فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز صفحه 60 کتاب تمرین و تدریس شد. فایل یلدا مجددا در کلاس تمرین شد.
تکلیف: لطفا فایل صدا دار شده را با دقت در منزل مشاهده و تمرین کنید. ویدیو یلدا در منزل تمرین و به همان ترتیب حفظ شود. در ارتباط با خواهر و یا برادر کوچکتر خود( یا به کمک یک عروسک) ویدیویی درست کرده و بصورت فیلم ارسال شود. برای مثال: Is it a brother? Is it a sister? Its a brother,he is Ali. Its a sister,she is Zahra.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز صفحه 59 کتاب تدریس شد. حرفXxو لغات مرتبط در کلاس تمرین و تدریس شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده را در منزل با دقت مشاهده و تمرین کنید. لغات مرتبط با حرف Ww,Xx را در منزل تمرین کرده و بصورت فیلم ارسال کنید. جملات کامل گفته شود. (فیلم حتما به صورت افقی و با لباس فرم باشد.) جملات شب یلدا لطفا در منزل بسیار تمرین و تکرار شود و حفظ شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز صفحه 58 کتاب تدریس شد. سایز های مختلف در کلاس تمرین و تدریس شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده را با دقت در منزل مشاهده و تمرین کنید. در قسمت 1 کاربرگ تحویل داده شده، فقط بزرگترین ها رنگ شوند. در قسمت 2 فقط اجسام باریک رنگ شوند. ویدیویی در ارتباط با کاربرگ ارسال شود دختر عزیزم برای هر شکلی که رنگ کرده اند، یک جمله مانند موارد زیر بگویند.(ویدئو به صورت افقی و حتما با لباس فرم باشد) This is a red umbrella This is a thin pencil

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز صفحه 57 کتاب تدریس و تمرین شد. جملات شب یلدا در کلاس تدریس و تمرین شد. حرف Ww و لغات مربوطه تدریس و تمرین شد.
تکلیف: یک نقاشی از کلمات مربوط به حرف Ww کشیده و دختر گلم در ویدئویی، با جمله کامل، کلمات را نام ببرد. ( فیلم به صورت افقی گرفته شود و دخترم، حتما لباس فرم داشته باشد.) جملات یلدایی را در منزل تمرین و حفظ کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام 1. امروز صفحه 54-55 کتاب تدریس شد. مبحث رد پا حیوانات «footprints»تدریس و تمرین شد. در ارتباط با شب یلدا جمله ای دیگر در کلاس تدریس و تمرین شد. Yalda is the longest night of the year. On Yalda night,we gather together. We eat watermelon . جملات کلاسی به زبان انگلیسی تدریس و تمرین شد. Can I go out? Can I come in? Can I drink water? Can I ask a question? 2. علوم به زبان انگلیسی در ارتباط با حواس پنجگانه تدریس و تمرین شد.
تکلیف: لطفا فایل های صدا دار شده را در منزل با دقت مشاهده و تمرین کنید. در ارتباط با حواس پنجگانه ویدیویی درست و ارسال کنید. جملات کلاسی و یلدا در منزل تمرین و تکرار شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: