فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2
فعالیت: با سلام «یادآوری» از شما دعوت می‌شود تا در نمایشگاه کتاب که به مناسبت هفته کتابخوانی در دبستان برگزار می‌گردد؛ شرکت نمایید. حضور یکی از اولیا به همراه کارت بانکی و پول نقد الزامیست. توضیحات بیشتر، با عنوان کاربرگ در بخش مهارت اجتماعی قرار داده شده‌است.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: آزمون بیدپای ریاضی (توسعه سواد خواندن) برگزار شد.
تکلیف: لطفا 10 تا ساعت رسم و تمرین شود. برگه‌ای که در پرتال قرار دادم را در دفتر مشق پسران عزیزم وارد کرده تا انجام دهند. برای روز شنبه حتما برگه‌ی جدول اعداد 1 تا 100 که دیروز در پرتال قرار داده بودم پرینت بگیرید و همراه عزیزانم به مدرسه بفرستید.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب کار صفحه‌ها‌ی 35 و 36 انجام شدند.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس‌ها‌ی 3 تا 5 روخوانی شدند. صفحه‌ی 40 کتاب کار انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره‌ی 8 انجام شود.7 خط دیکته از درس چوپان درست کار نوشته شود. درس چوپان درست کار، ستایش و کتابخانه‌ی کلاس ما روخوانی شوند.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 38 سوال 1 رونویسی و صفحه‌ی 37 کامل انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: صفحات هجده و نوزده کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع روابط بین فردی (احترام به ویژگی‌های خود و دیگران) تدریس شد و دانش‌آموزان به بحث کلاسی پرداختند. همچنین کلیپ مربوط به منحصر به فرد بودن نمایش داده شد.
تکلیف: در مورد منحصر به فرد بودن هر شخص، از پسر عزیزم آنچه را آموخته است؛ سوال کنید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 31 جمع و تفریق فرآیندی با رسم شکل تدریس و انجام شد. دانش‌آموزان عزیزم 3 تا جمع و 2 تا تفریق در دفتر نوشته و انجام دادند.
تکلیف: در دفتر مشق 3 جمع و 3 تفریق نوشته شده‌است. آن‌ها را با رسم شکل انجام دهید. اولیاء گرامی برگه‌ای که در پرتال قرار دادم را لطفا پرینت رنگی بگیرید، برای سالم ماندن برگه آن را لمینت کرده و یا داخل کاور قرار دهید یا چسب بزنید و یا در طلق بگذارید. البته برای راحتی کار دانش آموزان عزیزم لمینت بهتر است.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: با توجه به اینکه فردا درس علوم داریم؛ لطفا لوبیا‌ها که مربوط به «آزمایش کنید صفحه‌ی 28» می‌باشد؛ را همراه خود بیاورید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: پسران عزیزم از درس ستایش تا چوپان درست کار را روخوانی کردند. شعر «احوال پرسی» روخوانی و تدریس شد.
تکلیف: شعر احوال پرسی در صورت تمایل حفظ شود. با کلمات مهم درس چوپان درست کار جمله سازی شود. درس‌ها‌ی چوپان درست کار و ستایش روخوانی شوند. از 5 خط اول درس چوپان درست‌کار، دیکته نوشته شود.

قرآن دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: سوره ها‌ی ناس، حمد، توحید، کوثر، فلق تمرین و جمع خوانی شدند. آیات و پیام قرآنی از صفحه‌ی 26 تا 31 خوانده و تدریس شدند. دانش آموزان عزیزم هر کدام آیه‌ها را به صورت فردی خواندند.
تکلیف: در صورت تمایل پیام قرآنی حفظ شده و کتاب قرآن فردا به مدرسه فرستاده شود. سوره‌ها‌ی ناس و فلق حفظ شوند.

ورزش دوم

مدرس: قاضی طباطبایی، سید حسین
فعالیت: فعالیت‌های امروز زنگ ورزش: گرم کردن بدن، انجام فعالیت‌های کششی، جهت جلوگیری از ورزش‌زدگی دانش‌آموزان برگزاری مسابقه فوتبال و طناب‌کشی، سرد کردن.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی، اتیکت نشستن به همراه شعر آن مرور شد و فعالیت‌های آن به پایان رسید. همچنین با توجه به شروع فصل سرماخوردگی، اتیکت سرفه و عطسه و شستن صحیح دست‌ها، با کمک کلیپ آموزش به کودکان که توسط سازمان بهداشت جهانی منتشر شده‌است، به صورت عملی آموزش داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: جمع و تفریق فرآیندی (چکمه ای) با رسم شکل تدریس شد و صفحه‌ها‌ی 29 و 30 انجام شدند.
تکلیف: در دفتر مشق، تمرین ریاضی نوشته‌شده‌است؛ آن‌ها را با رسم شکل انجام دهید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس چوپان درست کار تدریس شد. درست و نادرست و گوش کن و بگو انجام شدند. پسرها‌ی عزیزم ضرب المثل"قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود" را یاد گرفتند.
تکلیف: کلمات مهم درس چوپان درست کار 3 بار نوشته‌شود. درباره‌ی داستان ضرب‌المثلِ" قطره قطره جمع گردد..." تحقیق و در دفتر مشق نوشته‌شود. درس چوپان درست‌کار روخوانی شود.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: نگارش صفحه‌ی 37 سوال 1 (رونویسی) انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه های 16و 18 انجام شدند.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه‌ها‌ی 51 و 56 انجام شوند.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس تمیز باش و عزیز باش روخوانی شد.کتاب کار صفحه‌ی 34 انجام شد، همچنین عزیزانی که بعضی از صفحه‌ها‌ی کتاب کارشان کامل نبودند تکمیل کردند.
تکلیف: 7 خط دیکته‌ی نقطه رنگی از درس تمیز باش و عزیز باش بنویسید.درس تمیز باش و عزیز باش روخوانی شود. 10 تا ساعت رسم و انجام شود.

املا دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: از درس مدرسه‌ی خرگوش ها دیکته گفته شد.
تکلیف: دفتر‌ها‌ی املاء به منزل فرستاده شدند، اولیاء گرامی املا را چک بفرمایید و فردا به مدرسه بفرستید.عزیزانی که اشتباه املایی دارند بنویسند.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس 6 با موضوع پیامبران بزرگ خدا تدریس شد و صفحات 33، 34 و 35 انجام شدند.

سرود

مدرس: بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت: سرود دو شب کامل شد . مفهوم فورته و پیانو کار شد . مفهوم فورته : قوی با صدای بلند خواندن و اجرا کردن . مفهوم پیانو : با صدای ضعیف اجرا کردن
تکلیف: سرود دوشب بصورت فورته و پیانو تمرین تمرین شود .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره " خدمات بانک(وام)" به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجاربی که درباره خدمات بانک و گرفتن وام،در خانواده یا اطرافیان داشته‌اند؛ گفتگو کرده و نقاشی کشیدند.
تکلیف: اولیای عزیز، توجه داشته باشید، " کتاب‌سواد‌مالی" به پسران عزیزم، تحویل داده شد. لطفا برای جلسه بعد سیمی و جلد شود. دانش‌آموزان غایب، کتاب‌های خود را از معلم پایه مربوطه دریافت نمایند. فعالیت کتاب صفحات 52 و 58 در کتاب برای جلسه انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان ورزشکار، امروز در ابتدای کلاس warm up با حرکات بدن و شمارش4 تایی برای هیجان و تحرک بیشتر پسران گل انجام گردید. سپس با آهنگی 3 ضربی با کاپ گیم و بادی پرکاشن حرکاتی با شمارش 3 تایی بازی و اجرا کردیم. و در آخر به صورت گروهی با کاپ ها هر گروه سازه ای در مدت 1 دقیقه ساختند.
فعالیت: با سلام. از شما دعوت می‌شود تا در نمایشگاه کتاب که به مناسبت هفته کتابخوانی، در دبستان، برپا می‌شود؛ شرکت نمایید. اطلاعات تکمیلی در پوستر مربوط به این نمایشگاه، به عنوان کاربرگ در بخش مهارت اجتماعی قرار داده شده‌است. منتظر حضور سبزتان هستیم.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: ارزشیابی تشخیصی مداد قرمز (درس ریاضی) برگزار شد. صفحه‌ی 28 و 29 کتاب ریاضی انجام شدند.
تکلیف: صفحه‌ها‌ی 49 و 50 کتاب کار ریاضی انجام شوند.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: از فصل 3 صفحه‌ها‌ی 25و26 انجام شدند.
تکلیف: برگه‌ا‌ی که در پرتال قرار دادم صفحه‌ی 28 کتاب درسی علوم است.دانش آموزان عزیزم آزمایش کنید را انجام دهند و برای هفته‌ی آینده شنبه همراه خود به مدرسه بیاورند.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس های مدرسه‌ی خرگوش ها و تمیز باش و عزیز باش؛ روخوانی شدند. واژه‌سازی، بیاموز و بگو و حالا تو بگو؛ درس مدرسه‌ی خرگوش ها با موضوع کلمات هم معنی و نشانه‌ی تنوین (_َن) تدریس و انجام شدند. کتاب کار فارسی صفحه‌ها‌ی 35 ،36 و 37 انجام شدند.
تکلیف: کتاب کار صفحه‌ی 36 فقط سوال 4 و صفحه‌ی 38 کامل انجام شوند. تمیز باش و عزیز باش روخوانی شوند.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 35 کامل انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 34 سوال ها‌ی 1 ،3 و 4 انجام شوند.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: