فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام وقت بخیر امروز حرف Hh تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. ویدئو از دست دخترم در حالی که حرف Hh را میخواند و می نویسد ارسال شود تا شیوه نوشتن دخترم، چک شود. ( یک خط) 3. یک ویس یا ویدئو از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: hot/ hat/hen/ hit/hess/ hiss

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام وقت بخیر امروز علوم به زبان انگلیسی تدریس و تمرین شد. روخوانی حروف تدریس شده و لغات مرتبط با آنها مجددا تمرین شد.
تکلیف: 1. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های تمرین شده در ویدیوی صدا دار شده را می خواند ارسال شود: Nip,pin,stick,socks,pen.... 2. با توجه به موضوع تدریس شده در کلاس علوم(healthy habits in the morning) ویدیویی از دختر نازم در ارتباط با فعالیت هایی که انجام میدهد گرفته و ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز حرف Ee و لغات مرتبط مجددا دوره و تمرین شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: Stick Snack Step 3. از tricky تدریس شده سه بار در ابر نوشته شود.(بصورت نقطه چین نوشته شود تا دختر عزیزم آن را کامل کند) 4. کلمات مرتبط با حرف Ee در فایل صدادار موجود است. یک ویدئو از دختر عزیزم در حالی که لغات را به صورت جمله کامل می گوید، ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام. وقت بخیر امروز حرف Ee مجددا دوره و تمرین شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده را با دقت مشاهده و تمرین کنید . املای لغات زیر در دفتر به عنوان سرمشق نوشته و در منزل تمرین شود. Set Pet Nest Test

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام وقت بخیر امروز حرف Ee تدریس و تمرین شد.
تکلیف: ویدیوی ارسال شده را با دقت مشاهده و تمرین کنید. کتاب jolly2 حرف Ee انجام داده شود. از حرف Ee در دفتر 2خط خوانده و نوشته شود. فیلم آن برای چک شیوه نگارش حرف ارسال شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: