1403/09/06
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
کتاب کار ریاضی تا پایان تم 10 با هدف تثبیت یادگیری اعداد و جدول سودوکو و تقارن عمودی و افقی انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا ترکیب ها و نشانه ها مرور و تمرین شد .
سپس نشانه ی چهار شکلی اِ با داستان و شعر به دانش آموزان اموزش داده شد .
دانش آموزان جدول ترکیب را یاد گرفتند و ترکیب های جدید را در جدول نوشتند .
سپس کلمات اِ اول و کلمات ِ وسط در دفتر مشق نوشته شد .
درس هفت کتاب فارسی درس استخر ابتدا تصویر خوانی شد و سپس رو خوانی آن با هدف یادگیری صدای اِ و جایگاه نشانه در کلمات تدریس شد .
بازی ترکیب خوانی با هدف تقویت حافظه ی شنیداری در کلاس انجام شد .
سه شنبه ی داغ برگزار شد .
ایجاد انگیزه ی اِ به دانش آموزان تحویل داده شد .
1) جدول ترکیب توسط دانش آموز در دفتر کشیده شود .
و تند خوانی آن تمرین شود .
2) تمامی کلمات یاد گرفته شده مجدد نوشته شود و رو خوانی همان کلمات هم تمرین شود .
3)جدول بخش و صدا کشی برای 5 کلمه ی مشکل کشیده شود .
1403/09/05
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا اعداد صفر تا ده مرور شد .
جدول ارزش مکانی یا جدول یکی ده تایی با کمک نمایش و جیب های خرسی آموزش داده شد .
سپس دانش آموزان به کمک جدول ارزش مکانی اعداد 10 تا 15 را در دفتر نوشتند .
کتاب ریاضی تا پایان تم ده تکمیل شد .
ندارند .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
کار برگ زنبور جهت ایجاد انگیزه ی ز
به بچه ها داده شد به صورت تلفیق با درس علوم دنیای گیاهان که زنیور ها را با رنگ های طبیعی یا گیاهی رنگ کنند .و با خود به کلاس بیاورند .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا تمامی نشانه ها و ترکیب ها مرور شد .
جدول ترکیب پرسیده شد .
کلمه کوچولو از دانش آموزان نیاز به تلاش پرسیده شد .
دیکته ی درس ای در دفتر دیکته ی علوی گفته شد .
جمله سازی با دو کلمه تمرین شد .
جهت تقویت حافظه ی دیداری جمله سازی با کلمات بی نقطه در کلاس انجام شد .
1)دیکته ی شب تا ز سپس از روی دیکته بخوانند .
2)کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 24 انجام شود .
3)همانند کار کلاسی اعداد 10تا پانزده تمرین شود .
با جدول یکی ،ده تایی و شکل و چوب خط
4)با اشتباهات دیکته ی خود جمله بساز
املا اول
ترکاشوند، مولود
دیکته ی نشانه ی چهار شکلی ای در دفتر دیکته ی علوی گفته شد .
ندارند .
رایانه
نیکزاد، علی
دانش آموزان با نحوه کشیدن مناظر طبیعت ( کوه ، درخت ، رودخانه ، ماهی و خورشید ) در محیط paint آشنا شدند و در کلاس به صورت گروه های دو نفره این نقاشی را کشیدند
دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی که در کلاس کشیدید را دوباره تمرین کنید ( نقاشی در پرتال بارگذاری شده است با تشکر
1403/09/04
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
تم 10 تا پایان صفحه ی 68 با هدف یادگیری عدد 6
و جمع هایی که جواب انها 6 می شود .
و یادگیری تقارن شطرنجی و یا دگیری جدول سودو کو 6در 6 انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ز و ترکیب ها مرور و تکرار شد .
روان خوانی کتاب کلمه های کوچولو از همه ی دانش آموزان پرسیده شد .
دانش آموزانی که نیاز به تلاش گرفتند حتما فردا مجدد پرسیده میشود .
کتاب کار فارسی علوی تا پایان درس ز با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی ز و بخش و صدا کشی کلمات ز و جمله سازی با کلمات ز و مرتب سازی جملات به هم ریخته انجام شد .
ایجاد انگیزه ی ز به دانش آموزان تحویل داده شد .
متن شعر من که فرزند این سرزمینم تایپ شده به دانش آموزان تحویل داده شد جهت تکرار و تمرین و حفظ شدن .
1)دیکته ی شب از تمامی نشانه هایی که تا کنون یادگرفته اند در جملات استفاده کنید .فردا دیکته ی نشانه ی چهارشکلی ای در دفتر علوی گفته میشود .
2)نوشتن اعداد صفر تا ده و کشیدن چوب خط برای آن ها همانند کار کلاسی .
3) جمله سازی با کلمات
زنبور:
می اَندازد :
می ریزَد:
تیر اَنداز:
می سازَد:
املا اول
ترکاشوند، مولود
دیکته کلاسی نشانه ی ز با هدف ارزشیابی دانش آموزان جهت یادگیری کلمات نشانه ی جدید و تشخیص جایگاه نشانه در کلمات انجام شد .
ندارند .
استعداد فضایی اول
ترکاشوند، مولود
بازی اعداد ریاضی جهت تقویت هوش فضایی و هماهنگی چشم و دست و یادگیری اعداد در کلاس به صورت مسابقه ای برگزار شد .
ندارند .
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
هماهنگی گروهی
سرعت عمل و سرعت عکس العمل
هماهنگی چشم و دست
تقویت عضلات درشت
تقویت مهارت شنیداری
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش رفتار صحیح مهمانی رفتن، پسرای گلم قادر هستند به عنوان مهمان رفتارهای صحیحی داشته باشند.
1403/09/03
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
تم 10 ریاضی با هدف شناخت و مفهوم عدد ده و دسته بندی ده تایی و کشیدن چوب خط عدد 10 فقط صفحه اول تصویر خوانی شد .
ندارد
علوم اول
ترکاشوند، مولود
مرور درس دنیای گیاهان در کلاس به صورت پخش کلیپ و پرسش از دانش اموزان انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا تمامی نشانه ها و ترکیب ها مرور شد .
نشانه ی یک شکلی ز با داستان و شعر تدریس شد .
سپس جدول ترکیب را دانش اموزان در دفتر مشق کشیدند .
و با هر کدام از ترکیب های نشانه ی ز کلمه سازی کردند.
و چند نمونه جدول بخش و صداکشی تمرین شد .
سپس با چند کلمه از درس جدید در کلاس دانش اموزان جمله سازی کردند .
درس سرباز ابتدا تصویر خوانی شد سپس رو خوانی درس انجام شد .
دانش اموزان کلمات درس سرباز از کلمه های کوچک را به صورت گروهی در کلاس خواندند .
1)جدول ترکیب نشانه ها در دفتر مشق کشیده شود .
2)با تمامی ترکیب های نشانه ی امروز همانند کار کلاسی بچه ها کلمه سازی کنند .
3)سه نمونه جدول بخش و صدا کشی از کلمات دشوار در دفتر مشق نوشته شود .
4) تمرین روان خوانی کلمات درس سرباز از کلمه کوچولو صفحه ی 22
5)حفظ شعر ای ایران
برنامه ی فردا
1) کتاب کلمه کوچولو
2) دفتر مشق
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش با هدف تثبیت یادگیری تا پایان نشانه ی ز کامل شد .
ندارند .