فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 13با موضوع جمع تدریس شد و یک صفحه آن انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ک)غیر آخر و (ک)آخر با داستان کبوتر تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و جایگاه نشانه (ک)در آن ها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند جدول ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس جدید خوانده شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه 121,122کتاب کار فارسی علویت را با دقت انجام بده و فردا به کلاس بیاور.متشکرم. دخترم لطفاً برای تمرین روانخوانی و نوشتن املا از متن زیر استفاده کن.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه(ک)انجام شد و نحوه ی نوشتن نشانه آموزش داده شد. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان و تشکر فراوان از خانم رحمتی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ک)و تزیین زیباشون متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً امروز یک املای 5خطی بنویس و در پایان املا جدول دوستی را فقط با نشانه (ک)بکش و برای هر کدام یک کلمه بنویس. مثال:ک با آ میشه کا=کاسه. نیکی جان و آرنیکا جان کامل شدن نام های قشنگتان مبارک روز چهارشنبه جشن اسم شما دو عزیزم را خواهیم داشت لطفا با تاج اسم و هر گیفتی که دوست دارید به دوستانتان بدهید در کلاس حاضر شوید متشکرم.

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: آموزش مفهوم باز کردن تصویر در نرم افزار paint/ آموزش نقاشی روی تصاویر /آموزش طراحی نقاشی کامپیوتر/ مرور مطالب جلسات گذشته برای انجام پروژه امروز

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد. مایا جان دختر قشنگم فردا جشن اسم شما دختر گلم و روز دوشنبه جشن اسم رزا و رزینای عزیزم را خواهیم داشت لطفا با تاج اسم و هر گیفتی که دوست دارید به یادگار به دوستانتان بدهید در کلاس حاضر باشید.متشکرم.
تکلیف: دخترم لطفاً متن صفحه 117کتاب کار فارسی علویت را بخوان و کلماتی که صدای (ا)دارند را هایلایت کن متشکرم. با سلام و احترام و تشکر فراوان از خانم جلیل نسب بابت تهیه گیفت های نشانه (ا)و تزیین زیباشون.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه (ا)انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا از روی متن زیر یک بار کامل بخوان و سپس یک املای 10خطی بنویس.متشکرم با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران،فردا تدریس نشانه (ک)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت امروز صبوری در سفر رفتن بود . ما برای هرچیزی برنامه ریزی میکنیم ولی ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که خارج از برنامه و پیشبینی ما هست پس باید صبر کنیم و شروع به غرزدن و گریه کردن نکنیم .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 2دی خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی ادارک شنیداری *بادی پرکاشن مهارت حرکتی ،دستکاری درعموم ،جا به جای 1)ادراک دیداری 2)تقویت حافظه 3(سرعت عمل 5)تقویت ماهیچه های درشت،ریز 6(ادرک شنیداری

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن حل تمرینات روی بازی بچه ها تمرکز کرده و سعی کردیم اشکالات اولیه آنها را در بازی مرتفع نماییم ،در ضمن بچه ها دور اول بازی‌های داخلی خود را برگزار نمودند. هدف از اینکار درست حرکت دادن مهره ها می باشد. شاید بچه ها حرکت تک تک مهره ها را بدانند اما موقع مواجهه با همه آنها قطعا کمی اشتباه خواهند داشت ،پس اینکار احتیاج به تمرین دارد تا عزیزانمان بتوانند از مهره ها در کنار هم بهتر استفاده نمایند.لطفا در منزل با بچه ها بازی کرده و اجازه بدهید خودشان فکر کنند . متشکرم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: