فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام، 1.اعداد و رنگ ها تمرین و دوره شد. 2.لغات مربوط به "school objects" مرور ،تمرین و پرسیده شد. 3.لغات مربوط به حرفEe,Ffتمرین و مجددا پرسیده شد. 4.صوت مربوط به صفحه ی 20 کتاب تدریس و تمرین شد. 5. اکشن های(open your book,close your book) تدریس و تمرین شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم فایل مطالب تدریس شده ، در منزل تمرین کنند. صوت صفحه ی 20 کتاب، در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: 1.اعداد و رنگ ها مجددا تمرین و دوره شد. 2.لغات مربوط به "school objects" مرور ،تمرین و پرسیده شد. 3.لغات مربوط به حرف Eeتمرین و مجددا پرسیده شد. 4.صوت مربوط به صفحات19-18کتاب تدریس و تمرین شد. 5. اکشن های(sit down,stand up,quiet) تدریس و تمرین شد. 6.حرف Ff و لغات مربوطه تدریس و در کلاس تمرین شد.
تکلیف: صوت صفحات18-19 کتاب، در منزل تمرین شود. ویدیویی در غالب تمرین در منزل بصورت پرسش و پاسخ حتما گرفته و ارسال شود."what is this? Its a fish" کاربرگ ارسال شده در منزل حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: 1.امروز اعداد و رنگ ها مجددا تمرین و دوره شد. 2.لغات مربوط به "school objects" مرور ،تمرین و پرسیده شد. 5.صوت مربوط به صفحه ی17 کتاب تدریس و تمرین شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم مطالب تدریس شده، در منزل تمرین کنند. صوت صفحه ی17 کتاب، در منزل تمرین شود. کاربرگ ارسال شده در منزل حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام، 1.امروز لغات مربوط به حروف ",Aa,Bb,Dd,Cc"تمرین و مجددا مرورشد. 2.لغات اعضای خانواده مجددا دوره و تمرین شد. 3.اعداد و رنگ ها مجددا تمرین و دوره شد. 4."school objects" امروز تدریس و پرسیده شد. 5.صوت مربوط به صفحه ی16 کتاب ، تدریس و تمرین شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم موارد تدریس شده امروز، در منزل تکرار و تمرین شود. صوت صفحه ی 16 کتاب، در منزل تمرین شود. کتاب کار صفحات 16-17 حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: امروز صدا و action حروف تدریس شده (حروف Aa و Bb وcC) و لغات مربوط به آنها مرور شد.(فقط صدای وحروف با دخترهای عزیزم کار شود.) مطالب تدریس شده در ارتباط با رنگ ها و اعداد مرور شد. لغات مرتبط با اعضای خانواده مجددا دوره و پرسیده شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم فایل های ارسال شده قبلی را با دقت دیده و در منزل تمرین کنند. کاربرگ ارسال شده،حل شود. یک ویدئو از دختر عزیزم گرفته در حالی که رنگ 3 شی را می گوید. لطفا جمله کامل با دختر گلم تمرین شود. مثال It is red.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: