فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به تم 11و با مفاهیم شمارش،عدد8و علامت کوچکتر،بزرگتر،مساوی انجام شد. و مسابقه ی خانم ریاضی برگزار شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: انمیشن فندق در مورد آمادگی تدریس فصل گیاهان پخش شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ز)مجدد تدریس و تکرار و تمرین شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران برای تکرار و تمرین بیشتر فردا تدریس نشانه نخواهیم داشت و روز چهارشنبه نشانه(ا)تدریس میشود.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 59کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری و حداقل 7خط املا بنویس و در پایان آن با کلمات زرد،سرباز،زنبور جمله بساز متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: آموزش کشیدن گوسفند و تصویرسازی و رنگامیزی و آماده سازی برای کلاژ

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 72,73کتاب ریاضی تم 11 مربوط به مفاهیم اضافه کردن و علامت بزرگتر و کوچکتر و مساوی انجام شد و علامت کوچکتر بزرگتر و مساوی با داستان ماهی شکم گنده تدریس شد.
تکلیف: لطفا عزیزانی که در کلاس آنلاین کتاب ریاضی نداشتند کتاب ها را تحویل بگیرند و این دو صفحه را حتما کامل کنند(صفحه 72,73 کتاب ریاضی)متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ز)با داستان شهر نشانه ها و زنبور تدریس شد و کلمات جدید درس گفته و بخش شد جایگاه صدای (ز)در آنها مشخص شد سپس در جدول دوستی ترکیب شد و از روی درس جدید از کتاب فارسی بخوانیم خوانده شد و کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه,58کتاب نگارشت را با دقت و خوش خط و زیبا انجام بده تا تیک اول را بگیری و حتما یک املای 6خطی بنویس و در پایان آن جدول دوستی را فقط با نشانه (ز) بکش متشکرم دخترم لطفاً از روی متن زیر سه بار بخوان و املا بنویس.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: مفهوم انتقال و اعداد 0تا 10تکرار و تمرین شد و در دفترهای مشق اعداد نوشته و برای آنها چوب خط کشیده شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ای)مجدد تکرار و تمرین شد و روانخوانی از درس ای انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا یک املای 7خطی از کلمات مهم بنویس و در پایان املا جدول دوستی را با تمام نشانه ها بکش و با دو کلمه ایران،سیب جمله بساز.متشکرم.

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم1402/9/11خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن *بازی باکاغذ مهارت حرکتی دستکاری درمحیط خود *حس لامسه *کراس میندلاین *کنترل شی *حس دهلیزی *سرعت عمل *شنیداری

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: با عرض سلام حضور شما عزیزان. ما امروز اولین جلسه آنلاین خود را برقرار کردیم ما در ابتدا مروری بر آموزش‌های بچه ها داشتیم و چند مورد مات را بررسی کرده تا در مورد مرکز که درس اصلی امروز ما بود صحبت کنیم. چهار خانه وسط صفحه شطرنج وجود دارد بنام های e4 e5,d4,d5 .هر مهره ای در مرکز قدرتش چند برابر می شود. پس همه مهره ها دوست دارند خودشان را به مرکز برسانند. برای اینکه قدرت مهره ها را در مرکز بدانیم .در ابتدا هر مهره را جداگانه در مرکز گذاشته و خانه هایی را که آن مهره می تواند تحت کنترل بگیرد را حساب می کنیم ،مثلا فیل در مرکز 13 خانه را کنترل کرده ،اما همین فیلتر گوشه اگر قرار بگیرد ،فقط 7 خانه را می تواند کنترل کند،فرق این دو مهره چه چیز است؟ فقط جایگاه آنها یکی نیست مهره در مرکز به خانه های بیشتری دسترسی دارد ،و این باعث افزایش قدرتش می شود ،اسب در مرکز 8 خانه ولی در گوشه فقط 2 خانه را کنترل می کند. در ضمن ما امروز در مورد مرز نیز صحبت کردیم ،مرز حد فاصل میان دو چیز است. بین عرض 4و5 یک خطی فرضی است که ما آنرا مرز می نامیم که منطقه و یا حریم دو حریف را مشخص می کند. در ضمن امروز ما مقدمه ای از آغاز بازی را با بچه ها ارزیابی کردیم عزیزانمان باید در منزل شطرنج داشته و با مهره ها بازی نمایند. سپاسگزارم

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 10انجام شد و تم 10به پایان رسید.
تکلیف: دختر گلم لطفاً ارمغان هفته شماره 10که 4صفحه می باشد را با دقت انجام بده و شنبه به همراه داشته باش. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران روز شنبه برای تکرار و تمرین بیشتر تدریس نشانه نخواهیم داشت و به جای آن روز یکشنبه تدریس نشانه (ز)را خواهیم داشت.متشکرم

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: (می)کاری با داستان تدریس شد و کلمات آن در کلاس گفته شد و متن کتاب کار فارسی روانخوانی و کلماتی که نشانه (ای)دارند هایلایت شد.
تکلیف: دخترم لطفاً در نقشه ایران که در دفتر مشقت چسبانده شده یک املای زیبا بنویس و سرمشق های (می)کاری را بخوان و بنویس.متشکرم. دیبا جان دختر گلم جشن اسمت مبارک عزیزم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب نگارش مربوط به نشانه (ای)انجام شد و تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر م لطفا در تعطیلات پایان هفته علاوه بر املایی که در نقشه ایران می‌نویسی یک املای 6خطی به همراه جدول دوستی بنویس و از روی متن زیر سه بار بخوان.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام اعضای بدن مرور شد. جملات پرسش و پاسخ درباره تعداد اعضای بدن و علت داشتن آن عضو تمرین شد. جملات زیر تدریس شد. Hands help me to touch. Tongue helps me to taste

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ای)اول(ی)وسط،(ی)آخر،(ای) آخر مستقل یا مسافر با داستان گاری تدریس شد و کلمات جدید درس گفته و بخش و صداکشی شد و در جدول دوستی به عنوان صدای بلند بقیه نشانه ها با آنها ترکیب شدند و از روی درس جدید خوانده شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً سرمشق های دفتر مشقت را با صدای بلند بخوان و بنویس و بگو در کجا صدای (ای)شنیدی.و حتما حتما 5خط املا بنویس و در پایان املا جدول دوستی را کامل بکش و بخوان و بنویس.متشکرم. دخترم لطفا از روی متن زیر چندبار بخوان.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه جدید و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران و تشکر فراوان از خانم خضر پور بابت تهیه گیفت های نشانه (ای) و تزیین زیباشون.متشکرم.
تکلیف: دیبا جان دختر قشنگم کامل شدن اسم زیبات مبارک فردا جشن اسم شما دختر گل را خواهیم داشت لطفا با تاج اسم و هرچیزی که دوست داری برای دوستانت بیاوری در کلاس حاضر باش.متشکرم.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سوره نصر در کلاس خوانده و تکرار و تمرین شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام اعداد قبل و بعد یک تا ده تمرین شد. شمارش اعداد از 11 تا 20 تمرین شد. شمردن اعداد ده تا ده تا از 10 تا 100 تدریس و تمرین شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: با سلام امروز کلاس در اتیکت غذا خوری با مبحث چیدمان میز و کار با چاپستیک آنوزش داده شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: