فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 24با مفاهیم حل مساله،جمع و تفریق و شمارش تدریس و صفحات کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 169,170کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ظ)مجدد تکرار و تمرین شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام و متن روانخوانی کتاب خوانده و کلمات مهم هایلایت شد و درک مطلب صفحه بعد انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز یک املای 7خطی بنویس متشکرم. دخترم لطفا هر شب یک صفحه کتاب داستان بخوان و این کار را فراموش نکن.

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: اسکرچ جونیور: آموزش ساخت مسابقه حیوانات

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ظ)با داستان فرشته با نظم و فرشته بی نظم تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی و در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و سپس از وی درس پیامبر مهربان خوانده و کلمات مهم هایلایت شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز از روی درس پیامبر مهربان با دقت بخوان و 5خط املا از درس پیامبر مهربان بنویس.متشکرم. با سلام و احترام و تشکر فراوان از خانم اردستانی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ظ)و تزیین زیباشون متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 131کتاب نگارش انجام و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 132,133کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت این جلسه، کار با چراغ راهنمای خشم بود . زمانی که عصبانی میشویم : اول سکوت میکنیم و هیچ کار انجام نمی دهیم که پشیمان شویم . مرحله دوم ،فکر کردن (یعنی سود و زیان کاری که باید انجام دهیم را میسنجیم ) سوم مرحله عمل کردن است .

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری بردفاع ضعیف سیاه از پیاده مرکزی داشته و تمامی جوانب آنرا مجددا ارزیابی کردیم. درس امروز ما مات لگال بود . این مات بخاطر قربانی زیبای وزیر بسیار حائز اهمیت است. در واقع ما به عزیزانمان نشان می دهیم که چگونه باید برای رسیدن به هدف در زندگی از خیلی چیزهای شاید به ظاهر پر اهمیت باید عبور نماییم. من درس را در زیر ارسال می کنم. ممنون از توجه شما.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: