فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز ریاضی به زبان انگلیسی مبحث 'above & below' مجددا دوره و تمرین شد. حرف Ff و لغات مرتبط تدریس و تمرین شد. برای روز یکشنبه، مبحث living and non-living مرور خواهد شد. فیم این مبحث مجدد در منزل دیده شود.
تکلیف: 1. ویدئو از دست دخترم در حالی که حرف Ff را میخواند و می نویسد ارسال شود تا شیوه نوشتن دخترم، چک شود. ( یک خط) 2. یک ویس یا ویدئو از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: fun.fog.flap,flip,flup,fast It is a fish This fish is red I am fat

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز روخوانی جملات و کلمات و tricky words دوره و تمرین شد.
تکلیف: فایل های صدا دار شده را با دقت مشاهده و تمرین کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز حرف Ll دوره و تمرین شد. کلمه yes به عنوان tricky word تدریس شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: sal,mul,lips,lap,lamp,pal,till,until I have class untill one. Is she a sad? Yes, she is. She has an egg 3. از tricky Yes سه بار در ابر نوشته شود.(بصورت نقطه چین نوشته شود تا دختر عزیزم آن را کامل کند) 4. کلمات مرتبط با حرف Ll در فایل صدادار موجود است. یک ویدئو از دختر عزیزم در حالی که لغات را به صورت جمله کامل می گوید، ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: باسلام و وقت بخیر امروز حرف Ll و لغات مرتبط تدریس و تمرن شد. علوم به زبان انگلیسی در ارتباط با'wild animals'مجددا دوره و تمرین شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. ویدئو از دست دخترم در حالی که حرف Ll را میخواند و می نویسد ارسال شود تا شیوه نوشتن دخترم، چک شود. ( یک خط) 3. یک ویس یا ویدئو از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: lap,lamp,lips,hill,,she has an apple فایل صدا دار شده مبحث علوم با دقت مشاهده و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با روز جهانی هنر کاردستی در کلاس درست شد. حرف uU مجددا دوره و تمرین شد.
تکلیف: فایل های صدا دار شده حروف 'oO,Uu,gG'با دقت در منزل مشاهده و مجددا تمرین شود. روخوانی نیاز به تلاش بیشتر دارد. فردا مورخ 01/01/28 علوم به زبان انگلیسی در ارتباط با 'animal babies' پرسش کلاسی خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: