فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: امروز دخترانم اردو فکربازیا داشتند.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس نشانه (او)اول و (و)غیر اول با شعر و داستان سوت قطار انجام شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی شد و در جدول دوستی(ترکیب)به عنوان صدای بلند با نشانه ب،د،م،س ترکیب شد(بو،دو،مو،سو) و از روی درس جدیدخوانده شد.
تکلیف: دخترکم لطفا صفحه 63,64,65کتاب کار فارسی علوی را در منزل انجام بده و از روی درس جدید برای پدر و مادر عزیزت بخوان و نوشتن املا تا یک نشانه عقب تر یعنی از آ تا س را فراموش نکن.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام و تشکر فراوان از خانم کرمی عزیز بابت تهیه هدایا و تزیین زیباشون متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفا سرمشق های دفتر مشقت را با صدای بلند بخوان و بنویس.ممنونم.با سلام و احترام خدمت شما عزیزان کاربرگ نشانه (او)جهت املا و روانخوانی خدممتان ارسال شد و کاربرگ دارای کلمات سخت است لطفا عزیزانی که توانایی نوشتن و خواندن کلمات را دارند از آنها استفاده کنند و امروز فقط روانخوانی شود.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در ساعت کلاس هنر ،دانش آموزان اردو بودند. وسایل مورد نیاز آذر ماه: تخته شاسی A3، کاغذ یا مقوا A3، کاغذ رنگی، ماکارونی فرمی، چسب مایع، قیچی، مداد رنگی ، مداد شمعی، رنگ انگشتی ،به مناسبت یلدا ( پارچه نمدی قرمز،سبز سفید)یا فوم اکلیلی مورد نیاز هست.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 61کتاب کار فارسی مربوط به نشانه (س)انجام شد و کلمات جدید درس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 62کتاب کار فارسی را انجام بده و نوشتن املا از درس آ تا س را فراموش نکن و در قسمت پایین املا جدول دوستی(ترکیب)و صداکشی را هم انجام بده ممنونم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: از درس آ تا س به دختران گلم املا گفته شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران،فردا تدریس نشانه او را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند متشکرم.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: پخش کارتون باب اسفنجی (پس انداز پول در بانک)، پرسش و پاسخ از دانش آموزان در ارتباط با موضوع فیلم، بیان نام محل نگهداری پول(بانک)، خواندن از روی متن درس، سوال از دانش آموزان در ارتباط با محل قرض گرفتن پول،برای خرید خودرو و نام این پول که به وام می گویند. سوال از دانش آموزان که برای چه کاری می توان وام گرفت؟ پخش کلیپ آموزشی دیگر. پخش صوتی کتاب داستان چطور پول اسکیتم را جور کنم؟ انجام فعالیت کلاسی باهمراهی دانش آموزان
تکلیف: صفحه 60 کتاب به علاوه صفحه 52 برای کسانی که انجام نداده اند در کتاب نوشته شود.

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 18,19ریاضی و هوش انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی و هوش ندارد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: عدد 4تدریس شد و اعداد صفر تا 4تکرار و تمرین شد و صفحه 53,54کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل جانوران مربوط به موجودات زنده و غیر زنده,اندازه جانوران،غذای جانوران،نوع حرکت جانوران تدریس شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: عرض سلام و روز به خیر خدمت اولیا عزیز لیست تدریس نشانه های ماه آذر خدمتتان اعلام می شود: سه شنبه 1آذر:تدریس نشانه (ر):دختر گلم النا شفیعی. شنبه 5آذر:تدریس نشانه (ن):دختر گلم سوفیا رضایی. سه شنبه 8آذر:تدریس نشانه (ای):دختر گلم جانا پیمان فر. یکشنبه 13آذر:تدریس نشانه (ز):دختر گلم هانا خبیری. شنبه 19آذر:تدریس نشانه (ا):دختر گلم حلما هاشمی. شنبه 26آذر:تدریس نشانه (ش):دختر گلم مانیسا هادیان. سه شنبه 29آذر:تدریس نشانه (ی):دختر گلم آوین راثی. پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را دارم.
تکلیف: دخترم لطفاسرمشق های دفتر مشقت رابا صدای بلند بخوان و بنویس.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 41کتاب نگارش مربوط به نشانه س انجام شد و کلمات جدید درس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 42کتاب نگارش را با خط زیبایت بنویس و نوشتن املا از درس آ تا س فراموشت نشه گلم.ممنونم. با سلام و احترام خدمت شماعزیزان لطفا از امروز پایان هر املا جدول دوستی(ترکیب)و صداکشی انجام شود نمونه آن در قسمت پایین قابل مشاهده است.

سرود

مدرس: حق شناس، سمانه
فعالیت: امروز کلاسمون رو با حضور و غیاب دانش آموزها از روی لیست کلاسی شروع کردیم و بعد سرود "سلام سلام بچه ها" رو همه باهم همراه با موسیقی خوندیم. سرود "اگر تو شاد و خوشحالی" رو با موسیقی و بازی خوندیم. سرود "دنیای قشنگ" رو یکبار همه باهم همراه موسیقی خوندیم. دفعات بعدی برای درک بهتر و بیشتر متن شعر سرود، دخترهای گلمون همزمان با شنیدن سرود ،دریافت خودشون از شعر سرودمون رو نقاشی کردند و در مورد نقاشیهاشون توضیح دادند.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز سر کلاس با خانم نعنا یاد گرفتیم خوراکی های سالم بخوریم تا بدنمون هم سالم بمونه. راستی امروز روز مهربانی بود.روز مهربانی مبارک ارادتمند شیخ علیزاده:)

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: نحوه کپی کردن در برنامه paint آموزش داده شد .(چگونه از قسمتی از تصویر چند نمونه دیگر داشته باشیم آموزش داده شد) دانش آموزان به صورت عملی مبحث آموزش داده شده را تمرین کردند.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 8ریاضی مربوط به شمارش آغاز شد و عدد 3تدریس شد و صفحات 51,52کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: در زنگ علوم سنجش مداد قرمز ریاضی برگزار شد.
تکلیف: دخترام تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس نشانه (س)غیر آخر و (س) آخربا داستان و شعر انجام شد و کلمات جدید درس گفته و صداکشی و بخش شد و جمله سازی تمرین شدو جایگاه نشانه س در جدول الفبا مشخص شدو در جدول دوستی با عزیزانم نشانه س را ترکیب کردیم.
تکلیف: دخترم لطفا سرمشق های دفتر مشق را با خط زیبایت بنویس و نوشتن املاتا نشانه (م)فراموشت نشه گلم، و از درس کلاس در منزل روانخوانی کن. عکس عزیزانم در قسمت پایین قابل مشاهده است.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 40کتاب نگارش مربوط به نشانه س انجام شد و کلمات جدید درس تکرار و تمرین شد و صفحه 59،60کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران و تشکر فراوان از خانم همتی عزیز بابت تهیه هدایا و تزیین زیباشون.متشکرم. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان،کاربرگ نشانه س برای روانخوانی و املا خدمتتان ارسال شد این کاربرگ دارای کلمات سخت است اگر عزیزی نتوانست بخواند و بنویسد در حد کلمات کتاب نگارش و کلمات ساده کافیست و لطفا از روز یکشنبه از آن املا گفته شود و امروز فقط روانخوانی شود متشکرم.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شده جهت گرم کردن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت یادگیری بازی گروهی و همبستگی و ایجاد هماهنگی بین دست راست و چپ
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 53,54کتاب کار ریاضی مربوط به تم 7انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 55تا 58کتاب کار فارسی مربوط به نشانه م انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا ارمغان هفته را انجام بده و شنبه به همراه داشته باش ممنونم. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران،دو کاربرگ تحویل دخترانم داده شد که یکی از آنها مربوط به نشانه هاست و دیگری جدول دوستیست،لطفا دخترانم این دو برگه را روی کمد یا جایی که برایشان قابل مشاهده باشد بچسبانند و زمانی که نشانه جدید آموزش میبینند از کاربرگ نشانه ها آن نشانه را رنگ آمیزی کنند و جدول دوستی را هم با توجه به نشانه هایی که آموزش دیدند ترکیب و کامل کنند.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 38کتاب نگارش مربوط به نشانه م انجام شد و کلمات آن تکرار و تمرین شد و نشانه های آ تا م مرور شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 39کتاب نگارش را با خط زیبایت بنویس و املا از آ تا م فراموشت نشه گلم،لطفا کاربرگ آ تا م در منزل روانخوانی شود و عزیزانم از روی آنها با صدای بلند بخوانند. با سلام و عرض ادب خدمت شما اولیا عزیز،از روز دوم بعد از تدریس نشانه جدید،لطفا از نشانه جدید هم املا گفته شود(از آ تا م).متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما عزیزان،دفتر های املا علوی مجدد به دخترانم داده شد لطفا سیمی شود و برچسب نام و نام خانوادگی روی آن زده شود و شنبه همراه عزیزانم باشد متشکرم

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سوره توحید و کوثر در کلاس خوانده شد و در زنگ قرآن بیدپا فارسی در کلاس خوانده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام فعالیت امروز مرور اتیکت صحیح نشستن، تدریس کلمات ارتباطی و کلمه *ممکنه* به روش گفتاری پرسش و پاسخ، مسابقه و حل کردن مازها.
تکلیف: دانش آموزان درخواست های خود را با *ممکنه* بیان کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: