فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: ارغوان 1

مهارت‌های من

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیا عزیز دختران گلم امروز با موضوع میکروفن جادویی که هدف از این کار آشنایی با مدرسه و محیط آن و کادر مدرسه بود آموزش دیدند و همچنین آموزش قوانین کلاسی و مدرسه را نیز یاد گرفتند .

چوب جادویی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: فعالیت چوب جادویی با موضوع ابر رنگین کمانی را با فوم اکلیلی و چسب و چوب بستنی کامل کردند .
تکلیف: شعر رنگین کمان چند رنگه را لطفا در منزل تمرین کنند . متن شعر : رنگین کمون چند رنگه هفت رنگه بنفش نیلی آبی سبز زردنارنجی قرمز بنفش نیلی آبی سبز زردنارنجی قرمز رنگین کمون چند رنگه هفت رنگه رنگین کمون چند رنگه هفت رنگه بنفش نیلی آبی سبز زردنارنجی قرمز بنفش نیلی آبی سبز زردنارنجی قرمز

با طبیعت

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: توضیحی در مورد چگونگی کاشت دانه و رشد آن داده شد سپس با نوآموزان به حیاط رفتیم و بذر ریحان که از قبل تهیه شده بود را داخل گلدان‌ها کاشتیم.

دانشمند کوچک

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: آزمایش بادکنک جادویی با استفاده از جوش شیرین و سرکه انجام شد، به این صورت که جوش شیرین و سرکه را داخل بطری خالی ریختیم سپس بادکنک را دهانه بطری گذاشتیم و بادکنک بدون فوت کردن باد شد

چوب جادویی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام خدمت اولیا عزیز امروز اولین روز کلاسهای تابستانه دختران گل و دوست داشتنی بود که به مناسبت همین افتتاحیه اول دختران گلم به یک اردو کهکشانی سفر کردند سپس در زنگ چوب جادویی با چوب بستنی و فوم اکلیلی رنگین کمان درست کردند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: