فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ر)تنها یا تک شکلی با داستان پارک شهر نشانه ها و سرسره تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی شد و جایگاه نشانه (ر)در آنها مشخص شد و از روی درس جدید خوانده شد و در جدول دوستی ترکیب شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه جدید انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفاً از روی درس جدید در کتاب بخوانیم که به منزل بردی به کمک پدر یا مادر عزیزت بخوان.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان و تشکر فراوان از خانم کبیری عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ر)و تزیین زیباشون متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه (ر)انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد. آرام جان دختر گلم کامل شدن اسم قشنگت مبارک عزیزم فردا جشن اسمت رو خواهیم داشت لطفا با تاج اسم قشنگت و هرچیزی که دوس داری به یادگار برای دوستانت بیاوری فردا در کلاس حاضر باش.متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً سرمشق های دفتر مشقت را با صدای بلند بخوان و بنویس و امروز فقط 3خط املا بنویس و در پایان املا جدول دوستی را با تمام نشانه های که یاد گرفتی بکش متشکرم. دختر گلم لطفاً از روی متن زیر یکبار کامل بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دختر گلم لطفاً از فردا یک عدد ماژیک هایلایتر به رنگ دلخواه به همراه داشته باش و همیشه در جامدادی نگهداری کن متشکرم.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب قرآن و پیام قرآنی جدید تدریس شد و پیام های قرآنی قبل تکرار و تمرین شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام بسته های یکی و ده تایی تدریس شد. صفحات 17 و 18 در کلاس انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: با سلام امروز مبحث اتیکت غذا خوردن آموزش داده شد و فیلم مرتبط با موضوع نمایش داده شد .

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به تم 9و با مفاهیم اعداد و شمارش،تقارن،کم و اضافه کردن انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحات 64,65کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده و فردا به همراه داشته باش.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه ها تکرار و تمرین شد و از دخترانم پرسش شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً از روی متن زیر دو بار به صورت سرعتی و سریع بخوان.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از کتاب نگارش مربوط به نشانه (ت)انجام شد و نشانه ها و جدول دوستی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً حتما 5خط املا بنویس و در پایان املا جدول دوستی را کامل بکش.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران فردا تدریس نشانه(ر)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: املای ارزشیابی کلاسی گفته شد لطفا دفترهای املا امضا شود و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها یک خط نوشته شود.متشکرم

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس وام داده شد تمرین حل شد کارتون دیدیم مسابقه ی سواد مالی قراره برگزار بشه لطفا وارد لینک زیر بشید و شرایط را با دقت مطالعه کنید محور محتوای آموزشی - اکوراویژ | آکادمی سواد مالی | آموزش سواد مالی https://ecoravizh.com/%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c/

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب هوش مربوط به تفاوت و تشابه انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف هوش ندارد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام اعضای مختلف بدن تدریس شد. صفحه 15. Head, nose, mouth, hands, ears, eyes, arms, shoulders, feet, knees, hair, toes, ankle, legs, fingers, elbows

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل سوم کتاب علوم کامل شد و فصل چهارم مربوط به دنیای جانوران تدریس شد و صفحاتی از کتاب کار علوم علوی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه(ت) انجام شد و نشانه ت تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطف سرمشق های دفتر مشقت را بخوان و خوش خط و زیبا بنویس و سپس داخل سبد توت فرنگی داخل دفتر یک املای زیبا بنویس و سبد و توت فرنگی هارا رنگ آمیزی کن.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ت)تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً از روی متن زیر دو بار بخوان و سعی کن کمی سرعتی بخوانی متشکرم.

ورزش اول

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن- بازی بصورت انفرادی ، دقت و تمرکز و سرعت عمل عمل و عکس العمل با استفاده از حلقه هلاهوپ بازی و ورزش ،جابه جایی توپ بصورت گروهی با خواندن شعر

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: آموزش مطالب صفحه 36 تا 39 انجام پروژه دریا و کشتی آموزش طراحی اشکال هندسی با استفاده از کلید shift آموزش طراحی نقاشی ماه با استفاده از دو دایره آموزش طراحی نقاشی موج دریا با استفاده از شکلک آماده ابر کات کردن بخش های اضافی اشکال هندسی آموزش undo redo آموزش select،cut،copy،paste

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از کتاب ریاضی مربوط به تم 9و با مفاهیم شمارش،جدول شگفت انگیز،اموزش عدد 5انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ت)غیر آخر و (ت)آخر با داستان شهر نشانه ها و تولد و تاج تدریس شد و در جدول دوستی با نشانه(آ،أ،او)ترکیب شد و کلمات درس جدید بخش و صدای ت در آنها مشخص شد و از روی درس جدید خوانده شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً از روی درس جدید که در کتاب بخوانیم می باشد و به منزل بردی به کمک پدر یا مادر عزیزت بخوان متشکرم. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم خسرو نژاد عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ت)و تزیین زیباشون.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کتاب نگارش مربوط به نشانه (ت)انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً سرمشق های داخل دفتر مشقت را با صدای بلند بخوان و خوش خط بنویس و حتما حتما 5خط املا بنویس و در پایان املا جدول دوستی را با تمام نشانه ها بکش متشکرم.دخترم لطفا از روی متن زیر چندبار بخوان.(نمونه متن روانخوانی و جدول دوستی در قسمت پایین قرار داده شده)

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: درس هشتم درباره کارهایی که بعد از مدرسه انجام میدهیم بود .تمامی دانش اموزان باید قبل از ساعت 9تکالیف خود را انجام داده باشند و یاد بگیرند اول تکالیف را بنویسند بعد به تماشای تلویزیون بنشینند و بازی کنند .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم1402/8/27خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن *تقویت تمیز شنیداری *تکرار آینه ای *سرعت عمل *هماهنگی دو به دو *مهارت اجتماعی *دهلیزی

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام عدد صفر تدریس شد. شمارش اعداد تمرین شد. صفحات 13 و 14 کتاب در کلاس انجام شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور حرکت تمامی مهره ها ،کمی بیشتر به شاه و نحوه کیش دادن با مهره های مختلف به شاه کار کردیم. در بازی شطرنج تمامی مهره ها می توانند به شاه کیش بدهند. شاه می تواند مهره ای را که بدون حامی به شاه نزدیک شده و کیش می دهد را بزند.پس باید مراقب باشیم که به تنهایی برای حمله به شاه اقدام نکنیم . شاه مهره ای را که حامی داشته باشد ،نمی تواند بزند . عزیزان حتما در منزل روی صفحه شطرنج بازی کرده و توانایی خودتان را در حرکت مهره ها افزایش دهید.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار ریاضی با مفاهیم اعداد و شمارش،جدول شگفت انگیز،الگوی تکرار شونده انجام و از عزیزانم پرسش شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: انمیشن فندوق در مورد فصل جانوران پخش شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی انجام و کامل شد. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران روز شنبه تدریس نشانه (ت)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم
تکلیف: دختر گلم لطفاً ارمغان هفته شماره 8را که 4صفحه می باشد با دقت انجام بده و روز شنبه به همراه داشته باش و از روی متن زیر چندین بار بخوان و تمرین کن متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (او)مجدد تدریس و تکرار و تمرین شد و کتاب نگارش در کلاس انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً در تعطیلات پایان هفته حداقل دو املای 5خطی بنویس و در پایان املا جدول دوستی را بکش و کامل کن و صفحه 45کتاب نگارشت را خوش خط بنویس و بخوان تا تیک اول را بگیری.متشکرم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: