فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد و متن روانخوانی خوانده و درک مطلب صفحه بعد انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا حتما امروز 5 خط املا بنویس و روانخوانی از یک کتاب داستان انجام بده متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: نقاشی آزاد

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس درامد داده شد تمرین حل شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس صفحه 37 کتاب را تکمیل کردیم

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ح)غیر آخر و (ح)آخر با داستان حلزون تدریس شد و کلمات جدید درس گفته و بخش و صداکشی شد و جایگاه نشانه (ح)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس حلزون خوانده و کلمات مهم هایلایت شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه 119,120کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس و یک املای 5خطی بنویس و از روی درس حلزون در کتاب بخوانیم بخوان.متشکرم. با سلام و احترام و تشکر فراوان از خانم احمدی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه ح و تزیین زیباشون.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 118کتاب نگارش انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد. کاربرگ ح جهت روانخوانی و تمرین املا در قسمت پایین قرار داده شده لطفا تکرار و تمرین شود.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران ارمغان های هفته به عزیزانم تحویل داده شد لطفا در منزل نگهداری شود و در تعطیلات نوروز ارمغان شماره(25,26,27)انجام شود و در تعطیلات نوروز هر یک روز در میان یک املای 5خطی به عزیزانم گفته شود تا نشانه ها فراموش نشود.متشکرم. کتاب کار فارسی علوی در کیف عزیزانم قرار داده شده لطفا عزیزانی که به کلاس می آیند روز دوشنبه همراهشان باشد و عزیزانی که تشریف نمی آورند در تعطیلات نوروز تا پایان نشانه ح تکمیل کنند متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت این جلسه درباره مسخره نکردن دیگران بود . زمانی که دیگران ناراحت هستند باید با آنها همدلی کنیم نه اینکه به آنها بخندیم و مسائلشان را بی اهمیت جلوه دهیم . مسخره کردن با خندیدن بخاطر کار بامزه ای که دیگران انجام می دهند فرق دارد . اگر کسی مارا مسخره کرد ناراحتی خود را ابراز کنیم و بگوییم که از اینکار ناراحت میشویم

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 19اسفند خدمت حضورتان گردد. *بازی حرکتی دو به دو مهارت حرکتی جابه جای 1)تقویت دو نیم کره 2)مهارت اجتماعی 3)ارتباط 2 به دو 4(حس دهلیزی 5(هماهنگی دو به دو

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: عنوان درس امروز :در یک روز چه کارهایی انجام میدهیم مثال : I get up at seven o'clock من ساعت هفت بیدار میشوم

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری بر دفاع ضعیف سیاه از پیاده مرکزی داشتیم همچنین چند نمونه از واکنش های سفید را به بچه ها نشان دادیم تا آنها خودشان بین حرکت ،خوب و حرکت ضعیف، انتخابی منطقی داشته باشند. در ضمن امروز عزیرانمان با عملکرد ساعت شطرنج و چگونگی کارکرد آنرا آموزش دیدند.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار ریاضی علوی مربوط به حل مساله،جمع و تفریق و ساعت انجام شد و تم 21به پایان رسید. سنجش مداد قرمز ریاضی برگزار شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (ث)انجام شد و متن روانخوانی آن خوانده و کلمات مهم هایلایت شد و درک مطلب صفحه بعد انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا در تعطیلات پایان هفته یک املای ده خطی بنویس و ارمغان هفته شماره24 انجام بده و شنبه به همراه داشته باش متشکرم. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان هفته آینده روز شنبه نشانه (ح)تدریس می شود و باقی نشانه ها و دروس بعد از تعطیلات نوروز تدریس خواهد شد.متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: املای کلاسی گفته شد لطفا ملاحظه و امضا شود و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها یک خط نوشته شود.متشکرم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز فصل جدید را شروع کردیم مبحث هل دادن و کشیدن و حرکت اجسام

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ث)با داستان تدریس شد و سپس کلمات جدید بخش و صداکشی و جایگاه نشانه(ث)در آن ها مشخص شد و در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس مثل خورشید خوانده و کلمات مهم هایلایت شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد و برای ایجاد انگیزه نقاشی با اثر انگشت آموزش داده شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز 6خط املا بنویس و از روی درس مثل خورشید در کتاب بخوانیم یکبار بخوان و از روی کاربرگ زیر برای نوشتن املا و تمرین روانخوانی استفاده کن.متشکرم با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم مالکی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه ث و تزیین زیباشون.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 115کتاب نگارش انجام و روانخوانی شد.
تکلیف: گلم لطفاً صفحه 116,117کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری متشکرم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس تمرین کتاب مربوط به ساعت ها را انجام دادیم

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز طرح درس اتیکت رعایت قوانین ایمنی در کلاس تدریس شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: