فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: درس 18 تمام شد و لغات صفحه اول درس 19 تدریس شد. لغات reading و تمرینات به صورت مجزا کار شد.
تکلیف: 1. تمرینات درس 18 کتاب و کتاب کار به صورت کامل تمام شود. 2. پوستر نهایی : فردا آخرییییین فرصت برای آوردن پوستر هاست. تاکید میکنم که پوسترها حتما با پرینت رنگی و عکس های باکیفیت باشه، حتی نوشته ها رو نباید خودتون بنویسید باید همه چیز مرتب و پرینت شده باشه وگرنه پذیرفته نمیشوند. تک تک اطلاعات مورد نیاز همونطور که گفتم در پرتال نوشته بشه. نیازی به storytelling نیست. جزییات پوستر چه در پرتال روز قبل و چه امروز در سر کلاس بارها گفته شده و حتی نمونه های مورد تایید هم بهتون نشون دادم. لطفا اهمیت بدید چون این پوستر نمایانگر کار نهایی شما در پایگاه تابستانه خواهد بود و بخشی از نمره شما متعلق به این فعالیت می‌باشد. از تمامی دانش اموزانی که همکاری میکنند و کارهای باکیفیت تحویل میدن ممنونم

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: Comparative adjectives تدریس شد. لغات صفحه 107 تدریس و بخش reading ان حل شد. لغات مرتبط به weather و seasons کار شد.
تکلیف: صفحه 107 از درس 17 : تمرین 2 انجام شود. پاسخ های تمرین 3 و 4 بصورت مکالمه ویدیویی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده یا... گرفته شود. تمامی تمرینات کتاب و کتاب کار درس 17 باید بصورت کامل انجام شده باشد. مهم: اهنگ whats your nationality و what do you want to be به صورت کامل حفظ شود. یک کشور به دلخواه انتخاب کنین و در خصوص اینکه هرفصل در اون کشور به چه شکل است یک کاردستی خیلی زیبا و مرتب درست کنین.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: What do you want to be?
تکلیف: درس ها و لغاتی که تا به حال تدریس شده حتما مرور شوند. نحوه نوشتن تمام لغت ها را حتماا به خاطر بسپارید. شعر what do you want to be? حفظ شود. دانش آموزانی که جمله مجزا دارند، حتما جملات مربوط به خود را بارها و بارها تکرار کنند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: Song about jobs : "what do you want to be?" با فعالیت گروهی درس هفته ی گذشته (چپتر 17) مرور شد. دانش آموزان غایب درس گذشته را متوجه شدند. درس 18 شروع و بخشی از لغات مربوط به the weather تدریس شد. فصل ها به صورت کامل تدریس و مرور شد.
تکلیف: 1. درس 17 در workbook حتما انجام شود. (دانش آموزانی که کتاب ندارند، باید حدااقل از صفحات کتاب و ورکشیت 6 درس آخر کتاب prepare A1 پرینت بگیرند و همراه خود در کلاس بیاورند و تکالیف را انجام دهند.) 2. برای 4 فصل سال با خلاقیت باید کاردستی یا نقاشی یا ویدیو ساخته شود. توضیحات نحوه ساخت ویدیو در کلاس داده شده. حتما اگر تمایل به نقاشی دارید، نقاشی روی برگه A4 و به بهترین نحو هر 4فصل نشان داده شود. و زیر هر تصویر اسم ان فصل نوشته شود. اگر تمایل به پرینت دارید، اسم هر فصل را در زیر تصویر آن بخش حتما یادداشت فرمایید. برای پرینت هم فراموش نکنین که حتما اسم هر فصل زیرش نوشته شود. ممنونم ازتون
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: