فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: اعداد از 49تا 59با جدول ارزش مکانی (یکی،ده تایی)تدریس شد و کاربرگ عدد 50انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً کاربرگ 10,20,30را که به منزل بردی کامل کن و فردا با خود به کلاس بیاور.متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کتاب کار علوم علوی مربوط به فصل هوا کامل انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه ()استثنا با داستان و شعر تدریس شد و کلمات جدید درس گفته و از روی درس خروس خوش آواز خوانده شد. و صفحه 173و 174کتاب کارفارسی علوی انجام شد.
تکلیف: روانخوانی از درس جدید انجام شد و کلمات جدیدبه داخل خانه استثنا برده شد. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران کلمات استثنا بخش و صداکشی و جدول دوستی ندارد و تنها باید حفظ شود و کاربرگ نشانه جدید برای روانخوانی و املا در قسمت پایین قرار داده شده متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: رونیکا جان و رونیا جان فردا جشن اسم شما دو عزیزم را خواهیم داشت جشن اسمتون مبارک دخترای من. با سلام و احترام و تشکر فراوان از خانم حسینی عزیز بابت تهیه هدایای نشانه استثنا.متشکرم. عکس عزیزانم در قسمت پایین قرار داده شده .
تکلیف: دختر نازم لطفا صفحه 89کتاب نگارشت را بخوان و خوش خط بنویس و حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن اعداد 50 تا 59یکبار درست و یکبار معکوس بنویس و اعداد 50تا 59را داخل جدول ارزش مکانی ببر متشکرم.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . آموزش کارت پستال به مناسبت روز پدر.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران فردا تدریس نشانه خواهیم داشت لطفاً عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند متشکرم. و لطفا عزیزانم یک بسته دستمال کاغذی به کلاس بیاورند متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً 171کتاب کار فارسی علویت را با دقت و با صدای بلند بخوان و صفحه 172کتاب کارت را در صورت تمایل انجام بده عزیزم متشکرم .(بیشتر روانخوانی مدنظر است) و لطفا حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن اعداد را تا 49یکبار درست ویکبار معکوس بنویس متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: به دخترانم املای کلاسی داخل دفتر املا گفته شد لطفا دفترهای املا امضا شود و در صورت غلط داشتن یک خط از روی آنها نوشته شود و فردا به کلاس آورده شود متشکرم.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: پخش کلیپ باب اسفنجی ، صحبت دانش آموزان در راتباط با فیلم، بیان ساده ای از مفهوم کار آفرینی، سوال از دانش آموزان در ارتباط با انتخاب شغل آینده و توضیح مفهوم کار آفرینی در ارتباط با هر شغل توسط معلم، خواندن از روی درس و حل فعالیت کلاسی
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 104

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 26,27کتاب ریاضی و هوش مربوط به جمع،تفریق،منطق انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 28,29کتاب ریاضی و هوشت را با دقت انجام بده متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: اعداد تا 49با چوب خط و با جدول ارزش مکانی تدریس شد و کاربرگ مربوط به آن در کلاس انجام شد.
تکلیف: دختر گلم اعداد 0تا 49را یکبار درست و یکبار معکوس بنویس و اعداد 40تا 49را داخل جدول ارزش مکانی(یکی،ده تایی)ببر.متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل 10کتاب علوم با عنوان در اطراف ما هوا وجود دارد با انمیشن فندوق تدریس شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی و تمام نشانه ها تکرار و تمرین شد. عزیزانم هدیه های نشانه ق را دریافت کردند و عکس عزیزانم در قسمت پایین قرار داده شده.
تکلیف: گل قشنگم لطفا صفحه 170کتاب کار فارسی علویت را با دقت انجام بده.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 87,88کتاب نگارش مربوط به نشانه (ج)انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً حداقل 6خط املا بنویس و در پایان جدول دوستی را فقط با نشانه ج بکش.متشکرم. جانا جان و سوفیا جان جشن اسمتون مبارک دخترای گلم.عکس عزیزانم در قسمت پایین قرار داده شده.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 122,123کتاب کار ریاضی علوی در کلاس انجام شد و اعداد تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفاً اعداد 0تا 39را یکبار درست و یکبار معکوس در پایان املا بنویس و یک جمع و یک تفریق با محور انجام بده متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با استفاده از سفال با عزیزانم جوجه تیغی درست کردیم و این فعالیت تلفیقی از درس علوم فصل خاک و همچنین تدریس نشانه (ج) بود.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ج)غیر آخر و (ج)آخر با داستان جوجه کوچولو و شعر تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی شد و در جدول دوستی ترکیب شد و تفاوت آن با نشانه خ گفته شد و از روی درس نارنج و برنج در کلاس خوانده شد. صفحه 167,168کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً از روی درس نارنج و برنج برای پدر یا مادر عزیزت بخوان و کلمات آن را بخش و صداکشی کن و صفحه 169کتاب کار فارسی علویت را انجام بده متشکرم. جانا جان و سوفیا جان و ملینا جان کامل شدن اسمتون مبارک دخترای گلم فردا جشن اسم دختر گلم جانا جان و سوفیا جان را خواهیم داشت.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً حتما 6خط املا بنویس و در پایان آن جدول دوستی را فقط با نشانه ج بکش و اعداد 0تا 39را یکبار درست و یکبار معکوس بنویس و یک جمع و یک تفریق هم با محور انجام بده.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان و تشکر فراوان از خانم هادیان عزیز بابت تهیه هدایای نشانه ج.متشکرم. کاربرگ روانخوانی و املا در قسمت پایین قرار داده شده لطفاً تمرین شود.متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 120,121کتاب کار ریاضی مربوط به جمع سه عدد و تقارن انجام شد و مبحث محور و اعداد تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 124(مربوط به محور)کتاب کار ریاضی علویت و ارمغان هفته شماره 15را با دقت انجام بده و شنبه به همراه داشته باش.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: الناهای عزیزم جشن اسمتون مبااااااارک دخترای گلم. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران لطفا دخترانم برای روز شنبه یک بسته سفال آماده به همراه داشته باشند لطفا بسته سفال عزیزانم کوچک باشد متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفا در تعطیلات پایان هفته حتما هر روز تمرین روانخوانی داشته باش متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 85,86کتاب نگارش مربوط به نشانه ل انجام شد و روانخوانی کتاب کار علوی انجام و صفحه بعدی آن انجام شد.
تکلیف: دختر نازنینم لطفاً حداقل 6خط املا از درس آ تا ل بنویس و در پایان آن اعداد 0تا 39را یکبار درست و یکبار معکوس بنویس و دو جمع و دو تفریق با محور بکش متشکرم.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سوره و آیه های قرآنی تکرار و تمرین شد و صفحات جدید کتاب تدریس شد.
تکلیف: دخترم لطفا سوره کوثر را در منزل تمرین کن متشکرم.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس اتیکت مکالمه، پاورپوینت و بارش فکری انجام شد. موزیک پخش شد ، بچه ها نقاشی کشیدند و نکات شنونده خوب بودن را یادگرفتند.
تکلیف: بچه ها با استفاده از دو عروسک خود یک مکالمه انجام دهند و در آن نکات شنونده خوب بودن را نشان دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: