فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 64 از کتاب درسی با عنوان گرامری present perfect تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: **عکس صفحه 64 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 65 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام. امروز پرسش و پاسخ کامل از درس 6 کتاب Prospect انجام شد و عزیزانم این درس از کتاب آموزش و پرورش را مرور کردند.
تکلیف: عزیزانم، برای پرسش و پاسخ قسمت 6A آماده باشید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحات 62 و 63 از کتاب درسی با عنوانvocabulary و با تکیه بر مهارت speaking تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. با عزیزانم فیلم آموزشی تماشا کردیم سپس film discussion انجام شد. پرسش و پاسخ درس 5 بطور کامل انجام شد.
تکلیف: **عکس صفحات 62 و 63 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 64 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. عزیزانم، طبق توضیحی که در کلاس ارائه دادم ضمن تهیه یک ویدئو از خودتان خلاصه ای از فیلمی که با هم تماشاکردیم را ارائه دهید. بدیهی است هرچقدر در انجام و ارائه این تکلیف خلاق تر عمل کنید امتیاز ویژه ای دریافت میکنید. متشکرم

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب ، امروز تدریس صفحه 61 کتاب درسی با انجام تمرینات اضافی کامل و مرور شد. سپس یکی از عزیزانم که به صورت قرعه کشی و رندوم انتخاب شده بود پروژه کلاسی با عنوان Idiom / اصطلاح ارائه داد که بسیار مورد همکاری و استقبال سایر عزیزانم قرار گرفت.
تکلیف: برای پرسش و پاسخ کامل درس 5 آماده باشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: