فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز حرف ck تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. ویدئو از دست دخترم در حالی که حرف ck را میخواند و می نویسد ارسال شود تا شیوه نوشتن دخترم، چک شود. ( یک خط) 3. یک ویس یا ویدئو از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: kick, tick, pack, cat, tack, nick, I can kick

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: باسلام و وقت بخیر امروز مطالب تدریس شده جلسات گذشته مجددا دوره و تمرین شد.
تکلیف: فایل های صدا دار شده را بادقت مشاهده و تمرین کنید. زمان برگزاری ارزیابی کتبی به روز یکشنبه مورخ (1400/11/17) تغییر یافت.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام. امروز حرف Kk و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. ویدئو از دست دخترم در حالی که حرف k را میخواند و می نویسد ارسال شود تا شیوه نوشتن دخترم، چک شود. 3. یک ویس یا ویدئو از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: ,ka,ask,tik,pak,ink,tak,nik 4.کاربرگ داده شده (letter Kk)لطفا انجام داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام وقت بخیر. امروز ریاضی به زبان انگلیسی"how to write numbers 6-10"تدریس و تمرین شد. کتاب جالی 1و2 تا جایی که تدریس شده بود(Aa-Ss-Nn-Ii-Pp-Tt-Cc)تمرین و دوره شد. فایل آفلاین science مبحث (animal babies) تا سه شنبه آینده مشاهده شود.
تکلیف: چهارشنبه آینده 13 بهمن ماه ارزیابی کتبی کتاب جالی 1 برگزار می شود. (نام، صدا و اکشن حروف، و ترکیب حروف) و کلمات تریکی : I, a, is, He, She, one از اعداد 6-10 در دفتر از هرکدام 5 بار نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام. امروز حرف Cc و لغات مرتبط با آن دوره و تمرین شد. کلمه tricky one تدریس شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که موارد زیر را می خواند ارسال شود: one pan, one pin, one cap, one cat, she, he, a , is 3. یک ویدئو در حالی که دختر عزیزم کلمات مربوطه را می گوید ارسال کنید. (در فایل صدادار شده کلمات مربوطه موجود است) 4 داخل ابر تریکی one را بصورت نقطه چین بنویسید تا دختر عزیزم دو بار آن را بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: