فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به جمع و کشیدن چوب خط انجام شد و شمارش دوتا دوتا در کلاس تکرار و تمرین شد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ه)چهارشکلی(هه غیر آخر،ه وسط،ه آخر ،ه آخر چسبان،ه آخر تنها) با داستان ماهی کوچولو و شهر نشانه ها تدریس شد و سپس کلمات آن بخش و صداکشی و جایگاه نشانه(ه)در آنها مشخص شد و در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس مهتاب از کتاب بخوانیم خوانده شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد. کاردستی ماهی توسط عزیزانم درست و در دفتر های مشق چسبانده شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز 8خط املا بنویس و در پایان املا از عدد 0تا 59با شمارش دوتا دوتا بنویس مثال:0,2,4,6,8... و جدول دوستی لمینت شده را با ماژیک کامل کن(فقط برای نشانه ه)

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: طرز صحیح نوشتن نشانه جدید آموزش داده شد و صفحه 91کتاب نگارش انجام شد. رها جان و زهرا جان کامل شدن نام های قشنگتان مبارک دخترای گلم،فردا جشن اسم شما دو عزیزم را خواهیم داشت لطفا با تاج اسم و هر گیفتی که دوست دارید به دوستانتان بدهید در کلاس حاضر شوید متشکرم.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 92کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری و سپس از روی متن زیر بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن.متشکرم.

ورزش اول

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: تدریس از روی کتاب کار بازی کلاسی بازی فکری

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: آموزش اسکرچ جونیور / ساخت پس زمینه دلخواه/ساخت کاراکتر دلخواه/ نحوه حذف کاراکتر/ کدنویسی پروژه دلخواه با استفاده از بلوک های حرکت و رویداد و پایان/ نحوه اجرا برنامه /نحوه توقف برنامه

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 18با مفاهیم شمارش دو تا دوتا و سه تا سه تدریس و صفحات کتاب انجام شد و مجدد محور آموزش داده شد و از عدد 49تا59با جدول یکی و ده تایی تدریس و کاربرگ آن در کلاس انجام شد.
تکلیف: قشنگم لطفا صفحه 127,128کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ا)استثنا تکرار و تمرین شد و کلمات آن در دفتر مشق نوشته شد. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان فردا تدریس نشانه (ه)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.
تکلیف: دخترم لطفا امروز فقط از کلمات (ا)استثنا املا بنویس و در پایان املا از عدد 0تا 59یکبار بنویس و بخوان متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت امروز کمک به خدمه در مدرسه بود . همه ما باید سعی کنیم اشغال هایمان را روی زمین نریزیم و اگر روی زمین ریخته شد، با همکاری هم جمع کنیم تا کار خدمه را زیاد نکنیم

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 7بهمن خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی بادی پرکاشن کاپ گیم مهارت حرکتی دستکاری 1)جهت ها 2)هماهنگی گروهی 3)سرعت عمل 5(تمیز شنیداری 6(مهارت حرکتی پایه 7(حرکات صفحات بدن

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 25 تدریس و حل شد

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما دور دوم مسابقات داخلی خود را برگزار کرده و روی اشکالات آنها در شروع بازی کار شد.دوستان گرامی لطفا در منزل با عزیزانمان شطرنج بازی کرده و از آنها بخواهید درسهای داده شده را به شما منتقل نماید ،اینگونه بچه ها بیشتر سعی می کنند مطالب در ذهنشان باقی مانده تا موقع انتقال مشکل نداشته باشند.ممنون از همراهیتان
تکلیف: دوستان گرامی ما پنج شنبه همراه با دادن کارنامه یک نمایشگاه برای شطرنج برگزار می شود،لطفا دخترای گلمان هر ایده و نظری در رابطه با برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه در ذهن دارند اجرایی کرده و با درج نام خود روی آن جلوه بهتری به نمایشگاه ارائه نمایند. زمان حضور ساعت10/30 روز پنجشنبه 12 بهمن ماه می باشد. والدین گرامی هر صحبتی در مورد شطرنج دارند .من در خدمت هستم. ممنون از همراهیتان

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: محور با داستان خرگوش کوچولو مجدد تکرار و تمرین شد و صفحات کتاب کار ریاضی علوی انجام شد و تم به پایان رسید.
تکلیف: دختر گلم لطفاً ارمغان هفته شماره 18را بادقت انجام بده و شنبه به همراه داشته باش.متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل 9زمین خانه خاکی ما تدریس و صفحات کتاب کار علوم علوی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ا)استثنا مجدد تکرار و تمرین شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران روز شنبه برای تمرین بیشتر تدریس نشانه نخواهیم داشت بجای آن روز یکشنبه نشانه(ه)تدریس می شود و تا پایان هفته برای تمرین نشانه (ه)تدریس نشانه ی دیگر نخواهیم داشت.متشکرم
تکلیف: دختر قشنگم لطفا در تعطیلات پایان هفته دو املای ده خطی بنویس و در پایان املا اعداد 0تا 49را به صورت معکوس بنویس متشکرم. از روی متن زیر یکبار به صورت سرعتی بخوان.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 24 کتاب تدریس شد

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: محور با داستان خرگوش کوچولو تدریس شد و صفحات کتاب ریاضی مربوط به تم 17 تدریس و انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا از عدد 0تا 49یکبار درست در پایان املا بنویس و بخوان متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ا)استثنا با داستان و نمایش پانتومیم تدریس شد و کلمات آن داخل خانه استثنا ها قرار گرفت و از روی درس خروس خوش آواز خوانده شد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران و تشکر فراوان از خانم گلنواز بابت تهیه گیفت های نشانه و تزیین زیباشون متشکرم.
تکلیف: دخترم لطفا به شیوه ی پانتومیم که در کلاس یادگرفتن کلمات (ا)استثنا را بگو و سپس مانند نمونه ای که در قسمت پایین قرار داده شده یک خورشید زیبا در دفترت بکش و کلمات استثنا را داخل آن بنویس و از عدد 0تا 49بخوان و بنویس متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 89کتاب نگارش و قسمت آخر صفحه 90کتاب نگارش انجام شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 90کتاب نگارشت را خوش و زیبا انجام بده تا تیک اول را بگیری قسمت اول صفحه 90 نوشتن از روی درس خروس خوش آواز از کتاب بخوانیم می‌باشد. و لطفا از روی متن زیر یکبار بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن.متشکرم.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: پیام های قرآنی و سوره های قرآن تکرار و تمرین شد و صفحات جدید کتاب قرآن تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز درباره ی مبحث اولیه حریم شخصی در کلاس صحبت شد و کار کلاسی انجام شد .

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 17 با مفاهیم جمع چندتایی و چوب خط و رنگ کردن شکل تدریس و دو صفحه کتاب ریاضی انجام شد و اعداد تکرار و تمرین شد و شمارش 5تا5تا هم تکرار شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 120,121کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده و فردا به کلاس بیاور.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً امروز 8خط املا بنویس و در پایان املا از عدد 0تا 49به صورت معکوس بنویس و بخوان و از روی متن زیر یکبار بخوان.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران فردا تدریس نشانه(ا)استثنا را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند متشکرم

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: املای ارزشیابی کلاسی گفته شد.
تکلیف: با سلام و احترام لطفا دفترهای املا ملاحظه و امضا شود و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها یک خط نوشته شود و فردا همراه عزیزانم باشد متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: درست کردن کارت تبریک پیراهن برای روز پدر

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس کسب و کار خانگی داده شد تمرین حل شد
تکلیف: بچه ها کار دستی خود را برای نمایشگاه به مدرسه بیاورند

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سه صفحه کتاب هوش و ریاضی مربوط به الگویابی،چوب خط،کم و اضافه کردن انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف هوش ندارد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 23 کتاب قسمت های مختلف گیاه تدریس شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: