فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مبحث پوشیدن لباس های خاص (صفحه 28 کتاب ODI2) به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 26 کتاب کار ODI2، در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ضمن مرور لغات تدریس شده در جلسه گذشته، با لباس مخصوص بعضی از مشاغل آشنا شدیم. (صفحه 27 کتاب ODI2).
تکلیف: برای جلسه آینده، spelling لغات شماره 35 الی 40 از فایل Spelling Bee در منزل تمرین و تکرار شود. علاوه بر آن، کتاب کار ODI2 صفحات 24 و 25 انجام شوند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مباحث زمان مورد نیار برای پختن غذاهای مختلف (صفحه 21 کتاب ریاضی 3) و هم چنین بخش اول گرد کردن اعداد، Rounding numbers، (صفحه 22 کتاب ریاضی 3) به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر آن، لغات فایل Spelling Bee از شماره 31 الی 35، در کلاس تمرین گردید.
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 تا از سوالات صفحه 21 کتاب ریاضی 3 را به دلخواه، انتخاب کرده و به همراه جواب در دفتر زبان خود بنویسید. علاوه بر آن، spelling صحیح لغات فایل Spelling Bee، شماره های 31 تا 35، در منزل تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، نحوه تلفظ صحیح کلمات با صدای th، صفحه 26 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویس تلفظ صحیح لغات این صفحه در پرتال بارگذاری شده است.) علاوه بر آن، از فایل Spelling Bee، لغات شماره 26 الی 30 در کلاس تمرین شد. (جلسه دوم امروز به علت اردو، برگزار نشد.)
تکلیف: برای جلسه آینده، یک خط از هر کدام از لغات تمرین 16 صفحه 26 کتاب ODI2، در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن، املای صحیح این لغات نیز تمرین و تکرار شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، بخشی از مطالب صفحه 13 کتاب علوم 3 (مبحث تفاوت های موجود در حیوانات) به دانش‌آموزان تدریس گردید. علاوه بر آن، از فایل Spelling Bee لغات شماره های 21 الی 25 تمرین گردید.
تکلیف: برای جلسه آینده، لغات فایل Spelling Bee در منزل تمرین و تکرار گردد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: