فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز علوم به زبان انگلیسی' animal babies'مجددا دوره و تمرین شد. حرف Uu و لغات مرتبط دوره و تمرین شد. کلمه who به عنوان tricky word تدریس شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: ,Who is she? Who is he? tent,nud,mug,up,mum,under 3. از tricky who سه بار در ابر نوشته شود.(بصورت نقطه چین نوشته شود تا دختر عزیزم آن را کامل کند) 4. کلمات مرتبط با حرف Uu در فایل صدادار موجود است. یک ویدئو از دختر عزیزم در حالی که لغات را به صورت جمله کامل می گوید، ارسال شود. فایل صدا دار شده علوم با دقت ماهده و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Uu و لغات مرتبط تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. ویدئو از دست دخترم در حالی که حرف Uu را میخواند و می نویسد ارسال شود تا شیوه نوشتن دخترم، چک شود. ( یک خط) 3. یک ویس یا ویدئو از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: mum,up,nud,under,cat is under the hat

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام ووقت بخیر امروز حرف Oo و لغات مرتبط مجددا دوره و تمرین شد. what به عنوان tricky word تدریس شد.
تکلیف: فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: mag,nag,nom,pock,sock,mat,tent,dip,pog,sos,what is this?This is a dog what is this?This is a cap 3. از tricky what سه بار در ابر نوشته شود.(بصورت نقطه چین نوشته شود تا دختر عزیزم آن را کامل کند) 4. کلمات مرتبط با حرف Oo در فایل صدادار موجود است. یک ویدئو از دختر عزیزم در حالی که لغات را به صورت جمله کامل می گوید، ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر علوم به زبان انگلیسی مبحث"body parts" مجددا تمرین و دوره شد. حرف جدید Oo و لغات مرتبط تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. ویدئو از دست دخترم در حالی که حرفOo را میخواند و می نویسد ارسال شود تا شیوه نوشتن دخترم، چک شود. ( یک خط) 3. یک ویس یا ویدئو از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: pog,nom,sos,pock,sock It is a sock This is a dog علوم به زبان انگلیسی در ارتباط با مبحث body parts تمرین در منزل حتما انجام داده شود. برای مثال: This is my nose/I can smell with my nose.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Gg دوره و تمرین شد. کلمه This به عنوان tricky word تدریس شد.
تکلیف: 1. ویدیوی ارسال شده تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: .This is a gift. This is a cat. This is a hat. This is a pan 3. از tricky this سه بار در ابر نوشته شود.(بصورت نقطه چین نوشته شود تا دختر عزیزم آن را کامل کند) 4. کلمات مرتبط با حرف Gg در فایل صدادار موجود است. یک ویدئو یا ویس از دختر عزیزم در حالی که لغات را به صورت جمله کامل می گوید، ارسال شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: