فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز صفحه 45 کتاب حرف Qq و لغات مربوطه تدریس و در کلاس تمرین شد.
تکلیف: لطفا فایل صدا دار شده را در منزل با دقت مشاهده و تمرین کنید . باتوجه به جملات زیر و لغات جدید حرف Qq 2کلمه را انتخاب کرده و درارتباط با آن نقاشی کشیده و جمله ی مربوطه را تکرار کنید،فیلم و عکس گرفته سپس ارسال شود. از جملات زیر دو مورد استفاده شود. Duck says quack quack! Im a queen. Shh...be quiet!

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز صفحه (44) در ارتباط با لباس پوشیدن،ماسک زدن و.... در کلاس تمرین و تدریس شد. برای مثال: Put on your shoes.
تکلیف: لطفا فایل صدادار شده را با دقت در منزل مشاهده و تمرین کنید. ویدیویی در ارتباط با درس با توجه به خلاقیت خود گرفته و ارسال کنید. در ویدئو به دختر عزیزم بگویید چه لباسی بپوشید. مثال Put out your shoes.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطالب تدریس شده جلسه گذشته (صفحه43)دوره و تمرین شد. ریاضی به زبان انگلیسی در ارتباط با ترکیب رنگ ها و ساختن رنگ های جدید تدریس و تمرین شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده مربوط به ریاضی را در منزل با دقت مشاهده و تمرین کرده و باتوجه به خلاقیت خود در ارتباط با موضوع تدریس شده ویدیویی تهیه و ارسال کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز صفحه 43 کتاب تدریس شد. حرف Pp و لغات مربوطه تدریس و تمرین شد.
تکلیف: لطفا فایل صدا دار شده را با دقت در منزل مشاهده و تمرین کنید. کار برگ تحویل داده شده (روز یک شنبه تحویل شد) در ارتباط با حرف Pp را در منزل رنگ امیزی و درست کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطالب تدریس شده جلسات گذشته دوره و تمرین شد. کاردستی در ارتباط با لباس ها در کلاس رنگ آمیزی و درست شد.
تکلیف: لطفا فایل های صدا دار شده جلسات گذشته در منزل با دقت مشاهده و تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: