فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی بخش ضرب فعالیت و کار در کلاس صفحه ی 64 و 65 کتاب درسی را حل نمودند. ارمغان هفته شماره 10 و 11 و 12 امروز در کلاس حل شد. سوالات مربوط به آزمون فصل اول ریاضی هم در کلاس حل شد. اولیا محترم لطفا برگه سوالات تصحیح شده ریاضی و فارسی را ملاحظه و امضا نمایید و فردا دانش آموزان عزیز به همراه داشته باشند.
تکلیف: تکلیف مربوط به دسته های با اعضای 4 تایی که روز چهارشنبه قرارداده شده بود فردا ملاحظه می شود. دفاتر حتما همراهشان باشد. کتاب کار ریاضی و کتاب کار فارسی و کتاب نگارش حتما همراهتان باشد. تمرین های فصل 3 ریاضی را برای برنامه مطالعاتی یکشنبه تمرین نمایید.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین برای فردا وسایل لازم از فصل 8 کتاب علوم را ،همراه داشته باشید.(لوله مقوایی یا پلاستیکی ،چند عدد کش ،بادکنک ،ورقه پوش برگ ،نخ و قیچی ) برای ساخته آینه حتما وسایل بالا همراهتان باشد.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت فارسی کتاب کار فارسی درس ششم (فداکاران) در کلاس حل شد و درس هفتم (کار نیک) توسط خود دانش آموزان تکمیل شد. لطفا مواردی را که مربوط به املا دان صفحه 56 و سوال 12 صفحه 59 درس هفتم کتاب کار فارسی هست را در صورت عدم تکمیل کامل شود.(تمامی صفحات درس هفتم می بایست تکمیل شده باشد.)
تکلیف: شعرحفظی لحظه دعا روز چهارشنبه پرسیده می شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت مطالعات اجتماعی با توجه به برنامه مطالعاتی ارزشیابی به صورت مکتوب از درس هشتم تا یازدهم صورت گرفت.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام. در این جلسه اتیکت مهمانی رفتن آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال بیان تجربیات مهمانی رفتن خود هستند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: