فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطالب تدریس شده جلسه پیش دوره و تمرین شد. صفحه 41 حرف Oo و لغات مربوطه تدریس شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده را با دقت در منزل مشاهده و تمرین کنید. دختران عزیزم می بایست مانند جملات فایل، جمله کامل بگویند. حروف مانند فیلم ارسالی، فقط با "صدا" تمرین شوند. از کاربرگ های داده شده(داخل کیف دخترهای عزیزم قرار داده شده)، فقط کاردستی مربوط به حرف O را در منزل رنگ آمیزی و درست کرده و در یک فیلم نام حیوانات درست شده، گفته شود. فیلم با لباس فرم دبستان و حتما بصورت افقی باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطالب جلسه پیش دوره و تمرین شد. صفحه 40 کتاب(لباس ها) تدریس و تمرین شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده با دقت در منزل مشاهده و تمرین شود. باتوجه به مبحث تدریس شده فیلمی در ارتباط با لباس های خود گرفته و در ارتباط با رنگ هر یک صحبت کرده و سپس ارسال کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطالب تدریس شده جلسات گذشته مجددا دوره و تمرین شد. در کلاس علوم در ارتباط با مزرعه و حیوانات مزرعه صحبت شد.
تکلیف: لطفا فایل های صدادار شده را مجددا در منزل تمرین و تکرار شود. فایل صدادار شده علوم در منزل با دقت مشاهده و تمرین شود. ویدیویی در ارتباط با مزرعه و حیوانات مزرعه به همراه عروسک، عکس و یا کاردستی درست کرده و ارسال کنید. دختران عزیزم جملات کامل بگویند.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطالب تدریس شده جلسات پیش مجددا تمرین و دوره شد. صفحه 39 حرف«Nn» و لغات مربوطه تدریس و تمرین شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده را با دقت در منزل مشاهده و تمرین کنید. لطفا کاربرگ تحویل داده شده مربوط به اعداد، بادقت در منزل انجام داده شود. نقاشی لغات مربوط به حرف جدید را کشیده و در یک فیلم توضیح داده و ارسال شود. (می توان از عکس های آماده در اینترنت یا موارد موجود در فایل صدادار ، به جای نقاشی استفاده کرد.)

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطالب تدریس شده جلسات گذشته تمرین و تکرار شد. مبحث "dirty and clean" تدریس شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده را با دقت در منزل مشاهده و تمرین کنید. کاربرگ تحویل شده مربوط به اعداد در منزل حل و رنگ آمیزی شود. ویدیویی در ارتباط با تمیز و کثیف بودن وسایل مختلف، گرفته و ارسال شود. جملات زیر می بایست استفاده شود. It is clean. It is dirty.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: