فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 112 (لغات مربوط به فعالیت های مرتبط با اردو را خواندیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم). + صفحه 113 ( گرامر "have to" را به صورت کامل یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم) + پروژه علمی : اقیانوس شناسی "اقیانوس آرام" را یاد گرفتیم. + بازی مربوط به گرامر درس 16 را انجام دادیم. +
تکلیف: کتاب کار خود را از اول تا انتهای صفحه 80 حتماااا تکمیل کنید. + صفحات 153 تا 156 کتاب دانش اموز خود را حتما تکمیل نمایید تا بعدا در کلاس رفع اشکال شود. + پروژه صفحه 111 را تکمیل کنید. + + تکالیف قبلی خود را که ناقص انجام داده اید فراموش نکنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: 108 : خواندن و درک متن مربوط به یک کتاب داستان از دیدگاه شخصی یک فرد مرور شد + 109: کاربرد و معنای کلمات ربط موجود در این صفحه مرور و تکرار شد و از تمرین 3 به بعد در کلاس حل کردیم. + صفحات 110 و 111 (درباره ی "تلویزیون و برنامه های تلویزیونی بریتانیایی در سراسر جهان" متنی خواندیم و در رابطه با این موضوع تمرینات مرتبط با ان را در کتاب انجام دادیم.) + صفحه 153 (مرور گرامر درس 16 از طریق تمرینات کتاب تا سوال 3)
تکلیف: سوال 4 صفحه 153 کتاب دانش اموز را حل کنید. + کتاب کار خود را تا انتهای درس 18 حتماااا تکمیل کنید . + پروژه ی صفحه 111 کتاب دانش اموز را تا روز شنبه تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحات 108 و 109 تدریس شدند. 108 : خواندن و درک متن مربوط به یک کتاب داستان از دیدگاه شخصی یک فرد انجام شد و با انالیز کردن قسمت های مختلف ان به عنوان ک مدل نوشتاری مهارت نوشتن نیز تمرین گردید. 109: کاربرد و معنای کلمات ربط موجود در این صفحه تمرین و تکرار شد.
تکلیف: صفحات 78 و 79 کتاب کار تکمیل گردد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 104 (لغات مرتبط با "مسابقات استعدادیابی" و متن مرتبط با آن) + صفحه 105 (لغات مرتبط با "سرگرمی") + صفحه 106 (لغات مرتبط با "مجلات") + صفحه 107 (گرامر مرتبط با "پیشنهاد دادن" -با استفاده از why don't we, Let's, Shall we و Why not-) را یاد گرفتیم، فایل های صوتی مرتبط با آن ها را با هدف تقویت مهارت "شنیداری" گوش دادیم و سپس تمرینات مرتبط با آن ها را در جهت تقویت مهارت های نوشتاری و خوانداری و مکالمه نیز انجام دادیم. + اولین جلسه از پروژه علمی مربوط به "اقیانوس شناسی" در کلاس برگزار شد. (با علم "اقیانوس شناسی" آشنا شدیم. + درباره ی اقیانوس آرام اطلاعاتی از قبیل مکان، مولفه های مهم آن و حیوانات مهم آن را یادگرفتیم و ویدیوهای مرتبطی در این راستا تماشا کردیم).
تکلیف: کتاب کار را تا بخش گرامر صفحه 77 تکمیل کنید. + صفحات 153 و 154 کتاب دانش اموز خود را تکمیل کنید. + درباره ی "اقیانوس شناسی" تحقیق کنید و در برگه آ4 تحویل دهید. + مسابقه نیمه نهایی spelling bee در روز شنبه 25م فروردین ماه برگزار می‌شود + دانش اموزانی که پیک را تحویل نداده اند در جلسه ی بعدی با لحاظ کسر بخشی از نمره به خاطر تاخیر ، میتوانند پیک را تحویل دهند تا مابقی نمره خود را بگیرند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحات 102 (لغات مربوط به تلویزیون را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را نیز انجام دادیم) + صفحه 103 (گرامر "آینده" با استفاده از be going to را یاد گرفتیم، تفاوت آن را با گرامر آینده با استفاده از will با یکدیگر بررسی کردیم و سپس تمرینات مرتبط با ان را در کتاب انجام دادیم)
تکلیف: صفحات اول و دوم درس 17 کتاب کار را تکمیل کنید. + دانش اموزانی که پیک را تحویل نداده اند در جلسه ی بعدی با لحاظ کسر بخشی از نمره به خاطر تاخیر ، میتوانند پیک را تحویل دهند تا مابقی نمره خود را بگیرند. + مسابقه نیمه نهایی spelling bee در روز شنبه 25م فروردین ماه برگزار می‌شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: