فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: چوب خط ها،اشکال هندسی(مربوط به گوشه و لبه و شناخت اشکال)مربوط به تم 4تدریس شد و صفحات 23,24کتاب انجام شد.
تکلیف: دخترانم تکلیف ریاضی ندارند. دختر نازنینم لطفا یک عکس 4×3برای برد تشویقیت بیاور متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 17،18,19کتاب کار علوم مربوط به حواس پنجگانه در کلاس انجام شد و از فصل گذشته از دخترانم پرسش شد.
تکلیف: دختر نازم تکلیف از کتاب علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس نگاره 8با موضوع چه دنیای قشنگی درکلاس انجام شد،کلمات جدید نگاره گفته و توسط دختران نازنیم بخش شد و صدای اول و آخر کلمات از عزیزانم پرسش شد و جمله سازی در کلاس تمرین شد.
تکلیف: دخترانم تکلیف از نگاره ندارند.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه صفحه 17و18کتاب نگارش با شعر تدریس شد و سرمشق های آن در کلاس انجام شد و صفحه 17در زنگ کتاب کار انجام شد. شعر لوحه صفحه 17:مثل یه بادوم هستم،که روی خط نشستم شعر لوحه صفحه 18:مثل کناره های،کشوی میزت هستم،آروم و بی سرو صدا،من روی خط نشستم
تکلیف: فرشته ی نازم لطفا صفحه 18کتاب نگارش را با خط زیبایت بنویس متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نگاره 7 با موضوع به به چه روستایی!تدریس شد سپس کلمات درس جدید گفته و بخش شد و صداهای اول و آخر آنها از عزیزانم پرسیده شد و جمله سازی در کلاس تکرار و نمرین شد و نگارهای 1تا 6مرور شد.
تکلیف: دختر عزیزم از نگاره 7تکلیفی ندارد.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه صفحه 15و16با شعر تدریس شد و در دفتر مشق تکرار و تمرین شد و صفحه 15درزنگ کتاب کار انجام شد. شعر لوحه صفحه 15:هو هو هو باد میاد،با داد و فریاد می یاد. شعر لوحه صفحه16:عه عه عه،بچها.این همون باد سرده،اما یخورده بیشتر،دور خودش میگرده
تکلیف: دختر نازنینم لطفا صفحه 16کتاب نگارش را با خط زیبایت بنویس.متشکرم. لطفا دختران گلم ارمغان هفته 1و2راانجام دهند و شنبه بیاورند متشکرم

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: جشن قرآن دختر نازنینم برگزار شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما اولیا عزیز،کاربرگ های ارمغان هفته ،پایان هر هفته به دخترانم داده میشود و روز شنبه با خود به مدرسه بیاورند و استیکرهای کاربرگها تا پایان سال تحصیلی به دخترانم تحویل داده شدلطفا در منزل نگهداری شود تا در صفحات مورد نظر چسبانده شود.متشکرم

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام کلاس امروز معرفی اتیکت کلمات جادویی همراه با پخش فیلم ، خوراکی تعارف کردن و معرفی کلمه لطفا.( دانش اموزان کلمات ارتباطی لطفا ، بفرمایید،متشکرم و سپاس را می شناسند و در جوامع به کار خواهند برد انشالله)
تکلیف: با سلام و احترام دانش آموزان درخواست هایی که از والدین و نزدیکان خود را دارند را با لطفا بیان کنند.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 3ریاضی مربوط به شمارش انگشتی،نشان دادن یک عدد با دو دست،اشکال هندسی،ماتریس تدریس شد و صفحات 20,21آن در کتاب حل شد.
تکلیف: دخترانم تکلیف ریاضی ندارند.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: حواس پنجگانه با بازی در کلاس تدریس شد ودختران گلم میوه های خورد شده را با چشم بسته میل کردند و باید حدس میزدند که چه میوه ای را میل میکنند(تقویت حس چشایی),میوه ها را بو کردند و با بو کردن حدس زدند(تقویت حس بویایی),و تعدادی وسیله را لمس کردند(تقویت حس لامسه)،و با ضربه زدن دست و پا صدا ایجاد کردند(تقویت حس شنوایی) و صفحات کتاب کار علوی در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 13,14,15کتاب کار علوم راانجام بده متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس نگاره 6با موضوع بازی،بازی،تماشا انجام شد کلمات نگاره جدید بخش و هم آغاز و هم پایان آن گفته شد و نگارهای 1تا5مرور شد.
تکلیف: دخترانم تکلیف از بخش نگاره ها ندارند.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه (ل)با شعر تدریس شد و سرمشق آن در کلاس انجام شد. شعر لوحه:وقتی که بارون میاد،چتر میبرم خیابون،تو دسته شو نگاه کن،حالا بکش مثل اون
تکلیف: دختر نازم لطفا صفحه 14نگارش را زیبا و خوش خط بنویس ممنونم.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . در کلاس ادامه نقاشی حشرات و چگونگی رنگ آمیزی با مداد شمعی آموزش داده شد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما اولیا عزیز،لطفا دختر گلم برای فردا(سه شنبه)مقداری میوه خورد شده داخل ظرف و یک چشم بند به همراه داشته باشند.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه صفحه 13با شعر تدریس شد و سرمشق آن در کلاس انجام شد. شعر لوحه:ماشینتو روشن کن،یه دور بزن تو میدون،یه راست برو به جاده،یه خط بکش تو آسون
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه 13کتاب نگارش را خوش خط و زیبا بنویس متشکرم.

ورزش اول

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات کششی انجام دادیم و سپس به بازی های گروهی بدون توپ و با توپ پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی تمیز و لباس ورزشی

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -نمایش کلیپ آموزشی برای دانش آموزان -پرسش و پاسخ در مورد نحوه رفتار شخصیت کارتونی در کلیپ -از دانش آموزان سوال می شود برای امروز مدرسه خود چه خوراکی هایی با خود آورده اند؟ -آیا کسی با خود پول دارد یا اینکه خوراکی خود را با پول تو جیبی خود خریده باشد. -تاثیر پول در خرید و نیاز به پول برای خرید کالاها با پخش کلیپ تفریحی مربوط به گرفتن پول توجیبی و خرج کردن آن بیان می گردد. -دو نکته برای دانش آموزان شرح داده می شود، برای خرید نیاز به پول هست ، پول محدود است و حتی اگر مقدار پول زیاد باشد بالاخره تمام شده پس باید مراقب خرج کردنمان باشیم. -از روی کتاب خوانده می شود و از دانش آموزان برای حل فعالیت کلاسی نظر خواهی می گردد. -از دانش آموزان می خواهیم با راهنمایی معلم خودد تصویر مربوطه را نقاشی و رنگ آمیزی نمایند. -داستان صوتی اولین پول توجیبی من به دانش آموزان معرفی می گردد. از دانش آموزان سوال می شود با پول تو جیبی خود چه چیزهایی می توانیم خریداری کنیم؟
تکلیف: 1- پول های ده هزار تومانی ، 5 هزار تومانی، 2 هزار تومانی هزار تومانی به ترتیب قرارداده عکس بگیرید و بارگزاری نمایید. به دانش آموز بگویید عدد پول 10،5،2،1 است تا پاسخ دهد. 2- یک سکه زیر یک برگه کاغذ قرار دهید و یک بار روی آن و یک بار پشت ان را با مداد به آرامی رنگ کنید. بکشند و به کلاس بیاورند. 3- داستان صوتی اولین پول توجیبی من در صورت امکان دانلود کرده گوش دهند و نتیجه گیری توسط دانش آموز جلسه بعد شفاهی بیان گردد.

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 10,11کتاب ریاضی و هوش مربوط به شمارش و تناظر و جدول شگفت انگیز و تشخیص سایه در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترانم تکلیف ریاضی و هوش ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: