فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ذ)با داستان پدر بزرگ پیر تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی و جایگاه نشانه ذ در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس سفر دلپذیر خوانده و کلمات مهم هایلایت شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز 7خط املا بنویس و در پایان املا از عدد 0تا 99با شمارش ده تا ده تا بنویس.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران و تشکر فراوان از خانم بیدقی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه(ذ)و تزیین زیباشون.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سنجش مداد قرمز فارسی برگزار شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 110,111کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری و از روی درس سفر دلپذیر در کتاب بخوانیم با دقت بخوان.متشکرم.لطفا از روی متن زیر با سرعت بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: به علت اردو کلاس کنسل شد

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز عزیزانی که آمده بودند، مسابقه داده و اشکالات آنها روی شروع بازی و چگونگی گسترش مهره ها و چند نمونه مات های یک حرکتی کار شد. لطفا در منزل در ایام تعطیل با عزیزانمان بازی کرده و توانایی آنها را در همه جانبه دیدن وضعیت مهره ها ،افزایش دهید.متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار ریاضی مربوط به جمع های چندتایی و مسأله و رسم شکل انجام شد و مجدد توضیح داده شد.
تکلیف: دخترم لطفا ارمغان هفته شماره 22,23را انجام بده و روز دوشنبه به همراه داشته باش.متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل 12کتاب علوم با عنوان از خانه تا مدرسه تدریس شد و صفحات کتاب کار علوم علوی انجام شد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد و متن کتاب خوانده و کلمات مهم هایلایت شد و درک مطلب صفحه بعد انجام شد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران روز شنبه تدریس نشانه نخواهیم داشت و به جای آن روز دوشنبه نشانه(ذ)تدریس میشود و دروس دیگر هم تدریس نمیشود و تکالیف تا روز دوشنبه داده شد.متشکرم.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا در تعطیلات پایان هفته یک املای ده خطی بنویس و از 0تا99یکبار درست و یکبار معکوس بنویس و در قسمت پایین تعدادی کاربرگ تصاویر قرار داده شده که املای تصویری می باشد، عزیزانم باید نام هر تصویر را در دفتر خود بنویسند.(نیازی به کپی گرفتن نیست و فقط در دفتر مشق نوشته شود)متشکرم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: مرور فصل( مواد و ویژگی هایش )

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ص)با داستان صابون صورتی تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی و جایگاه نشانه (ص)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس صدای موج کتاب بخوانیم خوانده و کلماتی که نشانه (ص)را دارند هایلایت شد و نحوه ی نوشتن نشانه آموزش داده شد. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم مردانی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ص)و تزیین زیباشون.متشکرم
تکلیف: دختر نازم لطفاً از روی درس صدای موج در کتاب بخوانیم دو بار با دقت بخوان و حتما امروز 6خط املا بنویس و در پایان املا از عدد 0تا 99با شمارش ده تا ده تا بنویس متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 106کتاب نگارش انجام شد.و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 107,108کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری و لطفا از روی متن زیر بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن متشکرم. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران لطفا کلمات نشانه صاد روی کاغذ نوشته شود و نشانه صاد قرمز شود و جلو دید عزیزانم قرار داده شود تا هر روز آنها را ببینند و به حافظه بسپارند(کلمات در حد کتاب نگارش کافیست)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: شعر مربوط به ساعت ها را تمرین کردیم

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز در کلاس اتیکت تلفن تدریس شد و کار کلاسی داده شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: