فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. جدول ضرب با دانش آموزان عزیزم تکرار و تمرین شد. 2. ضرب عدد دو رقم در دو رقم به هر سه روش با دختران عزیزم تمرین و سوالاتی به آنها داده شد تا در کلاس حل کرده و رفع اشکال صورت گیرد. 3. برگزاری مسابقه ی آقا و خانم ریاضی در کلاس و بین دانش آموزان انجام شد.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. انگیزه بخشی به درس آهن ربا در زندگی در کلاس انجام شد. دانش آموزان عزیز آهن ربا را لمس کردند و جذب قطب های هم نام و دفع قطب های غیر هم نام را به عینه مشاهده کردند.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. املای شماره 6 ، از درس ششم کتاب ادبیات فارسی در کلاس گفته شد و در کلاس تصحیح شد.
تکلیف: 1. لطفا اولیای عزیز املای شماره ی 6 دانش آموزان نازنینم را دیده و امضا فرمایند و عکس آن ارسال شود.

هنر چهارم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: ارسال فیلم آموزش درست کردن آدم برفی برای تزیین شب یلدا ( جزییات با خلاقیت دخترانم )
تکلیف: ارسال عکس آدم برفی روز شنبه ساعت 5 تا 6 در گروه هنر و خلاقیت

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرین های کار در کلاس صفحه ی 51 حل و توضیح داده شد. 2. به سه روش حل ضرب برای دانش آموزان تدریس شده است، لطفا در منزل بیشتر تکرار و تمرین شود.
تکلیف: 1. عکس قسمت کار در کلاس صفحه ی 51 با کیفیت خوب ارسال شود. 2. صفحه ی 51 کتاب درسی قسمت تمرین در منزل حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. روخوانی درس هفتم در کلاس توسط دخترای نازنینم انجام شد. 2. قسمت واژه آموزی درس هفتم در مورد (خود + ریشه ی فعل) تدریس شد و مثال هایی با دانش آموزان تکرار و تمرین شد. 3. فایل صوتی قسمت گوش کن و بگو درس هفتم در کلاس پخش و دخترای قشنگم به سوالات آن پاسخ دادند. 4. شعر حفظی باران در کلاس از چند نفر پرسیده شد.
تکلیف: 1. تصویر قسمت گوش کن و بگو را با کیفیت خوب ارسال کنید. 2. فایل صوتی روخوانی درس هفتم با کیفیت عالی ارسال شود. 3. 8 خط املا از درس ششم کتاب فارسی در دفتر مشق نوشته شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرین شماره ی 11 صفحه ی 50 کتاب کار علوی حل و توضیح داده شد. 2. صفحه ی 49 کتاب درسی دوباره توضیح و سوالات آن حل شد. 3. تمرینات و سوالات صفحه ی 50 کتاب درسی با همکاری دانش آموزان عزیزم، حل و بررسی شد. 4. چندین تمرین اضافه در کلاس بیان و دانش آموزان کاندید حل شدن آنها شدند.
تکلیف: 1. تصاویر صفحه ی 49 و 50 کتاب درست را با کیفیت عالی ارسال فرمایید. 2. تمرین های صفحه ی 60 و 61 کتاب کار ریاضی را با دقت حل کرده و تصاویر آن ها را ارسال کنید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس و روخوانی درس هفتم (مهمان شهر ما) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: آشنایی با رسم مهمان نوازی ایرانی و مفهوم انتظار و تقویت درک متن و سواد خواندن 2. دخترای نازنینم به قسمت های درست و نادرست و درک مطلب در کلاس پاسخ دادند.
تکلیف: 1. به سوالات درس 6 کتاب کار با دقت پاسخ دهید. 2. 8 خط املا از درس 6 در دفتر مشق نوشته شود. 3. تصویر قسمت درست و نادرست و درک مطلب درس 7 کتاب فارسی با کیفیت خوب ارسال شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( درس عرضه و تقاضا) با کمک دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 9 ( تورم ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم تورم و انواع تورم آشنا شدند . انیمیشن کوتاهی درباره تورم نمایش داده شد . فعالیت کلاسی درس 9 در کلاس با مشارکت دانش اموزان انجام شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 62 و 63 را در کتاب انجام دهید و تصاویر با کیفیت و واضح برای من در پرتال ارسال کنید .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس و حل تمرینات صفحه ی 48 کتاب درسی با هدف آموزشی زیر انجام شد: به کمک رسم شکل و عملیات، ضرب یک رقم در چند رقم را حل کند. 2. تدریس و حل تمرین صفحه ی 49 کتاب درسی کتاب درسی با هدف آموزشی زیر انجام شد: به کمک رسم شکل (مساحت)، ضرب دو عدد دو رقمی را حل کند. 3. ضرب اعداد به سه روش (گسترده نویسی، تکنیکی و مساحتی) در کلاس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: 1. تصویر صفحه ی 48 کتاب درسی ارسال شود. 2. ادامه ی سوال صفحه ی 49 کتاب درسی کامل شود و تصویر آن را ارسال کنید. 3. در منزل، دخترای عزیزم، 3 ضرب دو رقم در دو رقم را با هر سه روش حل کرده و تصویر آن ها را ارسال کنید. 4. درس نامه ی صفحه ی 57 و 58 کتاب کار ریاضی با دقت مطالعه شود. 5. تمرین صفحه ی 58 و تمرینات صفحه ی 59 کتاب کار ریاضی با تمرکز و دقت بالا حل شود.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. سوالات درس 6 (آرش کمانگیر) کتاب نگارش، همراه با دخترای گلم چک و بررسی شد.

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات درس 8 کتاب استعداد تحلیلی با همکاری دخترای عزیزم، حل و بررسی و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. عکس های مربوط به صفحات این درس ارسال شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. به تمرینات صفحه ی 54 ، 55 و 56 کتاب کار ریاضی با دقت پاسخ دهید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ابتدای کلاس کلیپی مربوط به درس 8 در کلاس به نمایش گذاشته شد تا دخترای عزیزم پیش زمینه ای برای درس جدید داشته باشند. 2. تدریس درس هشتم (نخستین روستاها چگونه به وجود آمدند؟) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: آشنایی با نحوه ی زندگی انسان ها در هزاران سال قبل، آشنایی با اهمیت شکار در زندگی انسان آن دوره، درک علت تغییر نوع زندگی انسان در گذر زمان نسبت به سایر موجودات، درک علت پناه آوردن انسان ها به غار، توانایی مقایسه ی زندگی انسان ها قبل و بعد از کشف آتش، درک تاثیر آموختن کشاورزی در تغییر شیوه ی زندگی انسان ها، توانایی اظهارنظر در مورد علت یکجانشینی انسان ها پس از آموختن کشاورزی و آشنایی با فواید اهلی کردن حیوانات 3. پاسخ دهی به فعالیت های درس 8 در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. درس نامه ی درس 8 کتاب کار را با دقت مطالعه کرده و نکات مهم درس را برای خود مشخص کنید. 2. به سوالات درس 8 کتاب کار با دقت پاسخ دهید.

قرآن چهارم

مدرس: رجبی، مرضیه
فعالیت: تدریس صفحات 33 الی 36 قرآن پرسش و پاسخ از دانش آموزان

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، انجام حرکات قدرتی با دمبل
تکلیف: تمرین در منزل

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. تمرینات درس 7 کتاب استعداد تحلیلی را با دقت جواب دهید.

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: حذف سطر و ستون تدریس شد.
تکلیف: تمرین صفحه 28 و 29 کتاب اکسل را انجام دهید و در پرتال ثبت نمائید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: