فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: امروز کل جالی 1 دوره شد.
تکلیف: حروف کتاب جالی 1 (اسم، صدا و اکشن) و ترکیب حروف در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حروف Tt,Ss,Aa ، لغات مرتبط و علوم به زبان انگلیسی در ارتباط با مبحث healthy habits مجددا دوره و تمرین شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده مبحث healthy habits, حروف Ss,Tt و Aa با دقت مشاهده و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Bb و لغات مرتبط تمرین و دوره شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: bun,bin,bag,big,,bad,bed,boss, This is a rabbit I have a red bed 3. کلمات مرتبط با حرف Bb در فایل صدادار موجود است. یک ویدئو از دختر عزیزم در حالی که لغات را به صورت جمله کامل می گوید، ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز ریاضی به زبان انگلیسی مجددا مبحث 'small,medium,big'دوره و تمرین شد. روخوانی و تمرین شعر 'ABC' انجام شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده مربوط به ریاضی با دقت مشاهده و تمرین شود. روخوانی کلمات و جملات زیر تمرین شود. big,bug,gift,past,stick, who is this?/what is this She has a red bag. This ant isn't fast

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: حرف Bb تدریس شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. ویدئو از دست دخترم در حالی که حرف Bb را میخواند و می نویسد ارسال شود تا شیوه نوشتن دخترم، چک شود. ( یک خط) 3. یک ویس یا ویدئو از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: Big,bug,bag,bat,bed,bin,bell
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: