فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: رنگارنگ

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی علوی تا صفحه ی 200 کامل شد .
تکلیف: پسرم تکلیف ندارید .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: دوره درس سفر دلپذیر انجام شد /مسابقه ی روانخوانی و در ک مطلب انجام شد /کتاب فارسی علوی درس سفر دلپذیر کامل شد .
تکلیف: پسرم فارسی علوی درس سفر دلپذیر را کامل کن /کتاب نگارش صفحه ی 111 را بنویس /داستان ارسال شده را بخوان /فارسی خوانداری صفحات 78 تا 85 متن های روانخوانی را دوره کن .املا فراموش نشود .شنبه املا دارید

ورزش اول

مدرس: حسینی، زهرا
فعالیت: انجام تست و آزمون انعطاف و کشش عضلات جهت بالا رفتن استقامت و تقویت عضلات دانش آموزان عزیزم انجام شد

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم جواب عبارت های زیر را بنویس .10+5+20 /5+10+5/ 20+20+10+3+2/ 25-5/ 15-5/

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: علوم فصل 11 کامل شد /تمرینات کتاب علوی حل شد .
تکلیف: پسرم سوالات کتاب علوی فصل 11 را کامل کن .تا آخر هفته فرصت داری

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب فارسی خوانداری صفحه ی 86و 87 کامل شد .روانخوانی درس سفر دلپذیر دوره شد کتاب فارسی علوی تا صفحه ی 195 انجام شد .
تکلیف: پسرم فارسی علوی صفحات 196 و 193 را کامل کن .فردا املا از درس های صدای موج و سفر دلپذیر دارید .با کلمات گذشته لذت دلپذیر ذرت ذره بین اذان آذر یک داستان در سه یا 5 خط بنویس .

هوش و ریاضی

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی و هوش صفحات 49 تا 53 حل شد .
تکلیف: پسرم سوال 3 صفحه ی 53 را کامل کن .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: آموزش مفهوم materials داده شد.
تکلیف: کتاب science صفحه 29 30 31 کامل شود.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی تم 22 کامل شد .
تکلیف: پسرم کاربرگ ارزش مکانی 50 تا 59 را بخوان و بنویس .شمارش 5تا 5تا و 10 تا 10 تا را به ترتیب و معکوس تمرین کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ی ذ /معرفی ترکیب ها و کلمات جدید /روانخوانی درس سفر دلپذیر انجام شد .
تکلیف: در دفتر مشق یک خط از نشانه ی ذ بنویس و یک خط هم ترکیب های ذ ا ذو ذَذِ ذُ ذه ذی ذی را بنویس /پسرم کتاب فارسی نگارش صفحات 109،110 انجام شود /فایل ارسال شده تمرین شود /درس سفر دلپذیر را 3 مرتبه بخوان و تمرین کن .سه کلمه انتخاب کن که نشانه ی ذ در اول ووسط و آخر داشته باشد سپس نقاشی آن را بکش /

ورزش اول

مدرس: حسینی، زهرا
فعالیت: تست آزمون دراز و نشست با صندلی،دراز و نشست نیمه و پلانک انجام شد. هدف:انعطاف پذیری بدن

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: ریاضی آموزش و پرورش تم 22 تا صفحه ی 151 حل شد .
تکلیف: پسرم اعداد0 تا 69 را به عدد و حروف بنویس .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: روانخوانی درس صدای موج دوره شد /فارسی علوی درس صدای موج حل شد .
تکلیف: پسرم کتاب فارسی علوی را کامل کن /برای ترکیب های صا صَ صِ صه صُ صی صی صو مثال بزن و با آن جمله بساز /کتاب نگارش صفحه ی 107 را کامل کن /دیک جدول بکش و نشانه های ص س ج ش تشدید را در هر خانه بنویس بعد از درس های در بازار و صدای موج بگرد و کلماتی که این نشانه ها را دارند بنویس .املا فراموش نشود .

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس روشهای مختلف رنگ کردن تخم مرغ آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا عکس تخم مرغ های رنگیتون طبق مهلت داده شده ارسال بفرمایید. فراموش نکنید مراحل رویش سبزه تون عکس بگیرید و ارسال کنید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: صفحه 22(مفهوم:سبک وسنگین آموزش) داده شد.
تکلیف: صفحه 22 کتاب را کامل کنید.

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ی ص و معرفی ترکیب ها ،کلمات ِجدید /روانخوانی درس صدای موج آموزش داده شد .آموزش نگارش حرف ص در کلاس و نوشتن سرمشق
تکلیف: پسرم سرمشقی که در کلاس انجام شد را کامل کن /کتاب نگارش صفحات 106 و107 نوشته شود .با کلمات صدا -صدف -صورت-صابون-صاف -فصل -مخصوص یک داستان در دو یا سه خط بنویس .فایل ارسال شده را بخوان و از روی درس صدای موج چندین بار روانخوانی تمرین کن ..3 نقاشی بکش و اسم تصویر که نشانه ی ص یک بار در اول ،وسط،آخر باشد را زیر آن بنویس

مهارت زندگی

مدرس: سهرابی، نازنین
فعالیت: تدریس جلسه 22شناخت احساسات(خشم) دو انیمیشن مرتبط پرسش پاسخ
تکلیف: سلام پسر خوبم یک کوچولو که استراحت کردی حالا ص50و51 و تکمیل ص49و48رو‌تکمیل کن مرسییی

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش تغییر رنگ و مدیریت پنجره ها و آشنایی با درایو. پرسش وتکرار دروس قبل. دو فیلم آفلاین امروز 14 اسفند در سایت مدرسه.
تکلیف: فیلم مشاهده و تمامی دروس داده شده تمرین شود و از مراحل کار دو عکس گرفته و فقط در پرتال ارسال شود. واتساپ غیر قابل قبول است!!
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: