فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: اعداد 0تا 39به صورت جدول یکی و ده تایی و کشیدن شکل داخل دفتر شطرنجی تکرار. و تمرین شد.
تکلیف: دخترم تمرین اعداد فراموشت نشه قشنگم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ج)غیر آخر و (ج)آخر با داستان شهر نشانه ها و جوجه کوچولو و عروسک گردانی تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی و جایگاه نشانه (ج)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس نارنج و برنج خوانده شد و جدول دوستی لمینت شده توسط عزیزانم کامل شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز در کاربرگ جوجه که در دفترت چسبانده شده یک املای زیبا بنویس و جوجه ات را با سلیقه خودت رنگ آمیزی کن و در پایان املا جدول دوستی را فقط با نشانه (ج)بکش و برای هر کدام یک کلمه بساز. مثال:ج با آ میشه جا=جارو

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه (ج)انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم جیر ابادی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ج)و تزیین زیباشون متشکرم.
تکلیف: گل نازم لطفاً صفحه88 نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری(قسمت بالای صفحه 88نوشتن از روی درس نارنج و برنج کتاب بخوانیم می باشد) و سپس از روی متن زیر با دقت و برای نوشتن املا از آن استفاده کن متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مبحث امروز کمک به پدر و مادر بود . ما میتوانیم وقتی پدر از کار بازمیگردد ،با پذیرایی کردن از او استقبال کنیم . درکارهای خانه مثل مرتب کردن اتاق ، سفره غذا را آماده کردن ، جاروکشیدن ، ظرف شستن نیز میتوانیم به مادر خود کمک کنیم .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 30دی خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی سرعتی شنیداری مهارت حرکتی دستکاری 1)کنترل شی با دست 2)هماهنگی چشم ودست 3)سرعت عمل 5(تمیز شنیداری دقت وتمرکز

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: از کتاب صفحه 23 تدریس شد مفهوم سنگین تر یا سبک تر

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به اعداد و جمع شانه ای انجام شد و جمع شانه ای مجدد تکرار و تمرین شد و از عدد 29تا 39در جدول یکی و ده تایی تدریس شد و کاربرگ آن انجام شد و کتاب کار ریاضی علوی یک صفحه انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا ارمغان هفته شماره 17را با دقت انجام بده و شنبه به همراه داشته باش.متشکرم. قشنگم لطفا صفحه 116,117کتاب کار ریاضی علویت را انجام بده ممنونم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (ل)انجام شد و متن روانخوانی آن خوانده شد و کلمات مهم هایلایت شد و درک مطلب آن کامل شد.
تکلیف: دختر گلم لطفا در تعطیلات پایان هفته دو املای 7خطی بنویس و در پایان املا از عدد 0تا 39یکبار درست و یکبار معکوس بنویس متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران روز شنبه تدریس نشانه (ج)و روز سه شنبه تدریس نشانه ()استثنا را خواهیم داشت لطفا دخترانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: اعداد صفر تا 29مجدد تکرار و تمرین شد و به صورت معکوس خوانده شد و جمع شانه ای آموزش داده شد.
تکلیف: دخترم لطفا از اعداد صفر تا 29در پایان املایت بنویس متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فعالیت های هفته ملی علوم مربوط به تابلوی حیوانات و سیرک واشری به صورت گروهی انجام شد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ل)غیر آخر و (ل)آخر با داستان عکاسی و گل تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی شد و جایگاه نشانه (ل)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی و سپس از روی درس خوانده و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز 7خط املا بنویس و در پایان املا جدول دوستی را فقط نشانه (ل)بکش و برای هرکدام یک کلمه بساز. مثال:ل با آ میشه لا=لاله لطفا از روی متن زیر بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه(ل)انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران و تشکر فراوان از خانم مردانی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ل)و تزیین زیباشون.متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 86کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری.متشکرم ملیکا جان و لیانا جان و الین جان و آیلین جان و نیلان جان کامل شدن نام های قشنگتان مبارک دخترهای گلم، فردا جشن اسم ملیکا عزیز و لیانای عزیزم را خواهیم داشت و روز شنبه جشن اسم الین جان و روز یکشنبه جشن اسم نیلان جان و روز دوشنبه جشن اسم آیلین عزیزم را خواهیم داشت لطفا دخترانم با تاج اسم و هرچیزی که دوست دارند به عنوان گیفت به دوستانشان بدهند در کلاس حاضر شوند متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: اعداد 0تا 29با جدول یکی و ده تایی تکرار و تمرین شد و به صورت معکوس هم خوانده شد و تم 16 با مفاهیم دسته بندی،تقارن،جدول شگفت انگیز تدریس و صفحات کتاب ریاضی انجام شد و در دفتر شطرنجی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه 113,114کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده و فردا به کلاس بیاور.متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فعالیت خمیر جادویی و آهن ربای گیج مربوط به هفته ملی علوم انجام و کلیپ ها و عکس های آن در کلاس پخش شد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی تکرار و تمرین شد. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان فردا تدریس نشانه (ل)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً امروز 7خط املا به صورت جمله ای بنویس و در پایان املا از عدد 0تا 29به صورت معکوس بنویس و از روی متن زیر یکبار بخوان.متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: املای ارزشیابی کلاسی گفته شد . نقاشی آزاد و بازی آزاد در کلاس انجام شد.
تکلیف: با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران لطفا دفتر های املا ملاحظه و امضا شود و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها یک خط نوشته شود متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: جدول یکی و ده تایی مجدد تکرار شد و اعداد 20تا 29با جدول و چوب خط تدریس شد و در دفتر های شطرنجی هم کشیده شد و کاربرگ آن انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا از عدد 0تا 29در پایان املایت بنویس و اعداد را بخوان.متشکرم

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فعالیت های هفته ملی علوم در مورد ترفند های نمکی و کافه سلامت انجام شد و عزیزانم آزمایش ها را به صورت گروهی انجام دادند.
تکلیف: با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران دختران گلم در صورت تمایل می‌توانند برای تدریس فصل گیاهان با حبوبات و دانه ها کاردستی خلاق مانند نمونه بسازند و تا روز سه شنبه به کلاس بیاورند.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (ق)انجام شد و متن آن خوانده و کلمات مهم هایلایت شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً مجدد متن صفحه 159کتاب کار فارسی علویت را با دقت بخوان و سپس صفحه 160کتاب کارت را انجام بده.متشکرم. دختر گلم لطفاً امروز 7خط املا بنویس و در پایان املا از عدد 0تا 29یکبار بخوان و بنویس متشکرم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: