فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز درس science در ارتباط با گیاهان و قسمت های مختلف آنها مجددا دوره و تمرین شد و چگونگی کاشتن و نگهداری گیاه تدریس و تمرین شد. رعایت نوبت و حرف جدید Hh و لغات مربوط به آن تدریس و تمرین شد.
تکلیف: لطفا فایل های ارسال شده را با دقت مشاهده و تمرین کنید. کاشت گیاه و مراحل مختلف آن نقاشی شود یا کاشت گیاه انجام شود. فیلمی از دختر عزیزم در حالی که کلمات مربوطه را می گویید، ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: باسلام. امروز وسایل مورد نیاز برای ساخت کاردستی و کاربرد آنها تدریس و تمرین شد. مطالب تدریس شده جلسات پیش مجددا دوره و تکرار شد.
تکلیف: فایل صدادار شده را با دقت گوش داده و تمرین شود. جلسه آینده پرسش کلاسی خواهیم داشت. برای جلسه آینده در منزل نقاشی (یا کاردستی) رنگین کمان درست شود و در یک فیلم کوتاه، رنگ های رنگین کمان گفته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز لغات مربوط به حرف Gg دوره و مجددا تمرین شد. پرسش و پاسخ در ارتباط با رنگ و تعداد انجام داده شد. صفحه 24 کتاب First در کلاس رنگ آمیزی شد.
تکلیف: برای جلسه آینده فایل صدادار شده تمرین شود. لطفا دقت شود که پاسخ سوال ها بصورت یک جمله کامل گفته شود و تک لغت نباشد.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطلب تدریس شده در ارتباط با رنگ ها مجددا دوره و تمرین شد. حرفGgو لغات مربوطه تدریس و تمرین شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده را تمرین و کاربرگ حرف Gg را در منزل رنگ آمیزی شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: باسلام امروز به مناسبت روزجهانی پست، مطالب مرتبط با پست تدریس و تمرین شد.
تکلیف: یک نقاشی برای دوست خود کشیده و بصورت نامه داخل پاکت نامه که از قبل درست کرده اید قرار دهید و فردا برای دوست خود به مدرسه بیاورید. حتما نام دختر گلمان روی نقاشی و روی پاکت نامه نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: