فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحات 102 (لغات مربوط به تلویزیون را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را نیز انجام دادیم) + صفحه 103 (گرامر "آینده" با استفاده از be going to را یاد گرفتیم، تفاوت آن را با گرامر آینده با استفاده از will با یکدیگر بررسی کردیم و سپس تمرینات مرتبط با ان را در کتاب انجام دادیم)
تکلیف: صفحات اول و دوم درس 17 کتاب کار را تکمیل کنید. + دانش اموزانی که پیک را تحویل نداده اند در جلسه ی بعدی با لحاظ کسر بخشی از نمره به خاطر تاخیر ، میتوانند پیک را تحویل دهند تا مابقی نمره خود را بگیرند. + مسابقه نیمه نهایی spelling bee در روز شنبه 25م فروردین ماه برگزار می‌شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: سلام. امیدوارم که حال شما عزیزان عالی باشد و تعطیلات خوبی را سپری کرده باشید. امروز در کلاس دانش اموزان آرزوهای خود را به انگلیسی نوشتند و برخی از اشکالات آنها رفع شدند. + صفحات 151 و 152 : رفع اشکال گرامرهای دروس 14و15 از طریق تمرینات اخر کتاب انجام شد.
تکلیف: آخرین فرصت : در قسمت "کاربرگ"، پیک نوروزی زبان را برایتان بارگذاری کرده ام. 10 نمره در نظر گرفته شده است. لطفا پرینت صفحات تمرینات، در روز دوشنبه 20م فروردین ماه، همراه‌تان باشد. ممنون از شما دانش اموزان عزیز

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: سلام. امیدوارم که حال شما عزیزان عالی باشد و تعطیلات خوبی را سپری کرده باشید. در قسمت "کاربرگ"، پیک نوروزی زبان را برایتان بارگذاری کرده ام. 10 نمره ی مستمر ترم دوم خود را از طریق حل دقیق تمرینات پیک خود میتوانید به دست اورید. لطفا پرینت صفحات تمرینات، در اولین جلسه‌ی بعد از نوروز همراه‌تان باشد. برای شما دانش آموزان عزیزم و خانواده‌های محترم‌تان، سالی پر از شادی و سلامتی آرزومندم.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: ایتم های فستیوال را تمرین کردیم.
تکلیف: از صفحه 1 تا 68 تمامی پارت ها حتی بخش های شنیداری چک خواهد شد) + تکالیف قبلی خود را فراموش نکنید. : صفحه 93 کتاب دانش اموز (درباره ی هر یک از تصاویر سوال 3 حدااقل یک جمله بنویسید.) + پوستر "موزه" و "امنیت در اینترنت" خود را فراموش نکنید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: