فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحات 32 33 34 35 تدریس شد
تکلیف: با توجه به پی دی اف پروژه علمی ویتامین ها که در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است یکی از چهار موضوع را انتخاب کرده و راجع به آن یک پوستر خوب تهیه کرده و حتما تا دوشنبه تحویل دهید. هیچ عذری موجه نخواهد بود. (متن پوستر را برای ارایه پوسترستان اماده کنید. از درس یک تا چهار امتحان گرفته میشود 137 تا 141 کتاب دانش آموز prepare خوانده و حل شود (بخشی از امتحان می‌باشد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 29 (was/were) و صفحه 31 (writing a paragraph) + پروژه علمی ویتامین ها تدریس شد.
تکلیف: سلام. 1. تا شنبه فرصت دارید که از درس 1 تا 4 کتاب دانش اموز و کتاب کار را انجام دهید و تحویل دهید. (تمامی قسمت های کتاب دانش اموز قبلا در کلاس تدریس شده و جواب ها داده شده است - نکته : لطفا فقط از مداد استفاده کنید.) 2. پاورپینت پروژه ویتامین ها بارگذاری شده است لطفا آن را مطالعه فرمایید تا برای درست کردن پوستر هفته بعدی امادگی داشته باشید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 28 و 30 تدریس شد
تکلیف: صفحه 20 و 22 کتاب کار + درس 1و2 کتاب کار را تکمیل کنید

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: امتحان و ریویو. نکته : دانش اموزان عزیز روز 2شنبه فستیوال غذا میباشد. درصورت وجود هرگونه سوال در رابطه با اماده سازی محتویات ارایه، دپارتمان زبان درخدمت شماست.
تکلیف: 2 ویدیو (هرکدام یک دقیقه) درست کنید و در فلش تحویل دهید. موضوع ویدیوها : 1. حال ساده (simple presentI) 2. حال استمراری (present continuous)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: