فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2
فعالیت: با سلام و احترام به در خواست اولیای محترم جهت هماهنگی جشن روز معلم، گروه کلاسی شاد جهت چک کردن و گفتگو و هماهنگی اولیا با یکدیگر باز بوده و معلم پایه در این گروه نمی باشد - با تشکر کیهان

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی کتاب کار ریاضی درس دوم صفحه 182 تا 184 در کلاس پاسخ داده شد. 2 نمونه کاربرگ ریاضی از فصل پنجم (محیط و مساحت) در کلاس پاسخ داده شد. فردا حتما کتاب کار ریاضی همراهتان باشد. دانش آموزان عزیز لطفا کتاب های کار( علوم و فارسی) و کتاب نگارش و کتاب های درسی (هدیه، مطالعات، علوم) را لازم نیست همراه خود به مدرسه بیاورید. فقط هر روز کتاب کار ریاضی و کاربرگ ها همراهتان باشد.
تکلیف: دختران نازنین کتاب کار ریاضی درس سوم صفحه 185 تا 188 در منزل تکمیل شود. فردا حتما کتاب کار ریاضی همراهتان باشد. دانش آموزان موظف به تمرین روزانه ضرب می باشند لطفا دانش آموزانی که روزانه تمرین ندارن اولیا در پرتال به بنده اطلاع دهند.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: طبق برنامه مطالعاتی امروز علوم فصل ششم (زندگی ما و آب) از همه ی دانش آموزان پرسیده شد.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: طبق برنامه مطالعاتی فردا فارسی فصل پنجم (درس دهم و یازدهم) مطالعه شود. املا از درس هشتم،نهم،دهم و یازدهم گفته می شود.
تکلیف: حتما دیکته شب نوشته شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت هدیه ها درس 6، 7 از همه دانش آموزان پرسیده شد و 8 و 9 و 10 از برخی از دانش آموزان، کسانی که درس 8 و 9 و 10 پرسیده نشده فردا آماده بوده و طبق برنامه مطالعاتی 11 و 12 نیز از همه پرسیده می شود.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش ایجاد لینک در پاورپوینت انجام شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش مات در دو حرکت. تمرین . مسابقه داخل کلاسی
فعالیت: با سلام و احترام به در خواست اولیای محترم جهت هماهنگی جشن روز معلم، گروه کلاسی شاد جهت چک کردن و گفتگو و هماهنگی اولیا با یکدیگر باز بوده و معلم پایه در این گروه نمی باشد - با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی ارمغان شماره 29 در کلاس حل شد. کتاب کار ریاضی درس اول تا صفحه 180 حل شد. فردا حتما کتاب کار ریاضی همراهتان باشد. طبق برنامه مطالعاتی فصل پنجم (محیط و مساحت) مطالعه شود.
تکلیف: حتما فصل پنجم ریاضی در منزل تمرین و تکرار شود به همراه ضرب

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت علوم درس پنجم (آب ماده ی با ارزش) از همه ی دانش آموزان پرسیده شد و نحوه کشیدن چرخه آب مجددا توضیح داده شد. طبق برنامه مطالعاتی فردا درس ششم (زندگی ما و آب) مطالعه شود.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت فارسی نمونه سوالات درس 4 تا 7 کامل در کلاس حل شد و کاربرگی برای درس هشتم و نهم نیز در کلاس پاسخ داده شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: در ساعت مطالعات اجتماعی درس دهم و یازدهم از همه پرسیده شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین طبق برنامه مطالعاتی فردا علاوه بر درس نهم و دهم درس های 6،7 و 8 نیز پرسیده می شود.

قرآن سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین فردا حتما کتاب درسی قرآن همراهتان بوده و در قفسه خود قراردهید.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام. در این جلسه قوانین دوست یابی 5 آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال نوشتن تفاوتهای خود با دوستانشان هستند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: