فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 3 مربوط به انتقال انگشتان دست،جدول سودوکو پنجره ای و اضافه کردن دوتا دوتا و الگو تدریس شد و صفحات 18,19در کلاس انجام شد. زنگ کتاب کار ریاضی:الگو در دفتر شطرنجی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختران گلم تکلیف ریاضی ندارند.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: در زنگ املا تعدادی لوحه دراختیار دختران گلم قرار گرفت و از عزیزانم خواسته شد داخل آنها را با حبوبات پر کنند هدف این کار تقویت مهارت دست ورزی و تثبیت لوحه ها می باشد.
تکلیف: دختر نازم لطفا شعر لوحه هارا در منزل تکرار و تمرین کن ممنونم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه صفحه 12با شعر تدریس شد و سرمشق آن در دفتر مشق انجام شد. شعرلوحه:شبیه چاله هستم، که زیر خط نشستم.
تکلیف: دختر گلم لطفا صفحه12کتاب نگارش را با دقت و خوش خط انجام بده متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما اولیا عزیز لطفا دختران گلم حتما با ماسک درکلاس حاضر شوند. لطفا عزیزان دلم برای حفظ محیط زیست از کیسه پارچه ای برای بردن و آوردن ناهار استفاده کنند.متشکرم

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز با یک نمکدون الکی یاد گرفتیم چه مدلی در خواستمون و مودبانه بگیم. دیگه خودتون شیطونی های نعنا رو از بچه ها بپرسید که سر کلاس چه ها که نکرد (: ارادتمند شیخ علیزاده

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: مرور درس جلسه قبل آموزش دکمه های مدیریت پنجره و نحوه ایجاد فایل جدید و بستن فایل

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 3 مربوط به اضافه کردن به اشکال و جدول شگفت انگیز پنجره ای تدریس شد و صفحات16,17کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دختران گلم تکلیف ریاضی ندارند.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: آزمایش زیر آب و روی آب و همچنین دیدن داخل گوجه فرنگی و آشنایی با آن مربوط به صفحه 12,13کتاب در کلاس انجام شد و نقاشی از گوجه فرنگی کامل و نصف شده در کلاس کشیده شد.
تکلیف: دختر نازنیم لطفا برای روزیکشنبه مقداری حبوبات(لوبیا،عدس،نخود،لپه)به همراه داشته باش متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نگاره 5 با عنوان از کلاس چه خبر؟تدریس شد و کلمات هم آغاز و هم پایان آن گفته و بخش شد و دخترانم با کلمات جدید آشنا شدند.
تکلیف: عزیزانم تکلیف از نگاره ندارند.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه صفحه 10و 11با شعر تدریس شد و سرمشق های آن در دفتر مشق انجام شد و صفحه 10کتاب نگارش حل شد. شعر لوحه ص 10:مثال موج دریا،بالا و پایین دارم،دندونه های کوتاه،آخرشم دم دارم. شعر لوحه ص 11:یه. کوه زیبا اینجا نشسته،خسته شده یواشکی،روی خط نشسته.
تکلیف: دختر گلم صفحه 11کتاب نگارش را خوش خط و زیبا و با فاصله یکسان انجام بده متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 11،12کتاب ریاضی از تم 2مربوط به مفهوم قبل و بعد و شمارش با انگشتان دست و الگو و کم و زیاد کردن در زنگ ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترانم تکلیف ریاضی ندارند.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کتاب کار علوم:با دختران گلم فصل سایه ها مرور شد و صفحات 8,9کتاب کار علوی انجام شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما اولیا عزیز،لطفا دختران گلم برای روز شنبه یک عدد گوجه فرنگی به همراه داشته باشند متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس نگاره 4با عنوان به مدرسه رسیدیم در مورد آشنایی با مدرسه،قوانین کلاس و مدرسه،آموزش نظم و ترتیب،بهداشت فردی،بخش های مختلف مدرسه،آشنایی با نقش آب در زندگی انجام شد و کلمات هم آغاز و هم پایان آن در کلاس گفته و بخش و صداکشی شد.
تکلیف: دختران گلم تکلیف نگاره ندارند.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس لوحه (د)در کلاس انجام شد و شعر آن به عزیزانم آموزش داده شد و کاربرگ لوحه در کلاس انجام شد. شعر لوحه د:بالای خط نشستم ،مثل دهان ماهی،با کمری خمیده،چشم نخورم الهی
تکلیف: دختر نازنینم لطفا صفحه9کتاب نگارش را مرتب و تمیز و با فاصله یکسان انجام بده تا تیک اولو بگیری ممنون از شمادختر گل.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با نام و یاد خدا سوره توحید در کلاس خوانده شد و شعر فصل پاییز برای عزیزانم خوانده شد تا با فصل پاییز آشنا شوند.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: آموزش نقاشی حشرات با اشکال هندسی و تکمیل رنگ آمیزی با مداد رنگی ،مداد شمعی و ماژیک.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه (ر)با شعر تدریس شد. شعر لوحه:جونمی جون سرسره،مشقاتو یادت نره صاف بکشی سرسره،بچه زمین میخوره
تکلیف: دخترگلم لطفا صفحه 8نگارش مربوط به لوحه (ر)را در منزل تمیز و مرتب و با فاصله انجام بده متشکرم.

ورزش اول

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولی در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات جنبشی انجام دادیم و سپس به بازی و ورزش پرداختیم که شامل دویدن و پرش بوده است.
تکلیف: کتونی تمیز در نایلون آورده شود.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: بعد از خوش آمدگویی و تبریک سال تحصیل جدید و آشنایی مختصر با دانش آموزان، معلم در شروع کلاس مختصری از اینکه سواد چیست و همینطور کتاب سواد مالی به چه منظوری تدریس میشود و هدفی که کتاب و درس دنبال میکند صحبت میکند تا دانش آم,زان نگاه و شناخت مناسب نسبت به این واحد درسی پیدا کنند . -مقداری وجه نقد با مبالغ مختلف و نیز به صورت سکه و اسکناس در اختیار گروه های دانش آموزان قرار می دهیم -با قرار دادن اسکناس ها در دست دانش آموزان از آنها می خواهیم با مشورت و همکاری هم گروهی خود بر اساس ارزش هر اسکناس آنها را به ترتیب قرار دهند. -مقدار عددی هر اسکناس را برای دانش آموزان شرح می دهیم ، و آنها را با ارزش پول آشنا می نماییم. -کلیپ مربوطه برای دانش آموزان پخش می گردد. -از روی درس برای دانش آموزان خوانده می شود. -تصویر اسکناس های مربوط به درس با استفاده از پاور پوینت برای دانش آموزان شرح داده می شود. -فعالیت مربوط به کلاس با کمک پاور پوینت و توسط دانش آموزان داوطلب حل می گردد. عکس تعدادی از پول های رایج به شکل اسکناس و مسکوک برای دانش آموزان پخش می گردد و از آنها در مورد مقایسه ارزش این وجوه سوال می گردد.
تکلیف: تصاویر پول های 1و2،5 و 10 هزار تومنی را به ترتیب قرار داده عکس بگیرید و آپلود نمایید. یک سکه زیر یک برگه کاغذ قرار دهید و یک بار رو و بار دیگر پشت آن را با مداد به آرامی بکشید، عکس بگیرید و بارگذاری نمایید

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 8,9کتاب ریاضی و هوش مربوط به شمارش و مفهوم های پایه انجام شد.
تکلیف: دختران گلم تکلیف ریاضی و هوش ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: