فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: جشن پدر و پسر برگزار شد.
تکلیف: ارمغان شماره‌ی پانزدهم انجام شود. روزهای یکشنبه و چهارشنبه نشانه‌های جدید تدریس خواهد شد.

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درباره‌ی تفاوت‌های ابزارهای ساده و پیچیده گفت و گو شد.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: بازی روان‌خوانی با کارت کلمات انجام شد.
تکلیف: برای روز شنبه کلمات و متن نشانه‌ی ف را در کتاب روان‌خوانی تمرین کنید و به سوالات درک مطلب آن در صفحه‌ی بعدی پاسخ دهید. روز شنبه کتاب روان‌خوانی همراه پسرم باشد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تمرینات نشانه‌ی ف در کتاب‌کار فارسی انجام شد. صدانویسی کلمات انجام شد. کلمه‌سازی انجام شد.
تکلیف: دو دیکته از نشانه‌های ش و ی بنویسید. (دو دیکته به صورت جداگانه نوشته شود.) روز شنبه از این دو نشانه املا گفته می‌شود. دفتر املا حتما و حتما همراه پسرم باشد. متن املا از کتاب روان‌خوانی می‌باشد. ارمغان شماره 14 انجام شود. حتما اسم پسرانم در بالای برگه نوشته شود. کتاب‌های موردنیاز برای روز شنبه: کتاب‌کار فارسی، دفتر مشق، دفتر املا، کتاب‌کار ریاضی و کتاب روان‌خوانی. اولیای گرامی لطفا در جمع کردن کتاب‌ها به پسرم کمک کنید تا کیف‌ها سنگین نشوند، تعدادی از دانش‌آموزان تمام کتاب‌ها را به مدرسه می‌آورند. پسر عزیزم برای روز شنبه خوراکی دلخواهت را برای روز اردو فراموش نکن.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تمرینات تم 15 در کتاب درسی تا صفحه‌ی آخر انجام شد. تمرین دسته‌بندی اشکال، شمارش و جدول ارزش مکانی در دفتر مشق انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 110 در کتاب‌کار ریاضی انجام شود.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
تکلیف: با کلمات: فارس، فانوس، فریاد، فردا، فِکر، آفتاب، سَفَر، گوسفند، آفرین، بنفش، اِستِفاده، فراوان و فرفره کارتِ کلمه درست شود. فردا پرسش می‌شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: جدولِ دوستیِ نشانه‌ی ف با همراهی پسرانم تمرین شد. تمرین‌های نشانه‌ی ف در کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 120 در کتاب‌کار فارسی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: داستان خانه‌ی آقای یکی و ده‌تایی دوباره گفته شد، عددهای 10 و 11 را در جدول ارزش مکانی درست کردیم و نوشتیم سپس صفحه‌ی 102 و 103 در کتاب ریاضی درسی انجام دادیم.
تکلیف: صفحه‌ی 108 و 109 در کتاب‌کار ریاضی انجام شود.

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: انیمیشن آموزشی فندق نمایش داده شد. تمرین‌های فصل هشتم در کتاب‌کار انجام شد.
تکلیف: پسرم یک کاردستی با وسایل دور ریختنی بساز. این فعالیت کاملا اختیاری است، والدینی که مایل به وقت‌گذرانیِ کارامد با فرزندانمان هستند، این دست فعالیت‌ها از لحاظ هم فکری، پرسش و پاسخ، به چالش کشیدن دانسته‌ها و بروز استعداد کودکان بسیار مفید می‌باشد.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی با کارت کلمات انجام شد.
تکلیف: پسرم متنِ درس روزِ برفی را تمرین کن، فردا پرسش می‌شود. فقط صفحه‌ی 119 در کتاب‌کار فارسی انجام شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: امروز توسط دانش آموزان عزیز در کلاس آنلاین به وسیله ی محتوا آموزشی مروری بر اتیکت مکالمه انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: جدول ارزش مکانی به پسرانم معرفی شد. جدول ارزش مکانی همان جدول یکی ده‌تایی می‌باشد. ابتدا داستانِ آقای یکی ده‌تایی به وسیله‌ی نِی گفته شد سپس نِی ها دونه دونه در جدول و در قسمت یکی‌ها قرار گرفتند تا اینکه تعداد نِی ها به عدد ده رسید، این‌جا به پسرم شعرِ: "دونه‌ها وقتی ده تا بشن، زود تند سریع دسته میشن" یاد داده شد، وقتی نِی‌ها ده‌تا شدند باید تغییر جایگاه می‌دادند و بعد از دسته بندی در قسمت ده‌تایی‌ها می‌نشستند. صفحه‌ی 101 در کتاب زنبوری انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 107 در کتاب‌کار ریاضی انجام شود.

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درباره فصل جدید کتاب گفت و گو کردیم. فصل جدید درباره‌ی ابزار ساده و پیچیده می‌باشد.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: سنجش املا توسط معاون آموزشی محترم برگزار شد. کلمات و متن درس گ در کتاب روان‌خوانی تمرین شد. لطفا در منزل نیز تمرین شود.
تکلیف: با کلمات: سَنگ، گُربه، آبگوشت، سَنگین، گُرگان، انگُشت، رَنگارَنگ، گَوَزن، گوشه، زِرَنگ، اَنگور، گَرما و آموزگار کارت کلمات درست شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: فعالیتِ کلمه‌سازی با پسوند گی و گان در دفتر مشق انجام شد. لطفا دفتر مشق بررسی شود.
تکلیف: صفحه‌ی 117 و 118 در کتاب‌کار فارسی انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: جوکار، محدثه
فعالیت: وارم آپ با هدف(مهارت جابه جایی و یخ شکنی اول کلاس ،مهارت دویدن ،مهارت ریتمیک)انجام شد. بازی گروهی /ریتمیک با کاغذ باهدف(مهارت پایداری،کنترل شی)صورت گرفت. بازی گروهی با توپ با هدف (پایداری،جابه جایی دست،دقت و تمرکز)صورت گرفت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: