فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The Show must go on را به صورت کامل بارها و بارها در کلاس تمرین کردیم. + صفحه 73 (مرور گرامر صفات عالی تمرینات مرتبط به گرامر صفات عالی را انجام دادیم.) + صفحه 74 ( متنی درباره ی تاریخچه ی کامپیوترها را یادگرفتیم)
تکلیف: برای روز دوشنبه، ویدیوهای مربوط به اهنگ Hall of fame خود را به هیچ عنوان فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید که نکات گفته شده را رعایت نمایید. + آهنگ the show must go on را به صورت کامل حفظ کنید (آهنگ را دانلود کنید و با آن بارها تمرین کنید . متن آهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار صفحه 54 انجام شود. + (از اول تا اخر کتاب کار -صفحه 1 تا 54- خود را چک نمایید و بخش های ناقص را تکمیل نمایید

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The show must go on را تکرار و تمرین کردیم. + لغات مربوط به "تکنولوژی" جلسه قبل را از طریق بازی hangman و متن جلسه قبلی را از طریق بازی "دو حقیقت و یک دروغ" مرور کردیم + بازی word ladder با لغات جلسات قبلی را انجام دادیم + صفحه 73 : گرامر "صفات برترین" (superlative adjectives) را یاد گرفتیم و تمرینات و بازی های مرتبط به آن را انجام دادیم.
تکلیف: اهنگ the show must go on را تا روز 4شنبه به صورت کااااامل حفظ کنید. (متن اهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار صفحه 53 انجام شود. + کتاب صفحه 73 انجام شود. + کتاب دانش اموز و کتاب کار تا انتهای صفحه 53 به صورت کامل انجام دهید (حتی بخش های شنیداری) و تمامی شما عزیزان کتاب کارهای خود را روی میز من قرار دهید. (دانش اموزانی که غایب بوده اند از همگروهی یا سرگروه های خود کمک بگیرند)

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ show must go on را تمرین کردیم. + آهنگ Hall of fame را تمرین کردیم و پرینت متن اهنگ تحویل دانش اموزان داده شد + مرور صفحه 71 (برای بخش speaking را انجام دادیم.) + صفحه 72 (لغات مربوط به تکنولوژی را یاد گرفتیم و تمرینات مربوط به آن را انجام دادیم. + ریدینگ را مطالعه کردیم) + تدریس superlatives را انجام دادیم.
تکلیف: برای فردا ویدیوی مربوط به Hall of fame را حتما در فلش تحویل دهید. + آهنگ the show must go on را تا روز 4شنبه به صورت کااااامل حفظ کنید. (متن اهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار صفحه 52 انجام شود. + کتاب دانش اموز و کتاب کار تا انتهای صفحه 52 به صورت کامل انجام شده باشد (حتی بخش های شنیداری) و تمامی شما عزیزان کتاب کارهای خود را روی میز من قرار دهید. (دانش اموزانی که غایب بوده اند از همگروهی یا سرگروهی های خود کمک بگیرند

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: اهنگ show must go on در کلاس کار شد. صفحه 70 (کلمات مربوط به غذا و متن درباره ی غذاهای خیابانی ) و صفحه 71 (اعداد ترتیبی و واحد شمارش پول + فایل های بخش شنیداری این قسمت) تدریس شد.
تکلیف: اهنگ show must go on را تا روز 2شنبه به صورت کااااامل حفظ کنید. (متن اهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) +کتاب کار صفحات 50 و 51 انجام شود. کتاب دانش اموز و کتاب کار تا انتهای درس 11 به صورت کامل انجام شده باشد (حتی بخش های شنیداری) و تمامی شما عزیزان کتاب کارهای خود را روی میز من قرار دهید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: