فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمربن کردیم + صفحه 91 (تمرینات مرتبط با گرامر "گذشته استمراری" را -از سوال 2 به بعد- انجام دادیم) + صفحه 92 (متنی درباره ی Loch Ness خواندیم و لغات لازمه و مرتبط با متن را یاد گرفتیم + تمرینات مرتبط با متن را نیز انجام دادیم) + صفحه 93 (لغات مربوط به "اب و هوا" را یادگرفتیم)
تکلیف: آهنگ های فستیوال را تمرین کنید. + کتاب کار صفحه 65 و 66 انجام شود. + از اول تا انتهای صفحه 66 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم. + صفحه 90 (لغات مربوط به "مناظر طبیعی" را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط به ان را انجام دادیم) + صفحه 91 (گرامر "گذشته استمراری" را یاد گرفتیم و تا سوال 2 را انجام دادیم).
تکلیف: حتما حتما آهنگ Hall of Fame و Show must go on را به طور کامل حفظ کرده باشید. + کتاب کار صفحات 64 و 65 انجام شود. + از اول تا انتهای صفحه 65 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم + صفحه 87 (اسامی مرکب را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم) + صفحه 88 و 89 (درباره ی کشور "اسکاتلند" متنی را خواندیم. لغات مربوط به آن و اطلاعات مربوط به این کشور را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با آن را انجام دادیم)
تکلیف: آهنگ counting stars و Show must go on را به طور کامل حفظ کنید پرسیده می شود + کتاب کار صفحات 62 و 63 انجام شود. + از اول تا انتهای درس 14 (یعنی صفحه 63) کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم. + صفحه 82 (متن مربوط به دوندگی را خواندیم) + صفحه 83 (لغات مربوط به سلامتی را یادگرفتیم و فایل های صوتی مرتبط به ان را گوش دادیم و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم) + صفحه 84 (لغات مربوط به مکان های داخل شهر را یادگرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم)
تکلیف: کتاب کار خود را تا قسمت لغات صفحه 60 تکمیل نمایید. + آهنگ های فستیوال را حفظ کنید. + ویدیوی hall of fame را حتما حفظ کنید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: