فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل زمین خانه ی پر آب ما تدریس شد و چرخه ی آب آموزش داده شد و صفحات کتاب کار علوم علوی انجام شد و فیلم آموزشی فندق پخش شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد‌

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ا)اول و (ا)غیر اول با داستان شهر نشانه ها تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و از روی درس جدید خوانده شد و سپس در جدول دوستی به عنوان آخرین صدا بلند جدول با بقیه ی نشانه ها ترکیب و دوست شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (ی)و(ا)انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً امروز شما به پدر یا مادر عزیزت یک املای 5خطی بگو و در پایان املا جدول دوستی را با تمام نشانه ها بکش.متشکرم. جدول دوستی در فایل زیر ارسال شده.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تمرین های کتاب کار فارسی علوی انجام و پرسش شد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران با توجه به برگزاری جشن یلدا و تشکیل نشدن کلاس هادر روز چهارشنبه لطفا عزیزانم در تعطیلات پایان هفته ارمغان هفته شماره 13 را انجام دهند و حتما دو املای 7خطی بنویسند و روز شنبه در صورت حضوری شدن با تمام کتاب ها در مدرسه حاضر شوند.متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 68,69کتاب نگارشت را خوش و خط و زیبا بنویس و بخوان تا تیک اول را بگیری.متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: علامت جمع تدریس شد و کاربرگ های آن انجام و از عزیزانم پرسش شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: (ای)پنهان با داستان تدریس شد و کلمات آن گفته و از عزیزانم پرسش شد. (ای)پنهان به این شکل می باشد که وقتی در کلمه ای اول (ای)و سپس (ی)باشد (ای)در نوشتن حذف می شود اما صدای آن باقی می ماند مثل کلمه بیابان،زیارت،نیاز. اما وقتی (ی)اول باشد و بعد (ای)باشد هر دو نوشته می شوند و حذف نمی‌شوند مثل کلمه دایی.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز یک املای 7خطی بنویس و در پایان آن کلماتی که (ای)پنهان دارند را بخوان و بنویس. نمونه کلمات (ای)پنهان در فایل زیر قرار داده شده لطفا تمرین شود.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
تکلیف: دختر قشنگم لطفا از روی متن زیر دو بار بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن.متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: آموزش کاردستی هندوانه و انار

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ی)غیر آخر و (ی)آخر با داستان مسابقه ی نقاشی و شهر نشانه ها تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی شد و جایگاه نشانه (ی)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و در نهایت از روی درس جدید خوانده شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً سرمشق های دفتر مشقت را با صدای بلند بخوان و بنویس و حتما در تعطیلی روز یکشنبه یک املای ده خطی بنویس و در پایان آن جدول دوستی را فقط با نشانه(ی)بکش. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران لطفا در روز شنبه و یکشنبه فقط از کلمات زیر املا گفته و تمرین شود: یاس،دریا،سایه،میمون،یا،آیا،شاید،باید،مریم، یاسمن،برای،نباید،یزد،می آید،می شوید،بسیار،تماشایی،دایی،زیبایی،رایانه،بوی یاس،روی دریا،موی سارا

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: (ی)میانجی هم تدریس شد مثال (ی) میانجی:بوی یاس،روی دریا،موی سارا،روی آب. روانخوانی تکرار و تمرین شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی و کتاب نگارش انجام شد. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان و تشکر فراوان از خانم رحیمی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ی)و تزیین زیباشون.
تکلیف: دخترم حتما از روی کتاب بخوانیم که به منزل بردی یکبار با صدای بلند بخوان. مایا جان دختر قشنگم کامل شدن اسم زیبایت مبارک روز دوشنبه جشن اسم شما دختر نازم را خواهیم داشت لطفا با تاج اسم و هرچیزی که دوست داری به یادگار به دوستانت بدهی در کلاس حاضر باش متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت امروز ،مراقبت از خود بود . وقتی در جایی گم شدیم آرامش خود را حفظ میکنیم و به پلیس یا نگهبان مراجعه میکنیم و شماره و ادرس و اسم خود را به پلیس میدهیم . به غریبه ها اعتماد نکنیم و آنها را همراهی نکنیم . امروز درباره لمس خوب (بغل کردن و بوسیدن لپ ) و لمس بد ( لمس و دیدن قسمتهای خصوصی یکدیگر )صحبت کردیم. اگر این اتفاق افتاد به یک بزرگتر اطلاع بدهیم

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی با چوبک *بادی پرکاشن مهارت حرکتی جابه جای،دستکاری 1)ارتباط دو به دو 2)ادراک دیداری 3)تقویت عضلات 4(سرعت عمل 5)تقویت ماهیچه های درشت

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما در تمامی گروه ها اولین دور مسابقات داخلی را آغاز کردیم . هدف از اینکار آنست که عزیزانمان، تمامی آموزش‌های خود را اجرایی کرده و آنها را پیاده نماید ،حالا در این رابطه اشکالات بچه ها مشخص شده و ما می توانیم روی نقاط ضعف آنها بیشتر کار کنیم در ضمن با اینگونه بازی‌ها عزیزانمان اعتماد به نفس خود را سنجیده ودر جهت ارتقاء آن تلاش خواهند کرد .والدین محترم لطفا در منزل با دخترای گلمان شطرنج بازی کرده و تمرین نمایید. متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار ریاضی انجام شد و تم به پایان رسید.
تکلیف: دختر گلم لطفاً ارمغان هفته شماره 12را با دقت انجام بده و روز شنبه به همراه داشته باش. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران روز شنبه تدریس نشانه (ی)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل گیاهان تکرار و تمرین شد و فصل 6کتاب علوم(زمین خانه ی پر آب ما) تدریس و انمیشن آموزشی فندق پخش شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب نگارش مربوط به نشانه (ش) انجام شد و نشانه ش تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً در تعطیلات پایان هفته حداقل دو املای7خطی بنویس و در پایان املا جدول دوستی را فقط با نشانه (ش)بکش و از روی متن زیر روزی یکبار با دقت بخوان.متشکرم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام کلمات dance, ride,run, walk, jump, swim, skate, در جمله I can ......, تدریس شد. فایل بارگذاری شده مرتبط به پوستر زبان می باشد. زبان آموزان با سلیقه خودشان پوستر را تهیه کنند. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 12انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ش)غیر آخر و (ش)آخر با داستان شادی و شیما تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و جایگاه نشانه (ش)در آن ها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب شد و از روی درس گوش شنوا در کتاب فارسی خوانداری خوانده شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً از روی درس گوش شنوا در کتاب فارسی بخوانیم که به منزل بردی یکبار بخوان و کلمات را بخش کن و سپس از روی متن زیر یکبار بخوان و حداقل 7خط املا بنویس و جدول دوستی را فقط با نشانه(ش)بکش متشکرم. با سلام و احترام لطفا املا ها با نظارت کامل نوشته شود و غلط ها گرفته شود و تعداد خط های املا همان اندازه باشد که در روز اعلام می شود.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی از درس جدید انجام و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد و بخش روانخوانی خوانده و کلمات مهم هایلایت شد. با سلام و احترام و تشکر فراوان از خانم گلزاد عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه ش و تزیین زیباشون متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً سرمشق های دفتر مشقت را بخوان و بنویس متشکرم.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سوره نصر در کلاس تکرار و تمرین شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام اعضای بدن مرور شد. تعداد اعضای بدن مرور شد. علت داشتن اعضای بدن تمرین شد.
تکلیف: پوستر اعضای بدن درست شود و طی دو هفته آینده تحویل داده شود. با تشکر

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز در کلاس اتیکت درباره ی مبحث آداب مهمانی رفتن با بچه ها صحبت و تعامل شد .
تکلیف: بچه ها فیلم کوتاهی از مهمانی خودشون در کنار عروسکها ضبط کنند و در پروتال بگذارند یا نقاشی از خودشون درکنار عروسکها در مهمانی بکشند و به کلاس بیاورند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: