فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز مروری بر حروف و کلمات درس های گذشته داشتیم. سپس وارد یادگیری صدای جدید /Tt/ شدیم. داستان، شعر و همچنین طرز نوشتن این حرف را با انگشتان تمرین کردیم. قسمتی از کاربرگ را هم در کلاس انجام دادیم.
تکلیف: لطفا عزیزانی که کاربرگ داده شده ی حرف Aa را به بنده تحویل ندادند حتما تحویل دهند. و همچنین کاربرگ داده شده در مورد حرف Tt را تکمیل کنید و فردا تحویل بنده دهید. والدین گرامی لطفا توجه کنید، فقط حروف انجام شود و هیج یک از کلمات موجود در کاربرگ نوشته نشود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان علوم انگلیسی جذاب ما مبحث حیوانات را دوره کردیم و اسامی بچه های حیوانات را نیز یاد گرفتیم، صفحات 10 و 11 از کتاب علوم انگلیسی را حل کردیم .

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: برای تثبیت صدای Ss و Aa چند فعالیت جالب انجام دادیم. لغت‌هایی که با صدای /a/ و /s/ شروع می‌شود را مرور کردیم. کتاب‌های زبان و دفترهای زبان را جهت ملاحظه‌ی شما عزیزان به دانش آموزان تحویل دادیم. لطفا دانش آموزان عزیز، شنبه کتاب‌ها را به من تحویل دهند.
تکلیف: اولیای گرامی، لطفا دانش آموزان تا صفحه 12 کتاب را انجام داده باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: مرور صدا، طرز نوشتن و همچنین مثال‌های مربوطه به صدای /a/ انجام شد. همچنین کاربرگ‌های مربوط به این صدا به دانش آموزان عزیز داده شد.
تکلیف: لطفا برای فردا، کاربرگ‌های داده شده با دقت انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس Science جذاب امروز ما، اسامی و صداهای حیوانات را از کتاب علوم انگلیسی اول صفحه 10 تمرین کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز دیکته و کلمات مربوط صدای s را مرور کردیم تا خوب ملکه‌ی ذهنمون بشود. بعد از آن، یادگیری صدای جدید Aa را شروع کردیم و داستان، صدا، اکشن، شعر و طرز نوشتن آن را یاد گرفتیم.
تکلیف: اولیای گرامی، لطفا تکلیف زبان آموزان عزیزمان را پیگیری کنید.. امروز تعدادی از دانش آموزان تکلیف خود را انجام نداده بودند. کاربرگ مربوط به صدای /s/ در دفتر دانش آموزان هست. لطفا دانش آموزانی که کامل نکردند، آن را برای فردا کامل کنند. یادمان باشد یادگیری فانیکس نیاز به تمرین و مرور زیاد دارد.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: برای تثبیت صدای Ss چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم. لغت‌هایی که با صدای /s/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت کاربرگ Ss را انجام دادیم. زبان آموزان عزیزم تمام تلاششان را کردند که نحوه‌ی صحیح نوشتن Ss را رعایت کنند. :)
تکلیف: بخشی از کاربرگ حرف S در کلاس انجام شده، لطفا دو خط دیگر را در منزل کامل کنید. (در مجموع 3 خط نوشته شده باشد)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: