فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2
فعالیت: برگزاری اولین اردوی پایگاه تابستانی

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: به نام خداوند مهربان دختران عزیزم وسایل شخصیشان را به کلاس آوردند و در کلاس به صورت طنز و بازی در مورد وسایل شخصی گفت و گو کردیم و سپس کاربرگ مربوط به کثیف کردن دندان با ماژیک مشکی و سپس مسواک کردن آن را توسط دختران گلم به صورت گروهی انجام شد و صفحه 23جزوه تابستانه مربوط به درس علوم انجام شد.
تکلیف: دختر نازم امروز که با وسایل شخصی آشنا شدی لطفا صفحه 24جزوه تابستانه آن را تمیز و مرتب انجام بده و روز چهارشنبه به همراه داشته باش.متشکرم. گل قشنگم در روز سه شنبه که اردو داری نیاز به آوردن جزوه و جامدادی نیست.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: خط زمینه با داستان روستا و خط خوشحال و ناراحت تدریس شد و سپس روی میز عزیزانم خط زمینه با چسب کاغذی قرار داده شد و دختران نازم لوحه ای ساده را با خمیربازی روی خط زمینه درست کردند. شعر خط زمینه:یه خط می‌نویسم و می نویسم،یه نمی نویسم. یه خط می‌نویسم و مینویسم،یه خط نمی نویسم.

زنگ تفریح

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کلاس آشپزی:امروز در کلاس آشپزی به صورت گروهی و با همکاری دختران گلم آبنبات هیجان انگیز با مارشمالو و شکلات درست کردیم.
تکلیف: دخترم شما میتونی این آبنبات هیجان انگیز رو که امروز یاد گرفتی داخل منزل درست کنی و لذت ببری.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: به نام خداوند مهربان آشنایی و معارفه با دختران عزیزم انجام شد. ریاضی:جهت ها(بالا،پایین،چپ،راست)با بازی آموزش داده شد و مفهوم فلش و خط خمیده،شکسته،باز و بسته تدریس شد و به منظور تثبیت یادگیری به دست راست عزیزانم ربان بسته شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه اول جزوه ات را که امروز تحویل گرفتی رنگ آمیزی کن و هر روز به همراه داشته باش متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران لطفا دختران نازم اقلام زیر را با برچسب نام و نام خانوادگی به همراه داشته باشند:مداد رنگی،دفتر مشق،خمیربازی،چسب مایع و ماتیکی،پاکن و تراش محفظه دار،قمقمه آب و ظرف میان وعده.متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان لطفا دختران نازم برای درس علوم روز دوشنبه وسایل زیر را به همراه داشته باشند: مسواک،شانه،حوله کوچک،ناخن گیر. پیشاپیش از همکاری شما بزرگواران کمال تشکر را دارم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: