فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: و امروز سفر جذاب و پرماجرای ما به دنیای جادویی فانیکس شروع شد. در قدم اول این مسیر طولانی، امروز داستان، صدا، اکشن، شعر و طرز نوشتن صدای S را یاد گرفتیم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس Math امروز، اول لغات مربوط به اندازه و سایزها را مرور کردیم تا خوب برامون تثبیت بشود. سپس، مبحث مهم شمارش اعداد را شروع کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس امروز ما، باز هم روی تقویت عضلات ظریف دست تمرکز کردیم. قوی شدن عضلات و هماهنگی عصب-عضله، یک مهارت ضروریه که تقریبا همه‌جا به کارمون میاد به خصوص در زمان Writing. در راستای این هدف، دو کاربرگ که شامل خطوط نقطه چین بود را کامل کردیم و در نهایت آن‌ها را رنگ آمیزی کردیم. در این حین، Classroom Language و چند عبارت کاربردی را هم مرور کردیم.
تکلیف: در تعطیلات، کمی بیشتر از همیشه لبخند بزنید. عیدتان مبارک! :)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس Math، راجع به اندازه‌ها و سایزها به زبان انگلیسی صحبت کردیم. چند تا لغت مهم هم دربارشون یاد گرفتیم. در انتها، صفحه‌ی 7 را هم با دقت انجام دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان امروز، با بچه‌های عزیز ما تلاش کردیم عضلات ظریف دست‌هامون را تقویت کنیم. زبان آموزان پر تلاشمون با استفاده از مداد، نقطه چین های داده شده را با دقت به هم وصل کردند و شکل بدست آمده را با هنرمندی رنگ آمیزی کردند. والدین گرامی، لطفا اگر کاربرگی از روز گذشته در خانه مانده، فردا به دست من برسونید. همچین فردا دفترهای قشنگ زبان دانش آموزان را تحویل می گیرم. روزتون شاد و آرام
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: