فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه،41,42 39,40کتاب ریاضی مربوط به تم 6و با مفاهیم الگویابی و الگوی تکرار شونده و چوب خط انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 43,44کتاب کار ریاضی علوی را با دقت انجام بده.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 28,29کتاب نگارش مربوط به نشانه ب انجام شد و کلمات آن خوانده و از عزیزانم پرسش شد و نشانه آ و ب تکرار و تمرین شد.
تکلیف: گل نازم لطفاً سرمشق های دفتر مشقت را خوش خط و زیبا و بدون خط فاصله بنویس.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران لطفا امروز به عزیزانم از کلمات زیر املا گفته شود و در پایان املا با یک جمله بازخورد داده شود و تاریخ امروز نیز حتما زده شود.متشکرم. کلمات املا:(آ)اول-(ا)غیر اول-ب غیر اخر-ب آخر-با-آب-بابا-باب-بابا آب-

ورزش اول

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن_ حرکت توپ بین مانع ها همراه با راکت بدمینتون تقویت تمرکز ، دقت در حرکت حرکت دو رفت و برگشت حرکت پروانه داخل فضای مشخص شده

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر: مرور نحوه ذخیره کردن مرور نحوه ایحاد صفحه جدید مرور نحوه بدست گرفتن ماوس مرور استفاده از ابزار select مرور نحوه استفاده از ابزار rotate آموزش بزرگنمایی یک بخش انتخاب شده آموزش بزرگنمایی صفحه آموزش undo redo

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از تم 6با مفاهیم اضافه کردن،چوب خط،کم کردن تدریس شد و اعداد تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ب)غیر آخر و (ب)آخر با داستان شهر نشانه ها و باد و باران تدریس شد و در جدول دوستی ترکیب شد و کلمات جدید درس بخش و صدای اول و آخر آن گفته شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً سرمشق ها را در دفتر مشقت با مداد مشکی مشق بخوان و بنویس و اصلا از خط فاصله استفاده نکن و خودت فاصله گذاری را انجام بده متشکرم. دخترم لطفاً صفحه28کتاب فارسی بخوانیم را که به منزل بردی به کمک مادر و پدر عزیزت بخوان و بخش کن و بگو در کجای کلمه نشانه ب وجود دارد.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه ب انجام شد.
تکلیف: با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران لطفا امروز نشانه ب تکرار و تمرین شود از فردا عزیزانم هر روز داخل منزل باید املا بنویسند و به کلاس تحویل دهند. عکس عزیزانم در قسمت پایین قابل مشاهده است با تشکر فراوان از خانم نصیری عزیز بابت تهیه هدایای نشانه ب و تزیین زیباشون.متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: درس امروز مربوط به خوردنی های مقوی که برای صبحانه لازم است ،بود . از طریق نقاشی کشیدن و صحبت درباره آنها درباره این مطلب یادگیری صورت گرفت .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم1402/8/6خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن *مسابقه سرعتی و شنیداری اهداف: 1)مهارت حرکتی دستکاری،استوای 2)سرعت و عمل 3)دقت شنیداری 4)تعادل 5(هماهنگی چشم ودست شنیداری

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری بر حرکت مهره های آموزش داده شده،رخ ،فیل،وزیر و اسب داشتیم و عزیزانمان جزوه گرفته و همچنین بازی کردند

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 39,40کتاب کار ریاضی علوی مربوط به مفهوم کم کردن،چوب خط،الگو و جدول شگفت انگیز انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان روز شنبه تدریس نشانه (ب)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند و عزیزی که زحمت تهیه گیفت نشانه (ب)را می کشد روز شنبه اول وقت به همراه دخترم به کلاس بفرستد.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه آ اول و ا غیر اول مجدد تکرار و تمرین شد و دو صفحه کتاب نگارش و یک صفحه از کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: گل نازم لطفاً در تعطیلات پایان هفته سرمشق های دفتر مشقت را با دقت انجام بده و ارمغان هفته شماره 5را انجام بده و روز شنبه به همراه داشته باش متشکرم.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران،در ماه مهرهر روز تمرین سوره توحید را داشتیم و از ماه آبان هر روز سوره کوثر در کلاس خوانده می شود. تا صفحه 20کتاب قرآن تدریس شد و پیام های قرآنی و شعر و سوره های آن خوانده شد.
تکلیف: دخترم تکلیف قرآن ندارد‌.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از کتاب ریاضی مربوط به تم 5انجام شد و تم 5به پایان رسید و مفاهیم الگویابی و الگوی تکرار شونده تدریس شد و گوشه و لبه و جدول شگفت انگیز تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(آ)اول و (ا)غیر اول با داستان شهر نشانه ها و داستان مسابقه و گرفتن کلاه تدریس شد و صدای اول و آخر کلمات تکرار و تمرین شد و صفحه 27کتاب بخوانیم مربوط به درس آ خوانده شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 27کتاب بخوانیم را که به منزل بردی به صورت تصویری بخوان و بگو آ اول دارد یا ا غیر اول و کلمات را بخش کن متشکرم. عکس عزیزانم با تم آبی در قسمت پایین قرار داده شده.ممنون از همکاری شما بزرگواران.متشکرم،

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه آ و دو صفحه کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه آ انجام شد و مجدد داستان نشانه و نحوه‌ی نوشتن و قرار گرفتن آن در کلمات توضیح داده شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً کاربرگ نشانه آ که در دفتر مشقت چسبانده شده را رنگ کن و سپس در کلمات آب،بابا،باد صدای آ را رنگ کن و سرمشق ها را کامل کن و لطفاً همیشه دفتر مشقت را به همراه داشته باش.متشکرم.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: دیدن فیلم آموزشی مرتبط با مبحث کلمات جادویی صحبت و گفت وگو درباره مواردی که درفیلم دیده شد

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: مسابقه ی خانم ریاضی برگزار شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 38کتاب کار ریاضیت را با دقت انجام بده.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما اولیای عزیز لطفاً دختران گلم برای فردا و تدریس نشانه آ هرچیزی که داخل منزل دارند و رنگ آبی دارد یا هرچیزی که در آن صدای آ وجود دارد را با خود به کلاس بیاورند.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه جدید و آخرین لوحه با فاصله انگشتی تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار فارسی علوی و کتاب نگارش انجام شدو عزیزانم با خمیربازی تمام لوحه ها را ساختند عکس. دخترانم در قسمت پایین قابل مشاهده است.
تکلیف: دخترم تکلیف فارسی ندارد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران فردا تدریس نشانه آ و جشن آب را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: ادامه کار نقاشی برای قصه

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس نیاز مشترک داده شد تمرین حل شد کارتون دیده شد قصه صوتی گوش دادیم
تکلیف: تکلیف در منزل در برگه اچار انجام شود

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 15,16کتاب ریاضی و هوش با هدف افزایش دقت و تمرکز،شمارش و تکمیل شکل ها انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی و هوش ندارد. لطفاً همه عزیزانی که دفتر مشق به همراه نداشته اند فردا دفتر مشق به کلاس بیاورند متشکرم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام اعداد یک تا ده مرور شد. نحوه نوشتار آنها تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: