فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: به نام خداوند بخشنده و مهربان: شعر مداد در کلاس مجدد تکرار و تمرین شدو در دفتر مشق دست عزیزانم کشیده شد و انگشت شست،اشاره و وسط که مخصوص دست گرفتن مداد می باشد رنگ آمیزی و تزیین شد و صفحه 4،5جزوه تابستانه انجام شد.
تکلیف: گل نازم لطفاً در تعطیلات پایان هفته و روز شنبه صفحه2,3جزوه تابستانه را انجام و رنگ آمیزی کن و روز یکشنبه به همراه داشته باش. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان لطفا تکالیف دخترانم حتما انجام شود این فعالیت ها جهت تقویت مهارت دست ورزی می باشد لطفا حتما انجام شود.متشکرم.

زنگ تفریح

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: آشپزی:دسر موزی دخترانم آماده و توسط عزیزانم تزیین شد و دسر را میل کردند.عکس عزیزانم در کلاس آشپزی و فارسی در قسمت پایین قابل مشاهده است.متشکرم.

خلاقیت

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: کار با گل سفال و درست کردن یک صورتک

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: برای تدریس بخش سالم و ناسالم علوم(دانشمند کوچک)دختران گلم صبحانه سالم آوردند و در حیاط مدرسه میل کردند و در همان فضا در مورد غذای سالم و ناسالم و فواید و مضرات آن صحبت شد و سپس صفحه 25جزوه تابستانه انجام شد. عکس دخترانم در قسمت پایین قابل مشاهده است.متشکرم.
تکلیف: دختر گلم در صفحه 26جزوه یک بشقاب خوراکی سالم وجود دارد لطفا از داخل کتاب،روزنامه،مجله و ...تعدادی عکس خوراکی سالم پیدا کن و سپس برش بزن و داخل بشقاب بچسبان و روز چهارشنبه به کلاس بیاور متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: خط زمینه مجدد تکرار و تمرین شد و نحوه ی صحیح مداد دست گرفتن با شعر و داستان آموزش داده شد. شعر مداد:مداد زیبای من،میگیرمت تو دستم،به دست من نگاه کن،هستی کنار شستم،وقتی تراشیدمت دستم میاد بالاتر،من نوکتو میبینم،نوکت منو چه بهتر،ببین سرت میمونه،رو انگشت بزرگم،میگیرمت نیفتی،با شست و با اشارم،سه تا انگشت زیبا،دوتاش شستو اشاره،سویم این پایین زیرسرت جا داره،زیر سرت جا داره.
تکلیف: دخترم تکلیف فارسی ندارد.

زنگ تفریح

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: آشپزی:در زنگ آشپزی با دختران نازم دسر موزی درست کردند.عکس دخترانم در زنگ آشپزی و همچنین نحوه ی دست گرفتن مداد در قسمت زیر قرار داده شده.متشکرم.
تکلیف: دخترم تکلیف ندارد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: به نام خداوند بزرگ و مهربان اشکال هندسی (سه گوش،چهارگوش ،گردی )با داستان ربات تدریس شد و گوشه ها و لبه های اشکال هندسی معرفی شد و صفحه 18جزوه تابستانه مربوط به اشکال هندسی انجام شد و عزیزانم با چوب بستنی رنگی اشکال هندسی را ساختند.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 19جزوه تابستانه آن را با دقت انجام بده و فردا به کلاس بیاور.متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران لطفا دختران گلم برای درس دانشمند کوچک روز دوشنبه صبحانه سالم به همراه داشته باشند و فرشته های کوچکم به همراه شما بزرگواران صبحانه خود را تزیین کنند.متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: الیاسی القلندیس، مهسا
فعالیت: انجام بازی گروهی برای تقویت مهارت گوش دادن و توضیح در مورد فرآیند گوش دادن موثر و پرسیدن سوال از دیگران برای گوش دادن به قلب آنها
تکلیف: تلاش برای گوش دادن صحیح به دیگران و درک آنچه در قلب آنها می‌گذرد

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: به نام خداوند مهربان مفاهیم ابتدایی و جهت های درس ریاضی مجدد تکرار و تمرین شد و صفحه 12جزوه تابستانه مربوط به مفهوم راست و چپ انجام شد.
تکلیف: دختر نازم تکلیف ندارد.

زنگ تفریح

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: قند پهلو:در کلاس قند پهلو داستان چرا من گورخرم نوشته ی مکس هویلر با هدف اندیشیدن در مورد خود خوانده شد و به صورت مشارکتی از عزیزانم سوال پرسیده شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران ،عزیزانی که دفتر مشق و خمیر بازی به کلاس تحویل نداده اند لطفا روز یکشنبه به همراه داشته باشند و لطفاً جامدادی و جزوه عزیزان دلم هر روز به همراهشان باشد.متشکرم.

خلاقیت

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: نقاشی با موضوع آزاد و موردعلاقه یا خودشان را به تصویر بکشند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: