1402/04/26
ریاضی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
پسر خوبم کاربرگ ریاضی را با دقت انجام بده.
علوم دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
مبحث پیدایش شب و روز با نمایش انیمیشن تدریس شد و دانش آموزان با برخی حیوانات شب زی آشنا شدند.
پسر گلم یک حیوان شب زی (حیوانی که در شب فعالیت می کند)را انتخاب کن ،در موردش تحقیق کن ،تصویرش را بکش و چند جمله ی کوتاه در مورد آن بنویس.
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
دانش آموزان در گروه های خود کلمه های به هم ریخته را مرتب کردند و لیوان مربوط به هر کلمه را بر روی خودش قرار دادند ،سپس از همان کلمات در دفتر دیکته نوشتند.(این فعالیت با هدف تمرین املا انجام شد.)
دانش آموزانی که غلط داشتند از هر اشتباه 2 بار بنویسند.
مهارت زندگی
علوی، زهره
زرافه قلب بزرگی داره که می تونه چیزهای زیادی رو توش نگه داره... شما هم توی قلبت چیزها و افراد زیادی رو نگه می داری که باید مراقبشون باشی. در کلاس نقاشی قلب زرافه رو کشیدیم و در مورد چیزهایی که دوست داریم صحبت کردیم.
لطفا کودک خود را ترغیب کنید که در مورد علایق خود فکر کند و او را تشویق به دوست داشتن اطرافیان کنید. می توانید در مورد ویژگی های دوستانش سوال بپرسید و اینکه چرا او را دوست دارد؟
1402/04/25
ریاضی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
مبحث چوب خط یاد آوری شد .جمع وتفریق از طریق بازی ماز مرور شد وکاربرگ مرتبط در کلاس انجام شد.
پ.ن: رضایت نامه اردوهای باقیمانده تابستان واردوی استخر تحویل داده شده است.در صورت تمایل به حضور دانش آموز در اردوها لطفا همه ی برگه هارا امضا
شود وفردا تحویل داده شود.
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
درک مطلب (پرلز):داستان المر کار شد.(دانش آموز ها با هدف درک مطلب و روان خوانی در طی داستان با مفاهیم فردیت وپذیرش خود،تفاوت های فردی و احترام به آنها و دوستی و برقراری ارتباط با یکدیگر آشنا شدند.)
پسرم داستان من و بابام را روان خوانی کن و فردا به من بگو خواندن این داستان برای تو مانند رانندگی با کدام ماشین بود؟
خلاقیت
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان نقاشی گوزن را با توجه به الگو یاد گرفتند. و محیط پیرامون آن را با حیواناتی که از قبل بلد بودند را پر کردند.
1402/04/21
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
پسر خوبم کاربرگ فارسی را با دقت انجام بده.
لطفا هفته آینده دانش آموزها یک قطعه عکس برای تکمیل برد تشویقی کلاس همراه داشته باشند.
زبان انگلیسی
دلوی، شقایق
امروز Greeting مرور شد.فونیکس 1 تا پایان فونیکس 4 مرور شد.بچه ها حتما هنگام حروف خوانی باید فرق اسم حرف و صدای حرف را بدانند.مثلا: the name is S_the sound is[s] دفتر ها چک و امضا شد.عزیزان لطفا سرمشق ها را خود بچه ها با مداد بنویسند به جهت چک کردن دست خط و بین 3 خط نویسی.روی دفتر حتما اسم پسرها درج شود.دفتر هر روز آورده شود.سپاس از همکاری شما
برای روز یکشنبه با کلمات زیر جمله بسازید:
Train//play//skate//goat//snow//rose//tie//like//fight//
sea//bee//horn//sing
زنگ تفریح
کوچک کپورچالی، معصومه
بازی ساختنی(پسرهای عزیزم ساختن برج با لیوان های یک بار مصرف وچوب بستنی را در گروه های خود با هدف افزایش تمرکز،حل مساله ،آشنایی با مفاهیم فیزیک وافزایش مهارت های جمعی تجربه کردند.)
1402/04/20
1402/04/19
ریاضی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
مباحث ترتیب و توالی اعداد و جدول ارزش مکانی مرور شد.
دانش آموزان کارت های اعداد را مرتب کردند سپس از طریق بازی انتخاب اعداد قراردادن عدد ها در جدول ارزش مکانی و عدد نویسی را تمرین کردند.
پسر عزیزم،عددهای 42،25 ،86و 73 و19را در جدول ارزش مکانی نشان بده و به حروف بنویس.
علوم دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
مبحث چرخه آب با انیمیشن و ماکت چرخه آب مرور ویادآوری شد و دانش آموزان ماسک قطره آب ساختند.
زبان انگلیسی
دلوی، شقایق
امروز،مطلب احوالی پرسی (greeting) مرور شد.همچنین از فونیکس 1 تا 3 تمامی حروف به شکل زیر مرور شد:
The name is S_The sound is_____
بچه ها حتما باید اسم و صدای حروف را بیان کنند.کاربرگ کلاسی مرتبط با فونیکس 1 تا 3 حل شد.از فردا داستان خوانی خواهیم داشت.تکرار و تمرین در منزل حتما انجام شود.
برای روز چهارشنبه این کاربرگ حل شود.توجه کنید،برگه به هیچ عنوان پرینت گرفته نشود.با توجه به تصویر جای خالی را پر کرده،سپس جمله کامل و تصویر را در دفتر 3 خط وارد کنید.(علت پرینت نگرفتن برای چک کردن دست خط و formation بچه ها است.ممنون از توجه و همکاری شما.)_چهارشنبه دفتر ها چک خواهد شد.
زنگ تفریح
کوچک کپورچالی، معصومه
لطفا اولیایی که در جلسه حضور نداشتند برگه های اطلاعات فردی که به همراه برنامه هفتگی به دانش اموزان داده شده را پرکنند و فردا تحویل بدهند.
***برای اردوی فردا حتما دانش آموزان قمقمه اب همراه داشته باشند.
مهارت زندگی
علوی، زهره
معرفی مدرس و دانش آموزان. بیان قوانین کلاس و تمرین قوانین توسط دانش آموزان بیان یک ویژگی مثبت و منفی و صحبت در مورد خلق های مثبت و منفی انجام شد. شناخت احساس خشم و مدیریت خشم تحت عنوان بازی قله خشم انجام شد. تقویت مهارت های شنیداری و همزمانی استفاده از مهارت شنیداری و حرکتی (تلفیق بازی و شمارش اعداد) انجام شد. بازی ریتموگیم انجام شد.
تمرین قله خشم جهت تثبیت یادگیری انجام شود
لطفا در مورد ویژگی های اخلاقی مثبت و منفی، علاقه مندی ها و شباهت و تفاوت های دانش آموز و اعضای خانواده صحبت شود.
لطفا بازی زیر را با دانش آموز انجام دهید
با شنیدن عدد 3 روی پا بزند و با شنیدن عدد 5 دست بزند.