فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 50,51,52کتاب کار ریاضی مربوط به تم 7انجام شد و کتاب ریاضی تم 7کامل شد.
تکلیف: دخترم اعداد صفر تا 2را در منزل تکرار و تمرین کن ممنونم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: در زنگ علوم سنجش استعداد فضایی برگزار شد.
تکلیف: دخترم تکلیف از کتاب علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (م) غیر آخر و (م)آخر با شعر و داستان تدریس شد و کلمات جدید درس صدا کشی و بخش شد،جایگاه نشانه م در جدول الفبا مشخص شد و ترکیب آن با صداهای بلند(آ,أ)تدریس شد و عریزانم از روی درس مدرسه روانخوانی کردند.
تکلیف: دخترم سرمشق های داخل دفتر مشق را با خط زیبایت بنویس و نوشتن املا از درس آ تا د را فراموش نکن(برای نوشتن املا همیشه یک نشانه عقب تر املا گفته شود) متشکرم. دخترم درس 3با عنوان مدرسه را در منزل برای پدر و مادر عزیزت بخوان. با سلام و عرض ادب کاربرگ نشانه م برای خواندن و نوشتن املا در قسمت پایین قابل نمایش است اما کلمات آن دشوار است عزیزانی که نوشتن و خواندن آن برایشان دشوار است فقط در حد کلمات ساده کتاب نگارش بخوانند و بنویسند و نیاز به تمرین کلمات سخت نیست .متشکرم

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 37کتاب نگارش مربوط به نشانه م در کلاس انجام شد و نشانه های قبل تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترکم لطفا از درس آ تا م را از کاربرگ های ارسالی بخوان. تشکر فراوان از خانم عادل پور عزیز بابت تهیه هدایا و تزیین زیباشون متشکرم.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در کلاس کاردستی جامدادی با لوله دستمال کاغذی و کاغذ رنگی آموزش داده شد.

استعداد فضایی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: در زنگ کتاب کار علوم آزمون استعداد فضایی برگزار شد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 54کتاب کار فارسی مربوط به نشانه (د)انجام شد. و در زنگ ریاضی و هوش آزمون مداد قرمز فارسی برگزار شد.
تکلیف: دخترم لطفا کاربرگ های ارسال شده از آ و ب و أ و د را در منزل بخوان و املا فراموشت نشه عزیزم.کاربرگ د در قسمت پایین قابل نمایش است.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
تکلیف: دخترم لطفا کاربرگ ارسال شده را در منزل بخوان و سرمشق های دفتر مشق را با خط زیبایت بنویس. کاربرگ در قسمت پایین قابل نمایش است.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: از درس آ تا د در دفتر املا به دخترانم املا گفته شد عزیزانم دفتر املا را به منزل می آورند لطفا امضا شود و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها بنویسند.متشکرم.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: خدمت اولیای عزیز امروز کتب سواد مالی دانش آموزان به آنها تحویل داده شد و با خود همراه دارند روز های سواد مالی به کلاس بیاورند،از این به بعد تکالیف در کتاب انجام شود.در ارتباط با تکالیف گذشته می توانند در کتاب انجام دهند. نمایش تصاویری ازلوگوی بانک ها بر روی تخته، از دانش آموزان سوال می شود کدامیک از بانک ها را میشناسند،از دانش آموزان داوطلب می خواهیم نمادی را که میشناسند و دیده اند روی تخته نشان دهند، پر تکرار ترین نماد ها روی تخته نام برده و تاکید می شود. کلیپ آموزشی در ارتباط با نحوه استفاده از پول پخش می شود و از دانش آموزان می خواهیم بیان کنند یکی از مکان های نگهداری پول کجا بود؟ داستان صوتی یک روز در بانک پخش می شود و نوبت دهی در بانک مطرح می شودمتن درس خوانده می شود از دانش آموزان سوال می گردد چرا نماد بانک ها بادهم متفاوت است؟ از دانش آموزان می خواهیم فعالیت کلاسی را با راهنمایی معلم انجام دهند
تکلیف: فعالیت منزل انتهای مبحث بانک

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 46,47کتاب ریاضی مربوط به تم 7انجام شد و اعداد 1,2تدریس و در دفتر شطرنجی تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 53کتاب کار علوی مربوط به نشانه د انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا از روی کاربرگ های ارسال شده برای املا از آ تا د بخوان و سرمشق های دفتر مشق را با خط زیبایت بنویس و بخوان ممنونم. کاربرگ نشانه د در قسمت پایین قابل بارگیری و نمایش است.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 35کتاب نگارش مربوط به نشانه د انجام شد و تمام نشانه ها تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 36کتاب نگارش را با خط زیبایت بنویس و نوشتن املا فراموشت نشه قشنگم. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان و تشکر فراوان از خانم بهرامی عزیز بابت تهیه هدایای نشانه د.متشکرم.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: به شکرانه سلامت دختران گلم سوره توحید و کوثر در کلاس خوانده شد و شعر پاییز و ماه های پاییز تکرار و تمرین شد.

سرود

مدرس: حق شناس، سمانه
فعالیت: امروز اول از همه حضور و غیاب دانش آموزان کلاس رو انجام دادیم. بعد از اون بچه ها وسط کلاس دستهای همو گرفتن و یک حلقه بزرگ تا جایی که ممکن بود تشکیل دادن تا بتونیم سرود "سلام بچه ها" و "اگر تو شاد و خوشحالی" رو برای شروع رسمی کلاس همه با هم با بازی و دست زدن خوندیم. در ادامه سرود "دنیای قشنگ" رو اول همه باهم دو بار با موسیقی و دو بار بدون موسیقی خوندیم. متاسفانه در این کلاس تعداد کمی از دخترهای عزیزمون سرودشون رو حفظ بودن، امیدوارم هفته آینده بتونیم این سرود رو به طور کامل همه با هم بخونیم.
تکلیف: حفظ سرود "دنیای قشنگ" متن سرود چه دنیای قشنگی دنیای رنگارنگی دنیای ما بچه ها دنیای صلح و صفا می خونیم و می خونیم قدر همو می دونیم غم های زندگی رو از دل هامون می رونیم با شادی کار می کنیم امیدمون به فرداست البته خوب می دونیم فردا دنیا مال ماست

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز سر کلاس خوانش کتاب ((پاستیل های ضد قلدری))رو داشتیم و با هم نقاشی اش و کشیدیم.قرار شد در موردش تو خونه با شما حرف بزنند نقاشی ها رو ببینید و در موردش با هم حرف بزنید. اردتمند شیخ علیزاده :)

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: مفاهیم آندو(لغو عمل انجام شده) و ردو(بازگرداندن عمل لغو شده) و کاربرد آنها آموزش داده شد. به صورت عملی در برنامه نقاشی تمرین شد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 7ریاضی با عنوان جدول شگفت انگیز،الگو تکرار شونده،چوب خط،مفهوم کم کردن،عدد 1 تدریس شد و صفحات 44,45کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: در زنگ علوم سنجش علوم(مداد قرمز)برگزار شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 51,52کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دخترم از روی درس باد در منزل بخوان قشنگم. با سلام و عرض ادب خدمت شما اولیا عزیز،کاربرگ نشانه د خدمتتان ارسال شد کلمات آن کمی دشوار است لطفا در منزل تکرار و تمرین شود و دخترانم از روی آن بخوانند و برای املا از کلمات ساده تر آن استفاده کنید در صورتی که عزیزی توانایی نوشتن کلمات سخت را داشت می تواند آن را بنویسد.متشکرم

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس نشانه (د)تک شکلی یا تنها با داستان انجام شد و کلمات جدید درس گفته و صداکشی و بخش شد و ترکیب نشانه (د)با (ا) و (د)با (ء) در جدول دوستی گفته شد و صفحه 34کتاب نگارش انجام شد و از روی درس باد خوانده شد.
تکلیف: دخترم لطفا سرمشق های داخل دفتر مشق را با خط زیبایت بخوان و بنویس و جدول دوستی را کامل کن و املا فراموشت نشه گلم.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن جهت جلوگیری عضلات بدن بازی با چوبک جهت همبستگی بین دانش آموزان نوعی بازی حرکتی بازی نشسته بادی پرکاشن جهت دوست یابی بهتر بین دانش آموزان
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 44کتاب کار ریاضی از تم 6 انجام شد و تم 4تکمیل شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 31تا 34کتاب کار علوم انجام شد.
تکلیف: کتاب علوم دخترم جهت مرور به منزل ارسال شد لطفا عزیزانم تا پایان فصل 3 مرور کنند و شنبه کتاب را به همراه داشته باشند.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 49,50کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه أ انجام شد.
تکلیف: دخترگلم لطفا با خط زیبایت املا بنویس ممنونم. با سلام و عرض ادب خدمت شما اولیا عزیز،روز شنبه تدریس نشانه خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه آ و ب و أ تکرار و تمرین شد و صفحه 33کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: ارمغان هفته شماره 7 تحویل داده شد لطفا انجام شود و روز شنبه همراه دختر گلم باشد.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سوره توحید و کوثر در کلاس تکرار و تمرین شد و پیام های قرآنی گذشته مرور شد و صفحه 20تا 23کتاب قران تدریس شد.
تکلیف: دخترم سوره توحید و کوثر و شعر پاییز را در منزل تمرین کن ممنونم.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس اتیکت صحیح نشستن همراه با پخش فیلم ، نمایش دادن پاور پوینت ، روش گفتاری پرسش و پاسخ (بارش فکری)، پخش موزیک و بشین پاشو، کمک گرفتن از مستر اتیکت.
تکلیف: دانش آموزان روی یک صندلی مراحل صحیح نشستن را تمرین کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: