فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22
فعالیت: سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می‌رسانم که تمامی زبان آموزان عزیز، به مناسبت جشنِ بزرگ زبان در یکی از روز های هفته دومِ اسفند ماه (روز و تاریخ دقیقِ جشن، متعاقبا اعلام خواهد شد.)، می‌بایست پیراهنِ آستین بلند سفید به همراه پاپیون مشکی، شلوار مشکی و کفش یا کتانی مشکی بپوشند. لذا آمادگی لازم جهت شرکت در جشن را داشته و از پوشیدنِ تیشرت، هودی، فرمِ مدرسه یا لباس هایی غیر از موارد ذکر شده در روزِ جشن، پرهیز نمایید. از همکاری همیشگی شما سپاسگزاریم.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، یک انیمیشن به زبان انگلیسی، با دانش‌آموزان تماشا شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تدریس شیوه های متفاوتِ تلفظ oo در صفحه 66 کتاب ODI2، لغاتی در ارتباط با تقسیم بندی اشیا و مواد غذایی به قسمت های مختلف در صفحه 67 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، لغاتِ تمرین 17 صفحه 66 کتاب ODI2 توسط زبان آموزان خوانده شده و سپس ویس آن در پرتال، بارگذاری شود. علاوه بر آن، تمریناتِ صفحه 64 کتاب کار نیز انجام شوند. اپیزود هجدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/lCkQH

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، اجرایِ شعر Super Trouper تمرین و تکرار شد.
تکلیف: لطفا تمامیِ زبان آموزان، آهنگ Super Trouper را جهتِ اجرا روی صحنه در جشن بزرگِ زبان که در هفته ی دومِ اسفند ماه برگزار خواهد شد، به طور کامل تمرین و حفظ کنند. در غیر این صورت، به ناچار از اجرا حذف خواهند شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، کاربردِ حروفِ اضافه on و in برای بیانِ تاریخِ تولد در صفحه 65 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، پاسخِ سوالات کاربرگ بارگذاری شده، در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن، تمرینات صفحاتِ 62 و‌63 کتاب کار ODI2 در منزل انجام شوند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تمرین اجرایِ شعر Super Trouper؛ خواندن معادلات تقسیم و هم‌چنین نوشتن یک معادله‌ی تقسیم از رویِ شکل در صفحه 35 کتاب علوم 3، به دانش‌آموزان تدریس شد. لطفا تمامیِ زبان آموزان، آهنگ Super Trouper را جهتِ اجرا روی صحنه در جشن بزرگِ زبان که در هفته ی دومِ اسفند ماه برگزار خواهد شد، به طور کامل تا پایانِ هفته تمرین و حفظ کنند. در غیر این صورت، به ناچار از اجرا حذف خواهند شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کاربرگ بارگذاری شده در پرتال دانلود شده و معادلاتِ آن، توسط دانش‌آموز خوانده شود. ویسِ این معادلات، در پرتال بارگذاری شود. اپیزود هفدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/4awZI

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، پرسیدن سوال راجع به ماهِ تولد هر شخص به همراه سوالِ ?When were you born در صفحه 63 کتاب ODI2 و همچنین متن صفحه 64 کتاب ODI2 نیز، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تاریخِ تولد 4 نفر از اطرافیان و یا کادر مدرسه پرسیده و سپس در دفتر زبان، در قالب یک جمله ی کامل، نوشته شود. علاوه بر آن، صفحات 61 و 62 کتاب کار ODI2 نیز، در منزل انجام شود. شعر Super Trouper در منزل گوش داده و حفظ شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: