فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به تم 22انجام شد و تم 22به پایان رسید.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ط)با داستان طوطی تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صدا کشی شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و سپس از روی درس خاطرات انقلاب خوانده و کلمات مهم هایلایت شد و عزیزانم در حیاط طناب بازی کردند.
تکلیف: دختر گلم لطفاً در تعطیلات پایان هفته دو املای 7خطی بنویس و در پایان املا از عدد 0تا99با شمارش 7تا7تا بنویس متشکرم. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم رحیمی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه(ط)و تزیین زیباشون متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه (ط)انجام شد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه نشانه(غ) به جای روز شنبه روز یکشنبه تدریس می شود.لطفا دخترانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا در تعطیلات پایان هفته صفحه 125,126کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس و ارمغان هفته شماره28 را انجام بده و از روی درس خاطرات انقلاب دوبار بخوان متشکرم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز درس بلند تر و کوتاه تر را داشتیم Taller Shorter

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز در کلاس درباره ی مبحث اتیکت ایمنی صحبت شد .

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 22ریاضی با مفاهیم شمارش 5تا5تا، 6تا6تا،7تا7تا،10تا10تا،چوب خط،مساله تدریس و صفحات کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا در پایان املای امروز از عدد 0تا99با شمارش 6تا 6تا بنویس.متشکرم. 0,6,12,18,... گل نازم لطفاً صفحه 157,158کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده.متشکرم

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی و نشانه ها تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفا امروز 5خط املا بنویس و در پایان املا از عدد 0تا99با شمارش 6تا6تا بنویس و یک صفحه از یک کتاب داستان را به دلخواه بخوان.متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: املای کلاسی گفته شد لطفا دفتر های املا ملاحظه و امضا شود و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها نوشته شود.متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: درست کردن کاردستی کرم

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس تمامی مطالبی که تا الان تدریس شده را مرور کردیم

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 22ریاضی با مفاهیم شمارش شش تا شش تا،مساله،تفریق و جمع تدریس و صفحات کتاب انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 155,156کتاب کار ریاضیات را با دقت انجام بده و فردا به همراه داشته باش متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (ض)انجام و تکرار و تمرین شد و متن روانخوانی کتاب خوانده و کلمات مهم هایلایت و درک مطلب صفحه بعد آن انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً امروز 7خط املا بنویس و لطفا املایت به صورت جمله ای باشد و یک صفحه از یک کتاب داستان را انتخاب و بخوان متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران روز سه شنبه نشانه(ط)تدریس میشود لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: اسکرچ جونیور آموزش بلوک های نارنجی(کنترل و دستور) انجام دو پروژه مربوط به بلوک های نارنجی

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ض)غیر آخر و (ض)آخر با داستان مریض تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی و جایگاه نشانه (ض)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس رضا خوانده و کلمات مهم هایلایت شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 122,123کتاب نگارشت را خوش و خط و زیبا بنویس و فردا به همراه داشته باش و لطفا تا روز سه شنبه عزیزانی که پیک نوروزی را تحویل ندادند کامل کنند و تحویل دهند متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 121کتاب نگارش مربوط به نشانه (ض)انجام و تمام نشانه ها تکرار و تمرین شد. حنا جان دختر قشنگم کامل شدن نام زیبایت مبارک روز دوشنبه جشن اسم شما دختر گلم را خواهیم داشت لطفا با تاج اسم و هر گیفتی که دوست داری به یادگار به دوستانت بدهی در کلاس حاضر باش متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً امروز 6خط املا بنویس و از روی درس رضا در کتاب بخوانیم دو بار با دقت بخوان متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت این درس درباره رفتار دوستانه و استفاده از الفاظ درست در هنگام صدا کردن دوستان بود . رفتارهای مودبانه شامل به نوبت کاری را انجام دادن ، تقسیم وسایل با دیگران ، همدردی کردن به دیگران زمانی که حس ناخوشایند دارند، تعارف زدن در هنگام ورود و خروج به مکانی جدید . رفتارهای غیر مودبانه و غیر دوستانه شامل: زبان درازی ، هل دادن ، مسخره کردن ، داد زدن

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان سال نو مبارک گزارش کلاس ریتم و گیم 18فرودین خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ سرعتی *بادی پرکاشن (سرعت شنیداری ) 1)کنترل دویدن 2)افزایش هیجان 3)تمیز شنیداری 4( کنترل سرعت کند وتند 5(تقویت حافظه

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس مطالب را از اول کتاب مرور کردیم

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری برکلیه مطالب آموزش داده شده داشتیم، حرکت مهره ها ،ارزش آنها ،آچمزی چیست و انواع آن و همچنین مرکز و اهمیت آن و قانون قلعه رفتن،انواع آن ،هدف از قلعه ،شرایط قلعه رفتن گفته شده .همچنین ما در مورد ایده آل های سفید و نحوه گسترش مهره ها و پاسخ سیاه در این زمینه را کار کردیم ،تا عزیزانمان تمامی مطالب را دانسته و آماده باشد تا در جلسات آینده در مورد دفاع ها و گشایش های مختلف صحبت نماییم. والدین گرامی ،لطفا در منزل با عزیزانمان شطرنج بازی کرده تا آنها مسلط تر شوند. ممنونم

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: اعداد ریاضی در دفتر های مشق تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان دل،سال نو همگی مبارک انشاالله سالی پر از خیر و برکت و سلامتی و شادی برای تک تک شما بزرگواران باشد. روز شنبه نشانه (ض)تدریس میشود لطفا دختران گلم به موقع در کلاس حاضر باشند.متشکرم.
تکلیف: گلم لطفاً امروز یک املای 8خطی بنویس و در پایان املا حتما تاریخ و امضای امروز باشد متشکرم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: