فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام. امروز مطالب تدریس شده مجددا دوره و پرسش انجام شد. ریاضی(inside & outside)تدریس و تمرین شد.
تکلیف: در صورت تمایل، کاردستی های ارسال شده به منظور دوره حروف، در منزل درست شوند و فیلمی از دختر گلم در حالی که صدای حرف را می گوید، ارسال شود. یا می توان نقاشی حروف را کشیده و فیلمی از دختر گلم در حالی که صدای حرف را می گوید، ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام.امروز مطالب تدریس شده جلسات پیش مجددا دوره و تمرین شد. حروف (Ii-Gg-Hh)و لغات مربوطه در کلاس تمرین و تکرار شد. طرح های مختلف(zig zag/plan/plaid/striped)تدریس،تمرین و تکرار شد.
تکلیف: برای جلسه آینده فایل صدادار شده را تمرین کنید. یک نقاشی با طرح های تدریسی امروز کشیده و دختر عزیزم در ویدئو نام آنها را بگوید. در روزهای چهارشنبه 28 مهر و شنبه 1آبان، حروف g h i دوره خواهد شد و درس جدیدی داده نمی شود. لطفا فایل های مربوطه را در منزل تمرین کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطالب تدریس شده جلسات پیش مجددا دوره و تمرین شد. حرف (Ii)و لغات مربوطه در کلاس تدریس،تمرین و تکرار شد.
تکلیف: فایل صدادار و ارسال شده را با دقت در منزل مشاهده و تمرین شود. یک نقاشی با کلمات مرتبط با حرف تدریس شده کشیده شود. دختر عزیزم صدای حرف (Ii) و نام لغات را در ویدئو بگوید. لطفا جملات کامل برای تصاویر گفته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام به مناسبت روز جهانی غذا در کلاس کاردستی درست شد. شعر رنگین کمان در کلاس تدریس و تمرین شد.
تکلیف: لطفا شعر رنگین کمان را در منزل بادقت گوش داده و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز حروف (Gg-Hh) و لغات مربوط به آنها و رنگ ها دوره و پرسیده شد. درس جدید در ارتباط با Toys (teddy bear,doll,ball,jump rope,toy box,car) تدریس و تمرین و تکرار شد.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده فایل صدادار شده با دقت مشاهده و در منزل تمرین شود. در ارتباط با موضوع تدریس شده اسباب بازی های خود را در یک فیلم توضیح داده و درباره آنها صحبت شود. Example: Its my teddy bear and its brown...
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: