فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیمین دانشور

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: تمرینات صفحه ی 18 و 19 کتاب ریاضی در کلاس حل شد و به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم : تمرینات صفحات 28 و 29 کتاب کار ریاضی علوی را با دقت حل کنید .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جبرانی کلاس زبان برگزار شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم : از درس دوم فارسی به به پدر یا مادر خود ، املا بگویید و سپس تصحیح کنید و درست کلمات را به اولیا بیاموزید . ( املا به والدین )

هنر سوم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: طراحی اولیه با موضوع پروانه ها ( آموزش کادربندی و کمرنگ کشیدن خطوط ) جزییات شکلها ، جای قرار گیری موضوع با خلاقیت دخترانم

ورزش سوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش آموزش پرش از روی مانع با هدف افزایش تقویت عضلات پا

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: تمرینات 1 و2 در صفحه ی 18 کتاب ریاضی با همفکری دانش آموزان پاسخ داده شد و عزیزان نحوه ی نمایش ساعت در قبل از ظهر و بعد از ظهر را ، بر روی نوار رنگی فرا گرفتند و به سوالاتشان پاسخ داده شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم : 1) ادامه ی تمرینات صفحه ی 18 در کتاب ریاضی را با دقت حل کنید . 2) در کتاب کار علوی ، درسنامه ی « ساعت در بعداز ظهر » را مطالعه کنید و به سوالات صفحات 26 و 27 در این کتاب ، پاسخ دهید .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 19 و 20 و 21 کتاب کار علوی فارسی با هم فکری دخترهای عزیزم ، در کلاس حل شد و به سوالات عزیزان پاسخ داده شد .
تکلیف: دختر های عزیزم : 1) متن داده شده در صفحه 22 کتاب کار علوی فارسی را بخوانید وبه سوالات درک مطلب در آن صفحه ، پاسخ دهید . 2) یک بند بنویسید که در آن کلمات « مسجد ، بوستان ، عظمت ،گنبد ، ماهرانه » به کار رفته باشد .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: درس سوم اجتماعی با نمایش فیلم و پاور تدریس شد و سپس دانش آموزان ، شباهت ها و تفاوت های خود با دیگران را بیان کردند .
تکلیف: دختر های عزیزم : 1) به « کامل کنید» صفحه ی 9 پاسخ دهید . 2) از درس دوم اجتماعی 5 سوال و از درس سوم 3 سوال طراحی کنید و بنویسید .

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: مهارت " خود آگاهی" آموزش داده شد . درباره مهارت " شناخت علایق و آرزوها " تعامل و گفت و گو کلاسی انجام شد .
تکلیف: از دانش آموزان خواسته شد، نقاشی " درخت آرزوها" کشیده شود .

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: با ابزارهایی مانند ساعت و پاور ، مبحث « ساعت در بعد از ظهر » فعالیت و کاردرکلاس صفحات 16 و 17 کتاب ریاضی تدریس و به سوالات عزیزان پاسخ داده شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم : کارها و فعالیت های امروز خود را بر روی ساعت قبل از ظهر و بعداز ظهر ، در برگه A4 همانند صفحه 16 کتاب ریاضی نشان دهید .

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 16 و 17 کتاب علوم تدریس شد و سپس چند نفر از دخترهای عزیزم چهار گروه مواد غذایی و ویژگی های هر گروه را بیان کردند و برای دوستانشان توضیح دادند .
تکلیف: دختر های عزیزم : درسنامه ی درس دوم کتاب کار علوم علوی را مطالعه کنید و به سوالات صفحات 28 و 29 با دقت پاسخ دهید .

املا سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: از درس اول فارسی ( زنگ ورزش ) ، املا گفته شد و در کلاس تصحیح و تعداد غلط ها در هر سطر مشخص شد .
تکلیف: دختر های عزیزم : با درست غلط های املایی ، جملات خندار بسازید و سپس با کلمات ، جدول سودوکو طراحی کنید .

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: تمرینات صفحه 15 کتاب ریاضی و صفحه 20 و 21 و 22 کتاب کار ریاضی علوی حل شد و به سوالات دخترهای عزیزم پاسخ داده شد .
تکلیف: دختر های عزیزم ، 1) سوال 7 صفحه ی 22 کتاب کار ریاضی علوی را انجام دهید و فیلم کوتاه یا عکس آن را ارسال کنید . 2( تمرینات صفحه 10 و 11 کتاب کار ریاضی و هوش علوی را کامل کنید .

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: درس دوم علوم (گروه های مواد غذایی) با نمایش فیلم و پاور ، تدریس شد و دخترهای عزیزم با 4 گروه مواد غذایی آشنا شدند .
تکلیف: دخترهای عزیزم ، 1) 4 گروه مواد غذایی را همانند صفحه ی 15 کتاب در برگه A4 به تصویر بکشید. و یا قطعات کوچک مواد غذایی را با چسباندن بر روی مقوا ، به 4 گروه تقسیم کنید. 2) سپس نام گروه ها و فواید هر گروه را در کنار آن بیان کنید .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: بخوان و بیندیش و ضرب المثل درس دوم فارسی ، با استفاده از کتاب گویا و روانخوانی دخترهای عزیزم ،تدریس شد و به سوالات درک مطلب پاسخ داده شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم ؛ 1) از درس زنگ ورزش رونویسی کنید. 2) روز شنبه ، از درس "زنگ ورزش" املا گفته خواهد شد . 3) نقاشی مربوط به ضرب المثل صفحه 28 را در A4 بکشید و مفهوم ضرب المثل را در زیر آن بیان کنید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: